miten voi aikuinen ihminen sanoa 'pieno' kun tarkoittaa sitä soitinta?!
tai tässä tapauksessa kirjoittaa. fb:ssä oli päivitys eikä ollut mikään lyöntivirhe kun oli useammassa kohtaa. huoh! eikö tosiaan melkein nelikymppisen ihmisen elämässä k o s k a a n ole tullut tilannetta että joku olisi vaikka korjannut tuon harhaluulon?! jep pienet on mulla murheet tänään mutta ihmetyttää vaan :D
Kommentit (50)
Piäreskelin tänään kun soitin pienoo. Jes.
Joo joku mamma oli laittanut kans fbssä myynti-ilmon lasten leikkipienosta. Ja pienossa on monia eri toimintoja. Se sama tyyppi kirjoittaa viellä.
Joo, itekin meinaan saada aina vatsahaavan kun joku puhuu jotain muuta kuin sitä "omaa" murretta.
Tamperelaisena sanon pieno, jääkiakko, tuali jne. mutta en kyllä kirjoita niin koska se vain vaikuttaa tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
pieni ihminen tuntee suurta tuskaa tällaisista asioista.
sille ei vaan mahda mitään.sitä miettii ja miettii millaisessa umpiossa jotkut elävät.
Kyllä se siitä. Sinäkin vielä aikuistut. Tulee omia lapsia, ehkä pari.. Silloin jää aikaa vähemmän leikkiä besser-wisseriä nettipalstoilla. Näin se vaan menee kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
tai tässä tapauksessa kirjoittaa. fb:ssä oli päivitys eikä ollut mikään lyöntivirhe kun oli useammassa kohtaa. huoh! eikö tosiaan melkein nelikymppisen ihmisen elämässä k o s k a a n ole tullut tilannetta että joku olisi vaikka korjannut tuon harhaluulon?! jep pienet on mulla murheet tänään mutta ihmetyttää vaan :D
Mun anoppi viljelee tätä hyperkorrektismia, vaikka hänelle on useasti asiasta huomautettu. Närkästyy huomautuksesta ja sanoo vain: "Niin mutta minä vain sanon näin".
Todella naurettavan kuuloista.
Jos olet mies, niin anoppisi on kikkelin puutteessa. Loppuu pienottelu kyllä, kun saa kunnolla ja säännöllisesti kullia.
Vierailija kirjoitti:
tää Ti-Ti-Nalle Riitta sanoo piEno jossain jaksossa. Särähti kyllä oikein ärsyttävästi korvaan! Todella ärsyttävän kuulosta! Ja oon kyllä kuullu monen muunkin pienoa hokevan. Aluksi luulin, että jotkut lapset sanoo silleen, kun eivät osaa vielä kunnolla sanoja lausua. Mutta kyllä näköjään vielä aikusetkin sitä sanaa käyttää, äääääärsyttäväää!!!
Mutta kyllä minä sitä naista nussisin. Vaikka pienon päällä. Ahhhhh....
Rizard Glaiderman on pirun hyvä pienisti!
kolestroli kirjoitti:
Rizard Glaiderman on pirun hyvä pienisti!
Nii on!!
Mun anoppi viljelee tätä hyperkorrektismia, vaikka hänelle on useasti asiasta huomautettu. Närkästyy huomautuksesta ja sanoo vain: "Niin mutta minä vain sanon näin".
Todella naurettavan kuuloista.