Miksi miesten silmää pitäisi miellyttää?
Kommentit (42)
Haluaisitko sä, että sun miehes olis punanenäinen, kaljamaha, jonka hiukset harventuneet ja jotka aina rasvaiset, koska ei käy tarpeeksi usein pesulla. Kalsarit jalassa röllöttäisi sohvalla kaljapullo kädessä naama kiiltäen.
Olisitko tosi rakastanut ja ylpeä miehestäsi?
Jos hän ei viitsi nähdä tippaakaan vaivaa minun eteeni, en minäkään hänen.
tekevansa sita hyvan asian vuoksi, siis etta laji sailyy?
mutta kyllä musta on kiva miellyttää mun oman kullan silmää kuten hänkin miellyttää mun silmääni kovasti, enemmän kuin kukaan muu.
Mä haluan miellyttää kaikkien silmää, myös itseni. Siksi laitan pikkuisen itseäni päivittäin.
Haluaisitko sä, että sun miehes olis punanenäinen, kaljamaha, jonka hiukset harventuneet ja jotka aina rasvaiset, koska ei käy tarpeeksi usein pesulla. Kalsarit jalassa röllöttäisi sohvalla kaljapullo kädessä naama kiiltäen.
ap
tekevansa sita hyvan asian vuoksi, siis etta laji sailyy?
ajattelee tekevänsä sitä omaksi ilokeen? Niin kaikki väittää tekevänsä, mutta muiden silmää miellyttäen se tehdään. Tai sitten kiusatakseen rumempaa naista työpaikalla.
miehet ovat isoja lapsia noissa parinvalinta-asioissa. Fiksu mutta ruma nainen jää useimmilta miehiltä huomaamatta, niin se valitettavasti on. Ehkä sitten kun tulee ikää lisää ja jos sulle kelpaa vanhempi mies niin ulkonäöllä ei ole niin hirveästi väliä.
Miehenäkin olen huomannut että jos mies huolehtii ulkonäöstään nin kyllä naiset katsovat.
mutta en niinkään siksi että miellyttäisin erityisesti miesten silmää, vaan siksi että nautin kauneudesta kaikissa asioissa, niin vaatteissa, arkkitehtuurissa, kukkasissa, taiteessa. Minusta kauniita asioita on kivampi katsella kuin rumia, ja siksi haluan pukeutua esimeriksi tavalla joka on omaan silmääni kaunis. Toivon että se jonkun muunkin silmää ilahduttaisi, mutta ei niin että erityisesti miehiä yrittäisin hurmata, minulla on jo oma mies enkä muita kaipaa (eikä hän vaadi hänen takiaan laittautumista).
jos vieraat miehet katselevat sinua? Hymyilevät ja hellivät sinua katseilaan?
Ainakin minä tykkään siitä jos saan katsekontaktin johonkin kauniiseen naiseen.
Ainakin minä tykkään siitä jos saan katsekontaktin johonkin kauniiseen naiseen.
Kun tiedän, että syy miehen katseeseen on pelkästään tissit, perse, sääret ja meikki, niin tunnen itseni niljakkaaksi ja arvostus miestä kohtaan laskee välittömästi.
ap
Kysyn numerolta 15. Miksi jaotellaan talla tavoin nainen osiin, joista jotkut osat pitaa eristaa? Miksi?
Kun tiedän, että syy miehen katseeseen on pelkästään tissit, perse, sääret ja meikki, niin tunnen itseni niljakkaaksi ja arvostus miestä kohtaan laskee välittömästi.
ap
Siis onhan nyt ihan kiistattoman selvää, että ihmislaji on edelleen säilynyt hengissä siksi, koska miesten sukuvietti on niin korkea. Ei sitä oikeasti voi kontrolloida, jos olet noiden mainitsemiesi ruumiinosien osalta ns. näyttävä nainen niin aivan varmasti miehillä hiipii seksuaalisia ajatuksia aivoihin. Ei tuolle ole olemassa on/off -kytkintä.
ihan voin vilpittömästi sanoa tämän. En ole koskaan ollut sen tyyppinen että olisin nauttinut suunnattomasti huomiosta tai jopa kerjännyt sitä esim tissejä näyttämällä. Pukeudun siististi ja asiallisesti ja meikkaan, mutta en sen takia että miellyttäisin muita miehiä.
Se suorastaan yököttää, ihan kuin ventovieras tulisi väkisin lääppimään.
Haluan että mua katsotaan silmiin ja mietitään minkälainen ihminen mä mahdan olla ja mitä ajatella.
Miksi miesten silmää pitäisi miellyttää?
Lähinnä säälittävää, että niin moni nainen mittaa oman arvonsa sillä, mitä mieltä miehet ovat hänen ulkonäöstään. Säälittävää myös se, miten vietävissä miehet ovat, kun nainen laittaa vähän lisää meikkiä naamaan, korkeammat korot ja avonaisemman kaula-aukon. Ei paljon heru arvostusta miehelle, jonka silmät valuvat koko ajan tisseihini, kun keskustelen hänen kanssaan.
Se on jo.
ap
Suhteesi on kuralla koska miehesi on kertomasi mukaan löysä haiseva pee. Älä tuhoa itseäsi, hankkiudu miehestä eroon ja uusi elämä itsellesi. Sitten haluat taas miellyttää kun löydät ihanan miehen itsellesi.
apSiis onhan nyt ihan kiistattoman selvää, että ihmislaji on edelleen säilynyt hengissä siksi, koska miesten sukuvietti on niin korkea. Ei sitä oikeasti voi kontrolloida, jos olet noiden mainitsemiesi ruumiinosien osalta ns. näyttävä nainen niin aivan varmasti miehillä hiipii seksuaalisia ajatuksia aivoihin. Ei tuolle ole olemassa on/off -kytkintä.
Minä en välitä tälläytyä enkä välitä huomiosta. Onko pakko? Mitä minä siitä saisin, että annan miehille ilmaista hupia?
ap
Siksi olen jattanyt taman omaan arvoonsa, kun olen keskustellut miehen kanssa, jos puhe on hanelta onnistunut. Niin kauan kuin tassa ei ole mitaan havytonta tai harskia piirretta, olen antanut asian olla. Ilmeisesti mies on sellainen, ettei voi talle mitaan.
Se suorastaan yököttää, ihan kuin ventovieras tulisi väkisin lääppimään. Haluan että mua katsotaan silmiin ja mietitään minkälainen ihminen mä mahdan olla ja mitä ajatella.
kun useimmilla naisilla on lisäksi on päällysvaatteet yllään niin ei juuri muuhun kiinnitä huomiota, kampaukseen ja ehkä vaatteiden väriin korkeitnaan ensi silämäyksellä, mutta jos haluaa olla harmaa hiirulaine eikä tykkä kun mies katsoo niin en minäkään viitsi sekunttiakaan sellaisia katsoa.
Lisäksi yritäin itse pukeutua rennon poikamisesti hyvää makua säilyttäen vaikka en mikään teini enää ole ja se on huomattu.