Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivausrumpu ja pyykinpesukone, paras ja käytännöllisin sijoittelu?

Vierailija
08.11.2012 |

Torni vai vierekkäin, ja päälle laskutaso. Laskutaso siis pari senttiä pesukoneiden päältä ja seinään kiinnitettynä. Ei mitenkään irrallaan niiden päällä.

Mulla on kokemusta pesutornista sekä tolleen vierekkäin systeemistä.

Vierekkäin ja laskutaso ja tuhat kertaa parempi ja käytännöllisempi kuin torni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torni vai vierekkäin, ja päälle laskutaso. Laskutaso siis pari senttiä pesukoneiden päältä ja seinään kiinnitettynä. Ei mitenkään irrallaan niiden päällä. Mulla on kokemusta pesutornista sekä tolleen vierekkäin systeemistä. Vierekkäin ja laskutaso ja tuhat kertaa parempi ja käytännöllisempi kuin torni.

mielestä ehdoton juttu!! Molempien alla on pyykkikaappi korilla ja taso yläpuolella. Se tosin kerää pölyä mutta ei ole ongelma pyyhkiä kerran viikossa. Mulla on tason päällä vanhoja peltitölkkejä joissa on pesuaineita yms pyykkäystarpeita.

Vierailija
2/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on riittävästi tilaa, niin ilman muuta vierekkin laskutason kera.

Jos sen sijaan pitää saada mahdutettua koneet pieneen tilaan, niin torni on näppärämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tähän perusteluita. Meillä on tornin vieressä iso taso ja en näe mitä iloa olisi, että koneet olisivat tason alla vierekkäin

Vierailija
4/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin ergonomisempaa ja siten käytönnöllisempää. Mullakin kokemuksia molemmista ja se taso päällä on tosi kätevä, mutta mull akoneet ovat olleet lattialla ja se kykkiminen rasitti. Torni on ihan ok ja nyt mulla siis niin.

Vierailija
5/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tähän perusteluita. Meillä on tornin vieressä iso taso ja en näe mitä iloa olisi, että koneet olisivat tason alla vierekkäin

koneesta kuivaajaan, koriin tai sille tasolle (meilläkin siis on 1,6m tasoa koneen vieressä). Koneiden aukot on samalla tasolla n vyötärön korkeudella joten on tosi ergonomista siirtää pyykkeä koneesta toiseen tai tasolle. Koriin on helppo pudottaa pyykit kumartumatta alaspäin. Tosin en juuri koskaan käytä koria, otan pyykit koneesta ja laitan telineelle kuivamaan (ne mitä ei voi laittaa kuivaajaan) - edelleen kumartumatta tai kykkimättä.

Vierailija
6/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sopivalla korkeudella molemmat.

Vierailija
7/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuntaa tai kiertoliikkeitä Ergonomisesti voi sen pyykin nostaa vaikka lattialta ja yhtään ei olis rasitteesi jos joutuisi ripustemaan ne pyykkinarulle katon rajaan.

/i]

koneesta kuivaajaan, koriin tai sille tasolle (meilläkin siis on 1,6m tasoa koneen vieressä). Koneiden aukot on samalla tasolla n vyötärön korkeudella joten on tosi ergonomista siirtää pyykkeä koneesta toiseen tai tasolle. Koriin on helppo pudottaa pyykit kumartumatta alaspäin. Tosin en juuri koskaan käytä koria, otan pyykit koneesta ja laitan telineelle kuivamaan (ne mitä ei voi laittaa kuivaajaan) - edelleen kumartumatta tai kykkimättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi