Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvitystä voisi/pitäisi vaatia mieheltä

Vierailija
08.11.2012 |

joka on valehdellut ja pettänyt toisen naisen kanssa useamman kuukauden ajan?

Miten sen aiheuttaman henkisen kivun, tuskan, ahdistuksen ja surun edes voisi hyvittää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhde ei ole reklamaatioiden pelikenttä.

Keskity omaan hyvinvointiisi ja omaan elämääsi. Jos se vaatii suhteesta lähtemistä, tee se.

Vierailija
2/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uusi mies lievittämään ahistusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin tässä ei olisi tarpeeksi kärsimystä, kaupanpäälle näyttää siltä, että erossa se olen minä, joka tulee kynityksi :((

Vierailija
4/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa, mutta ota itsellesi rakastaja kuukaudeksi.Jos et pysty oikeasti niin ota valerakastaja, tulet kotiin mairean näköisenä, sanot että olipa ihana paneskella vieraan kanssa.Toisin sanoen anna maistaa omaa lääkettä.

Sitten ero.

Vierailija
5/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo on pihdannut useamman vuoden ja yyläpitänyt meikäläisen tuskaa, niin paljonko häneltä voi pyytää korvausta henkisestä kiusaamisesta ja meikäläisen oikean käden väsymisestä?

Vierailija
6/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa pihtaaminen ei todellakaan ole ollut syynä.

ap

Vierailija
7/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi mieheltäsi avioehto jonka jälkeen eroatte ja et tule siis näin kynityksi.

Vierailija
8/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kyselen, mikä tässä oli syynä hänen pettämiseen? Seikkailunhalu, kiinnijäämispelon viehätys, onko mies päästään sairas? Miten toinen nainen, tiesikö hän sinusta vai kusetettiinko häntäkin?

Oletko menny miehen kanssa terapiaan? Kauan olet tiennyt/yrittänyt antaa anteeksi?

Itselläni vähän vastaava kokemus mutta aloin vihaamaan miestä niin paljon etten voinut enää olla hänen kanssaan, ero tuli vaikka yhteinen lapsi meillä onkin.

Vierailija
9/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhde ei ole reklamaatioiden pelikenttä. Keskity omaan hyvinvointiisi ja omaan elämääsi. Jos se vaatii suhteesta lähtemistä, tee se.

Ap ei ole maininnut esim. rahaa.

Mieshän on nyt velkaa esim. sen, että myöntää tehneensä väärin, katuu, osoittaa oppineensa virheestään ja pyytää anteeksi. Ei tässä ainoa asia ole se, että ap:n pitää päättää pysyykö suhteessa vai ei. Täysin riippumatta siitä, mitä ap päättää, mies on velkaa nämä mainitut asiat, joiden pelikenttä ihmissuhde todellakin on.

Vierailija
10/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-kympin villitys, hormonaaliset heitot, pitkään ja kommunikaatio sekä tunnevajeiseen parisuhteeseen kyllästyminen, hullaantuminen, ...?

Minä olin siis se toinen nainen.

Enkä tiennyt, en osannut edes aavistaa :(

Vierailija
11/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhde ei ole reklamaatioiden pelikenttä. Keskity omaan hyvinvointiisi ja omaan elämääsi. Jos se vaatii suhteesta lähtemistä, tee se.

Ap ei ole maininnut esim. rahaa.

Mieshän on nyt velkaa esim. sen, että myöntää tehneensä väärin, katuu, osoittaa oppineensa virheestään ja pyytää anteeksi. Ei tässä ainoa asia ole se, että ap:n pitää päättää pysyykö suhteessa vai ei. Täysin riippumatta siitä, mitä ap päättää, mies on velkaa nämä mainitut asiat, joiden pelikenttä ihmissuhde todellakin on.

Sitä mitä itsekin olen ajatellut.

Ap

Vierailija
12/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit se toinen nainen? Siis meinaako mies nyt sitten heivata omansa ja alkaa elää sun kanssa? Vai miten sä saisit hyvitystä? Yleensähän noi ukot ei paljoa kiinnijäämisen jälkeen kakkosille soittele...

Vierailija
13/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille pettäjille se on suurin mahdollinen rangaistus, kun eivät oikeasti halua luopua puolisostaan vaikka harrastavat seksiä muiden kanssa. Silloin parasta on pistää napanuora poikki ja jättää toinen oman onnensa nojaan seksikumppaneidensa kanssa.

Vierailija
14/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit se toinen nainen? Siis meinaako mies nyt sitten heivata omansa ja alkaa elää sun kanssa? Vai miten sä saisit hyvitystä? Yleensähän noi ukot ei paljoa kiinnijäämisen jälkeen kakkosille soittele...

Juu minä olin se toinen nainen. Mies haluaa pysyä elämässäni, on järjestäny tilanteen niin, että joudutaan olemaan tekemisissä. Kun vaadin häntä jättämään mut rauhaan, hän kiristää raha-asioilla.

Mulla on sydän rikki ja hän puhuu vaan rahasta.

Kyllä mä maksan velkani, miten hän voisi korvata mulle aiheuttamansa tuskat?

Vierailija
15/16 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko ihan epärealistista toivoa edes, että mies, joka pystyy pettämään kahta naista samaan aikaan, voisi jotenkin tajuta tekonsa aiheuttamat tuskat?

Avovaimoaan ei ainakaan oo mitenkään hyvitelly, sen tiedän, mutta eipä tuo ole mitään vaatinutkaan..

ap

Vierailija
16/16 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä