Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini mies oli idiootti, nyt kaveri on minulle vihainen

Vierailija
07.11.2012 |

Olin pari viikkoa sitten baarissa tyttöporukalla, piti nähdä tämä kaverinikin siellä. Yhdessä vaiheessa iltaa näin kaverini miehen siellä ja laitoin sitten kaverille viestiä että "Koskas oot tulossa? Pekka onkin jo täällä näköjään". Kaveri vastasi että aijaa, ei sen kyllä siellä pitäis olla. Johon minä taas vastasin että "no täällä se nyt kuitenkin näyttää olevan?".

Kaveria ei näkynyt baariin ja meni joku tunti kun "pekka" tuli istumaan meidän pöytään ja alkoi kyselemään minulta voisiko tarjota juotavaa ja pyyteli puhelinnumeroani. Sanoin että ei tarvitse tarjota ja annoin numeroni (oikeasti luulin tässä vaiheessa että kaverina kyselee numeroani). Tilanne meni oudoksi kun pekka sitten siirtyi ihan kiinni minuun istumaan ja alkoi hipelöidä reittäni ja yritti ujuttaa kättä syvemmälle hameen alle. Työnsin hänet kauemmaksi ja kysyin että mitä helvettiä sä teet?? Tästä tuli pieni sota jossa sitten kävi ilmi että Pekka ei ollut tunnistanut minua tyttöystävänsä kaveriksi (ollaan siis nähty viimeksi joskus vuosi sitten, kun hiustyylini oli aivan erilainen, painoin yli 30kg enemmän jne). Kun tämä selvisi meni mies ihan paniikkiin ja lähti sanaakaan sanomatta pöydästämme pois. Soitin sitten vähän järkyttyneenä kaverilleni ja kerroin mitä olin tapahtunut, pekka oli yrittänyt tunkea iholle, ei ollut tunnistanut minua ja tivasin koska kaverini tulee baariin. No pekka oli sitten lähtenyt kotiin selvittämään asioita kaverini kanssa. Aamulla tuli sitten kaverilta viesti että miksi mun pitää valehdella sille? Ihmettelelin että mitä kaverini tarkoittaa, kerroin kaiken aivan todenmukaisesti ja 4 muuta pöydässämme ollutta ihmistä pystyy todistamaan aivan saman kuin mitä minä kerroin.

Tästä on nyt tosiaan pari viikkoa, kaveri ei vastaa puheluihini, viesteihin, ei facebook viesteihin vaikka näen että on nekin lukenut jne. Mitä helvettiä? Minkä takia tästä nyt mulle suututaan?!?!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pidä KOSKAAN sekaantua ystävän parisuhteeseen, VAIKKA tietäisi mitä.

Aina se kääntyy niin, että kaveri syyttää sinua ja ystävyys on pilalla ja huono parisuhde jatkuu.

Vierailija
22/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö sinä hänen kanssaan joskus leffaan ilman tyttöystävää, vai miten ajattelit olla hänen kanssaan kaveri?

Tottakai voi lähteä yhteisen tuttavan kanssa leffaan, konserttiin tai urheilemaan. Minä ainakin vietän aikaa useamman kaverin tyttöystävän kanssa, vaikka olen jopa sinkku. -Mies 30v

tai kumppania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö sinä hänen kanssaan joskus leffaan ilman tyttöystävää, vai miten ajattelit olla hänen kanssaan kaveri?

Tottakai voi lähteä yhteisen tuttavan kanssa leffaan, konserttiin tai urheilemaan. Minä ainakin vietän aikaa useamman kaverin tyttöystävän kanssa, vaikka olen jopa sinkku.

-Mies 30v

Vierailija
24/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi lähteä yhteisen tuttavan kanssa leffaan, konserttiin tai urheilemaan. Minä ainakin vietän aikaa useamman kaverin tyttöystävän kanssa, vaikka olen jopa sinkku.

-Mies 30v

Voisitko nyt tällä kertaa ajatella APn kaveria.

Vierailija
25/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpähän nainen tietää, häntä on varoitettu. Ei kenenkään ole pakko uskoa, useimmiten tälläiset naiset ovat epätoivoisia ja sulkevat silmänsä selviltä merkeiltä, ja näköjään kaverin havainnoilta myös...

Ikävää että jouduit tuollaiseen välikäteen. Minusta hyvä että kerroit heti kaverillesi, kyllä minäkin haluisin tietää ja mahdollisimman pian!

Vierailija
26/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monen ystäväni miehen numero ja miehelläni on varmaan kaikkien ystävieni numero. Mies on paljon tehokkaampi sopimaan tapaamisia jne.

Mutta juttuhan on aika selkeä. Mies painui kotiin sepittämään tarinan ystävällesi, joka valitsi uskoa miestään. Luultavasti se jonain päivänä joutuu myöntämään, että sä olit oikeassa, ja toivottavasti pyytää anteeksi.

Lähetä vaikka ystävällesi viesti, että jaksat odottaa, että hän taas jonain päivänä haluaa olla ystäväsi. Surullistahan tämä on.

Vierailija
27/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sitä varmasti jossain veiheessa katumaan.

Ja puhelinnumerosta:

Kyllä mulla on lähes kaikkien kavereiden miesten puhelinnumerot. Helpottaa elämää ja asioista sopimista. Esim kaverin mies soitti eilen pyytääkseen apua. Järjestää vaimolleen aika ihanaa yllätystä :)

Vierailija
28/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverillesi hänen miehestään, eikä töksäyttää puhelimessa. Ei ole ihme, että suuttui. Vaikka ois voinu tietty suuttua sillonkin jos oisit kahden kesken kertonu. Mut sillon olisit ainakin itse toiminut oikein.

Tää nyt on vaan mun mieleipide, mutta mun mielestä toi olis ollu järkevää. Sen verran iso asia kuitenkiin, et pitää vähän miettiä ensin mitä sanoo.

Sehän siinä miehen käytöksessä just onkin iin törkeetä, et tollasella voi saada niin monipuolista pahaa aikaiseksi. Voi mennä ystävyyssuhteetkin moneen suuntaan poikki kun jää kiinni pettämisestä.

Vierailija
29/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää olevan samanlainen idiootti. Pääsithän samantien eroon molemmista.

Vierailija
30/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava ketju. Vain av:lla tämäkin kääntyy ap:n viaksi :DD

Ap on aiheuttanut aviokriisin ja ollut kamala lortto, kun on antanut kaverinsa miehelle puhelinnumeronsa... just...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi