Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on puitteet kunnossa, mutta kumppania ei löydy.

Vierailija
08.11.2012 |

Vakityö, kohta maksettu asunto, en ole läski, harrastan liikuntaa ja musiikkia. Luonteeltani olen ystävällinen, empaattinen, avulias. Minulla on mielipiteeni ja osaan pitää puoleni tarvittaessa. Jokin vaan mättää kun kukaan ei innostu mun seurasta "siinä mielessä". Dear Eki, what to do...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihakin voi nimittäin näyttää riihen seinästä irtirevityltä pirulta ja se ei kiinnosta miehiä.

Vierailija
2/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole malli-kaunis ja kroppa on normaalitasoa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastakkaisen sukupuolen edustajia?

Vierailija
4/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet nai puitteita, vaan ihmisen.

Ok, joo... ymmärrän hyvin, puolison löytäminen ei ole helppoa, ainakaan jos sinulla on jo ikää. Minkä ikäinen olet, tapaatko usein samanikäisiä, vapaita miehiä, jotka eivät ole jo "urautuneita poikamiehiä"?

Löydätkö halutessasi seksiseuraa? Tällä kysymyksellä tarkoitan nyt sitä, että onko sinulla seksuaalista vetovoimaa? Se on nimittäin aika jännä juttu, ei ollenkaan niin kytköksissä missimäiseen ulkonäköön kuin enemmistö naisista luulee. Vetovoimaa voi olla aika rumillakin naisilla, "pilke silmässä" ja toisaalta taas hyvinkin kauniit naiset voivat olla sellaisia, etteivät oikeastaan vedä miehiä puoleensa.

Jos tuo on ok, niin mahdatko liikkua oikeissa piireissä? Joku pitsinnypläys on harrastuksena ihan kiva, mutta sieltä ei sinkkumiehiä välttämättä löydä...

Parhaiten niitä naimahaluisia löytyisi maalta, mutta jos sinua ei peräkammarin pojat innosta, niin...

Tärkeää on myös kiinnostus toiseen. Osaatko oikeasti kuunnella miestä ja oletko hänestä kiinnostunut, vai lopahtaako mielenkiintosi ekan repliikin jälkeen, jonka jälkeen alatkin jo puhua itsestäsi ja omista mielipiteistäsi ko. aiheesta? Väität olevasi empaattinen, mutta sitä on tietysti sinun subjektiivisesta väitteestäsi vaikea todentaa. Mieti kumminkin itsekriittisesti tätä. Mikään Leelian lepotuoli sinun ei tarvitse olla, mutta itsekeskeisyys puheessa on paha turn-off.

Ja vielä yksi seikka: mitkä ovat vaatimuksesi, millaisen miehen kelpuutat? Jos odotuksesi ovat epärealistiset, jäät yksin.

Vierailija
5/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen melko samassa tilanteessa kuin sinä ja ihan kauniskin. Mutta eipä se ulkonäkökään auta, kukaan ei vain kiinnostu.

Vierailija
6/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan on ikään kuin elämän juju sekin, että se on aina ainakin vähäsen kesken. Että ehkä olet täydellinen, joka etsii täydellistä... Onnea etsintään.

Vierailija
7/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää ainakin ikäsi ja onko aikaisempaa seurusteluhistoriaa.

Miehiä vetää puoleensa helpommin, jos uskaltaa olla aloitteentekijä keskusteluissa. Naisille on hyvin tyypillistä se sellainen turha pelko siitä, että vaikuttaa muka epätoivoiselta, jos tekee yhtään mitään sen eteen, että tutustuisi toiseen.

Kyllä se vaan on niin, että sosiaalinen ja mieheen luonnollisesti suhtautuva "pelkäämätön" nainen löytää helposti suhteita vaikka olisi tavallisen näköinen, eikä tarvitse olla edes puitteiden kunnossa.

Olisi kiva myös tietää, minkälainen mies kelpaa. Sinulla nimittäin on ihan varmasti se rima asetettu johonkin, jos kerran koet olevasi nätti ja muutenkin "hyvä".

Vierailija
8/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tyylisi? Oletetaan, että pukisit päällesi perus siniset, tiukat farkut ja valkoisen kauluspaidan, sulla olis puhdas tukka ja vain vähän meikkiä: ketä tunnettua henkilöä muistuttaisit?

BMI? Pituus?

Ja sitten: olet lähdössä 30v ( tai 40v tai 50v - riippuu omasta iästäsi tai mikä noista nyt kuulostais hauskimmilta bileitä ) - niin kerro mulle, että millaiset vaatteet valitset yllesi ja miten laitat hiuksesi jne?

Ja vieläkin:

Oletko tosikko? Asteikolla 1-10?

Oletko pidättyväinen vai avoin, asteikolla 1-10?

Onko sinulla ystäviä? Montako? Entä kavereita?

Saatko kutsuja juhliin?

Mille naurat?

Lempileffasi, lempikirjasi?

Jos kerrot mulle nämä asiat itsesäsi, mä kerron sulle, että miksi sulla ei ole puolisoa.

T: Olen kipeänä, makaan peiton alla toista päivää ja tässä alkaa olla jo vähän tekemisen puutetta... :)

Vierailija
9/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta vastaan kysymyksiisi :-). Eli:

Minä olen 177 cm ja 65 kg. Kasvoista olen klassisen kaunis, eräs vanha koulukaveri sanoi minun olleen luokan kaunein tyttö. Koskaan eivät pojat ole kuitenkaan kuolanneet perääni.

Ilman meikkiä muistutan Hillary Swankia (hymy tosin erilainen), esim. tässä kuvassa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Hilary_Swank

Kun lähden ulos... No, käyn ulkona vain kahdesti vuodessa... En siis tee mitään erilaisesti, sillä laittaudun päivittäin. Hiukset ovat puolipitkät ja suoristan ne. Meikkiä käytän normaalin verran, ehkä hillitymmän puoleisesti.

Olen tosikko asteikolla 7. Tosikkous iskee minuun, kun joku on liian humalassa.

Olen avoin asteikolla 8.

Minulla on aika paljon ystäviä. Ihan läheisiä on 5, sitten olen sellainen diplomaatti ja ilmapiirin luoja, että tulen kaikkien kanssa toimeen. Olen aika sujuva sosiaalisesti. Niin vanhusten kanssa, miesten kanssa kuin naistenkin kanssa.

En saa kutsuja juhliin useinkaan, sillä minusta kaverini eivät juhli.

Mille nauran? Äh. Tilannekomiikalle?

Luen dekkareita ja katson trillereitä.

No :-)?

Niin, olen eronnut kaksi vuotta sitten. Voin kertoa, että isossa työpaikassa on kemiaa kolmen miehen kanssa, he vilkuilevat, mutta kukaan ei lähesty. Lisäksi saan facebookin treffipyyntöjä ihan tuntemattomilta ihmisiltä, pelkän kuvan perusteella, hymy on kuulemma niin ihana. Ja baarissa, silloin kun käyn, kyllä tuijotetaan - mutta kukaan ei tee alotetta.

Vierailija
10/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö baareissa, yleensäkin ulkona ?

Mun serkku ei ole juuri koskaan yksin. Jos suhde loppuu, ei mene kuin pari iltaa ja uusi mies on löytynyt.

Hän ei jää kotiin suremaan vaan käy ulkona. Yhdenkin miehen löysi jalkapallo-ottelusta. Sai ilmaisliput, meni sinne ja väliajalla makkarajonosta takana olevan miehen kanssa alkoi juttelee ja taas mentiin.

Tänä päivänä treffailu tapahtuu paljon netin välityksellä, onko sulla ilmoitusta ?

Harva mies tulee kotoa hakemaan, pitää itse tehdä jotain.

Vierailija
11/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa kauniimpi kuin Hillary.

Vierailija
12/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinäkö on syy, ettei minulla ole kumppania? Olen liikaa Hillary Swankin näköinen, eikä hän ole riittävän kaunis?

11

Vierailija
13/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myös väittää että ulkoiset puitteet on kunnossa. Olen 165 cm, 53 kg eli en läski. Kurvikaskin, C-kupin tissit ja pyöreähkö takapuoli mutta hyvin kapea vyötärö. Kasvoista minua usein sanotaan klassisen kauniiksi, vaikka minusta mulla on vähän turhan iso nenä ja naiseksi kulmikkaat leukaperät. Pukeudun hyvin ja meikkaan lähes päivittäin.

Koulutukseltani olen teknisen alan akateeminen ja olen ollut valmistumisestani asti alan hyvin palkatuissa töissä. Minulla on sporttinen auto ja rivitaloasunto josta tosin on vielä lainaa paljonkin maksettavana. Luonteestani en osaa itse sanoa oikein mitään, en usko olevani äärimmäisyys missään mielessä: en ujo hissukka mutta en päällekäyvä räpättäjä esimerkiksi. Semmmoinen tavallinen rauhallinen aikuinen ihminen. Perusinsinööri ;-)

Nuorempana mulla on ollut pari pitkää parisuhdetta, jotka loppuivat eka miehen pahoinpitelyihin ja toinen miehen alkoholismiin. Siinä toisen kerran erotessa huomasinkin olevani 32-vuotias, eikä enää ravintolat ja bileet kiinnostaneet. Eikä pariin vuoteen kyllä miehen löytäminenkään. Sitten alkoi kiinnostaa ja laitoin nettideitti-ilmoituksia. Onnistuin tapaamaan lähinnä tosi outoja tyyppejä ja turhauduin koko hommaan: kuluttaa aikaani tapaamalla kymmeniä outoja tapauksia joista osa käyttäytyy esim. uhkaavasti tai syyllistävästi jos ilmoittaa ettei olekaan heistä kiinnostunut. Koska en välitä käydä kuin kotona, töissä ja ruokakaupassa, on vaikea tavata miehiä missään. Töissä niitä on, mutta kaikki perheellisiä ja varattuja. Plääh tätä.

Vierailija
14/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse ketään ja sinulle on jo kaikki. Jos on liian vahva ja itsenäinen voit antaa sen mielikuvan, että et kaipaa mitään eikä sinua voi myöskään helposti miehenä ilahduttaa, koska sinusta puuttuu roso ja puute.

Vierailija
15/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Vähän jo epätoivoinen

3. Liian hieno ja siisti lähestyttäväksi

4. Huumorintajuton suorittaja

5. Tylsä

6. Etäinen ja asiallinen

Muita kysymyksiä?

Vierailija
16/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse ketään ja sinulle on jo kaikki. Jos on liian vahva ja itsenäinen voit antaa sen mielikuvan, että et kaipaa mitään eikä sinua voi myöskään helposti miehenä ilahduttaa, koska sinusta puuttuu roso ja puute.

Erikoista on se, että myös vastakkaista sanotaan, eli että ihminen joka ei tarvitse toista täyttämään jotain puutetta vaan elää itsekseen tyydyttävää elämää olisi juuri se jonka useimmat haluavat, ja tarpeeseensa toista etsivä taas pelottava ripustautuja.

No, minä olen kyllä hankkinut sellaisen elämän kun olen halunnut itsekseni, enkä monessa mielessä tarvi miestä, en taloudellisesti, en henkiseksi tueksi, en hoitamaan ns. miesten hommia talouteen tai muuta sellaista. Mutta kyllä sitä seksiä ja läheisyyttä silti kaipailee vaikka onkin riittävän tasapainoinen ja pärjäävä tullakseen niin henkisesti kuin aineellisestikin hyvin toimeen yksinkin.

t. 19

Vierailija
17/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Vähän jo epätoivoinen

5. Tylsä

6. Etäinen ja asiallinen

Muita kysymyksiä?

Tuskin samanlaisia kiinnostaa.

Vierailija
18/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 32-v, ulkonäössä ei pitäisi olla vikaa, olen hoikka ja nätti. Urheilen, harrastan, käyn ulkona, on paljon ystäviä ja kavereita. Olen huumorintajuinen ja avarakatseinen.

Takana yksi vakava vuosien mittainen parisuhde sekä muutaman lyhyempi seurustelusuhde. Seksiseuraa löytyisi kyllä, mutta mielelläni löytäisin hyvän vakavasti otettavan kumppanin.

Meitä on varmaan monia. Miesonnea sinkkusisarille :)

Vierailija
19/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Samanlaisuus synnyttää kaveruutta. Erilaisuus synnyttää vetovoimaa.

Vierailija
20/21 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Vähän jo epätoivoinen

5. Tylsä

6. Etäinen ja asiallinen

Muita kysymyksiä?

niin tuon kuvatuntapaiset ihmiset pariutuu parhaiten samankaltaisten kanssa. Niistä tulee niitä keskiluokkaisia insinööripareja, joissa on poikkeuksellisen tasa-arvoinen roolijako ja joissa ei ehkä ole säpinää maailman eniten mutta yleensä kumpikaan ei sitä juuri kaipaakaan vaan riittää se lähetyssaarnaaja pimeässä silloin tällöin.

Mutta nuo inssimiehet pariutuvat aikaisemmin joten ainakin tuo 38-v naisinssi on kyllä pahassa raossa enää löytää omaansa. Päinvastaisen ajattelemisesta tuli hassu mielikuva: sen pitäisi varmaan etsiä oikein resuinen vähän juopotteleva elättimies, olisipa ainakin päinvastainen :D Luulen että voisi kyllä veto olla puolin ja toisin vähissä, luulen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi