Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LAHJOIKO Kokoomuksen Rydman äänestäjiä 2009?

Vierailija
07.11.2012 |

"Ryd­ma­nin voit­toon 2,6 ää­nen erol­la pää­ty­nyt vuo­den 2009 pu­heen­joh­ta­ja­ki­sa oli poik­keuk­sel­li­sen ra­ju.

"Ka­ve­rei­ta hou­ku­tel­tiin jä­se­nek­si ää­nes­tä­mään ha­lu­tul­la ta­val­la, jon­ka jäl­keen he ve­täy­tyi­vät", toi­min­nas­ta ve­täy­ty­nyt Si­ni Kor­pi­nen ku­vaa Ryd­ma­nin tyy­liä.

Ryd­man myön­tää mak­sa­neen­sa jä­sen­mak­su­ja hän­tä ää­nes­tä­vil­le en­nen vaa­le­ja. Hä­nen mu­kaan­sa niin te­ki­vät mo­lem­mat osa­puo­let."

http://www.hs.fi/kotimaa/Äärilaita+valtasi+kokoomuksen+nuorisosiiven/a1…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, koska tuttavani on sisäpiiriläinen. Rydmanin uusin tempaus on tämä naurettava ja huomattavaa tunneälyn puutetta osoittava kyynelsilmäinen vuodatus koskien Schubak-kohua:

http://willerydman.puheenvuoro.uusisuomi.fi/123776-politiikan-ja-ystavy…

Vierailija
2/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäsenmaksun maksu toisen puolesta, jotta saa tämän äänen?

Vai se, että Kokoomusnuoret antoi tukea eri henkilöille eri lailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, koska tuttavani on sisäpiiriläinen.

Ai tämä vastaehdokas :D Eiköhän tuo ole ollut sen verran katkera kamppailu joka jakanut puolet, että enpä mene uskomaan ketään "sisäpiiriläistä", ainakaan av-palstalla anonyymisti kerrottuna.

Vierailija
4/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotta nämä saisivat äänioikeuden puheenjohtajavaalissa ja voisivat äänestää Rydmania. Ei kai tuo teknisesti ottaen lahjontaa ole, äänien ostamista kyllä.

Ja tökerö selitys tuo, että toinenkin osapuoli teki näin. Pakkohan sen toisen on lähteä kisaan mukaan, jos toinen aloittaa moisen hölmöilyn. Rydman on kaamea pelle, jonka huono kotitausta valitettavasti näkyy asenteessa.

Vierailija
5/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi olla minkään ryhmittymän puheenjohtaja, ellei porukka oikeasti HALUAISI mua puheenjohtajakseen. Todella vieras ajatus haluta valtaa niin kipeästi, että menisin ostamaan itselleni ääniä. En usko tällaisen tyypin osaavan käyttää valtaansa kovin hyvin. Moraali loistaa poissaolollaan!

Vierailija
6/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali loistaa poissaolollaan!

...esim. eduskuntavaaleissa äänestäjille, kunhan vain saa nämä äänestämään itseään. Ei ole suinkaan ainoa, mutta itse yritän aina löytää sellaisen henkilön, jolla on korkea moraali ja puheet linjassa todellisten tekojen kanssa.

Vierailija
7/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan opettelevat maan tavoille.

Vierailija
8/8 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi olla minkään ryhmittymän puheenjohtaja, ellei porukka oikeasti HALUAISI mua puheenjohtajakseen. Todella vieras ajatus haluta valtaa niin kipeästi, että menisin ostamaan itselleni ääniä.

Entä jos halusikin? Jos Rydman olisi toiminut moraalisesti, niin se pj olisikin voinut olla ostettujen äänien turvin pj. Mistä me tiedetään kumpi sen aloitti, ja kumpi olisi ollut pj ilman ostettuja ääniä. Voi olla, että moraalisena Rydman olisi edesauttanut vielä moraalittomamman henkilön pääsyä pj:ksi. Tuossa sitten pitää miettiä, että pyhittääkö tarkoitus keinot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi