Onko aikuinen mies kusipää, jos kiinnostus lopahtaa kuultuaan syömishäiriöstäni.
Vai onko tällainen yleistäkin yli 30-vuotiaille? Siis sairauteni ei ole oireillut vuosiin.
Kommentit (25)
ole. Häntä ehkä arveluttaa minkälainen ongelmakimppu olet.
Sorry. Ei voittoa tällä kierroksella.
ole mikään kusipää, kuulostaa ihan normaalilta fiksulta ihmiseltä. Siis tuon perusteella, en tiedä millainen hän muuten on.
Itse en missään nimessä alkaisi vakavaan suhteeseen ex- (tai nykyisen) narkkarin, rikollisen, alkoholistin tai syömishäiriöisen kanssa. Ja lähipiirissäni on ollut melkein kaikkia näitä, seurustelin ennen alkoholistin kanssa. Haluan suojella itseäni ja lastani kaikelta pahalta...miksi ottaa riski, että se sairaus alkaa taas oireilemaan, ei se ole mitään hyvää elämää...ongelmaiset seurustelkoot keskenään jos on pakko seurustella, ei tarvi pilata terveiden normaali-ihmisten elämää. Vähän mustavalkoista mutta olkoon, mun elämähän se on.
Kai olet muistanut liittyä Kokoomusnuoriin?
todellakaan..olen köyhä yksinhuoltaja, jonka takia on vieläkin tärkeämpää että valitsen seuraavan puolisoni oikein. Ja kuten sanottu, oli ehkä vähän liian mustavalkoisesti sanottu, mutta aikalailla kuvaa ajatuksiani...lisättäköön vielä että tietyt nuoruudessa tapahtuneet pikku huumekokeilut tai ohi mennyt masennus tai muu vastaava ei häiritse minua tippaakaan, mutta nuo edellämainitut asiat ovat niin vakavia, etten todellakaan altista lastani enää edes mahdollisuudelle niistä.
Ehkä sitä vaan ei natsaa ongelmalliset ihmiset.
Ihmeellistä että vielä yrität haukkua ko. miestä :D
mutta epävarma ja ennakkoluuloinen. Jos ei ennestään tiedä paljoakaan syömishäiriöistä, niin varmaan tuollainen säikäyttää.
Jos mies on fiksu, hän ottaa asiasta selvää, ja tajuaa, että se on ollut sairaus eikä suinkaan sinut määrittävä ominaisuus. Jos ei tajua, niin sinulle parempi, että ei jääkään elämääsi.