Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittu mitä sikaporsaita meillä asuu!!!

Vierailija
07.11.2012 |

Mies on nyt ollut viikon lomautettuna ja lomautus jatkuu ensivuoteen asti. Mulla menee työhön ja työmatkaan 10h päivässä, ja jotenkin niinkuin iloitsin, että mies ehtiikin sitten tehdä kaikki kotihommat niin on enemmän aikaa iltaisin yhdessäoloon ja lepäämiseen.

Kuinkas sitten on käynytkään?

Plussaa: Ruoka on ollut joka päivä valmista kun tulen töistä.

Miinusta: Keittiö on ollut joka päivä pommin jäljiltä kun tulen töistä, tiskikone aina täynnä puhtaita (mun edellispäivänä pesemiä) astioita ja pöydällä kasoittain likaisia. Pöytärättiä ei ole käytetty. Mies on viikon ajan luvannut imuroida huomenna. Mä imuroin äsken kun kyllästyin kompastelemaan suuriin pölypalloihin. Pyykkiä ei ole pesty, ripustettu kuivamaan tai viikattu puhdasta kaappeihin. Lisäksi kämppä on muutenki kuin pommin jäljiltä, koska koululaiset tulevat kuolusta nyt kotiin kun iskä on täällä, ja kimpassa ne sit sotkee ja porsastelee olan takaa.

Ja äsken, kun siivosin tän lätin, mies oli päiväunilla kun se oli niin vitun voipunut, kun oli rassannut mopoaan koko päivän.

Olipahan ehkä sittenkin vaivattomampaa, kun molemmat oli töissä ja talo oli päivät tyhjillään, pysyi siistimpänä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ukolles seksiä joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän