Kenelle nuo "tarjous" perhelomamatkat on oikein tarkoitettu?????
Tarjous neljän hengen lomamatkasta aurinkoon, yli 2000€!!! Ja siihen vielä käyttikset päälle, niin huh huh.
Kenelle nämä on suunnattu?!
Minä urani ruuhkavuosia elävä, lapset kalliissa päivähoidossa, lainat maksettavana yms. Ei todellakaan ole tuollaiseen varaa!
Kommentit (23)
ja kyllä tässä maassa paljonkin on muitakin perheitä joilla on vanhemmilla sen verran isot tulot että pystyy lomamatkoilla käymään perheen kanssa.
Tarjous neljän hengen lomamatkasta aurinkoon, yli 2000€!!! Ja siihen vielä käyttikset päälle, niin huh huh.
Kenelle nämä on suunnattu?!
Minä urani ruuhkavuosia elävä, lapset kalliissa päivähoidossa, lainat maksettavana yms. Ei todellakaan ole tuollaiseen varaa!
Jos matkan hinta on reilu 2000 niin se on reilu 500 per naama.
EI ole paljoa.
Me menemme mieheni kanssa kaksin matkalle ja matkan hinta reilu 2000e.
Suosin tarjouksia yleensä. Tuossa vaanhaluttiin tietty kohde, tietty hotelli ja tietty ajankohta.
Muutoin katson Happy Hourit, matkamessutarjousket, lomalvavojaiset jne.
Viime kesänä olimme matkalla. 195e per henkilö viikko.
Meilläkin on lainoja ja muita kuluja.
paljon halvemmalla pääset aurinkoon, kun varaat itse lennot ja majoituksen. Meidän 5-henkinen perhe menee 5-tähden lomaparatiisiin ensi kesänä hintaan 2500 euroa (sis. lennot ja 9 pv majoitus)
Noi "tarjous"matkat on tarkoitettu niille, jotka ei osaa/uskalla hoitaa matkajärjestelyitä itse.
Me käytämme matkatoimiston valmiita pakettimatkoja.
On joskus katsottu itse räätälöiden matkaan, mutta 2 välilaskulla ja parin kympinhintaerolla ei kannata.
Toisekseen omalla kohdallani matkatoimisto on turvallisempi vaihtoehto. Minun sairauksillani.
Ja kyllä minulla on kattava matkavakuutus.
mihinkään räätälöimiseen. Vielä kun matkatoimisto hommaa pakettiin lisäksi golf-ajat ja all inclusiven niin johan kelpaa.
tavallisille perheille, joissa on kaksi lasta ja kaksi vanhempaa. Kaikki ei kuitenkaan maksaa liian isoa lainaa, eli jää vähän elämiseenkin, ainakin pitäis jäädä.
ongelma ap:lla... Etsi halvempi vaihtoehto, kyllä niitä riittää. Eivät nämä "tarjouspaketit" ole halvimpia vaihtoehtoja, mutta helppoja mukavuudenhaluisille. Kaikilla ei ole lainoja maksettavana, hyvätuloisille mutta pienimenoisille sopivia "tarjouksia". Eihän se sinulta ole pois vaikka tuhlaavat rahansa lomamatkaan?
kun täältä periferiasta pääsee lähikentältä parilla tonnilla reissuun. Ei tarvi kahta välilaskua eikä tuhlata päivää matkan tekemiseen. Varsinkin kun syksyllä on vain n. viikko matka-aikaa. Helsingistä on tietty paljon enemmän vaihtoehtoja, mutta itse en sieltä pääse lähteen niin helposti. Siksi näin.
Nykyisin on niin helppoa ja kätevää räätälöidä matka itse, valitsee lennot ja varaa hotellin netissä helposti.
Et ole ap tainnut paljon matkustella?
ei olisi millään varaa heittää monta tuhatta euroa johonkin matkaan! Oliko tuo viikoksi vain vai kahdeksi?
ei olisi millään varaa heittää monta tuhatta euroa johonkin matkaan! Oliko tuo viikoksi vain vai kahdeksi?
Se ei ole siis monta.
jos ei rahat riitä koskaan matkustella? Tuo on kuitenkin aika halpa hinta neljältä.
Itse olen yh, joka maksaa myös asunotolainaa, mutta kohtuullisen suumman. Käydään noilla pakettimatkoilla ainakin pari kertaa vuodessa. Viime kesän Kreetan matka maksoi yhdeltä aikuiselta ja yhdeltä lapselta jo tuon kaksi tonnia. Tuossa tarjouksessa on sama hinta neljälle.
Aika monilla 40-vuotiailla on asuntolaina jo maksettu. Siinä jää helposti sitten 1000e/kk "ylimääräistä".
Johan kaksi työssäkäyvää ihmistä saa pelkkiä lomarahoja muutaman tonnin nettona, luulisi että vaikka niillä pääsisi joskus reissuun.
ihan hirveä summa kun tarkemmin ajattelee
Juuri tultiin reissusta, kolme lasta ja kaksi vanhempaa. 4 tähden hotelli all inclusive ja matkalle tuli hintaa 4100e. Plus tietenkin se mitä paikan päällä huviteltiin.
riittäisi rahat ihan heittämällä, mutta kun emme ole riittävän iso perheeksi...
en voi käsittää ihmisiä, jotka laittavat noin paljon rahaa johonkin matkaan! Siis ihan hirveää tuhlausta!
Johan kaksi työssäkäyvää ihmistä saa pelkkiä lomarahoja muutaman tonnin nettona, luulisi että vaikka niillä pääsisi joskus reissuun.
Mä ainakin vaihdan vapaaksi. Rahat riittää muutenkin, vapaa-aikaa sen sijaan ei ikinä ole tarpeeksi.
paljon halvemmalla pääset aurinkoon, kun varaat itse lennot ja majoituksen. Meidän 5-henkinen perhe menee 5-tähden lomaparatiisiin ensi kesänä hintaan 2500 euroa (sis. lennot ja 9 pv majoitus)
Noi "tarjous"matkat on tarkoitettu niille, jotka ei osaa/uskalla hoitaa matkajärjestelyitä itse.