Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini mies oli idiootti, nyt kaveri on minulle vihainen

Vierailija
07.11.2012 |

Olin pari viikkoa sitten baarissa tyttöporukalla, piti nähdä tämä kaverinikin siellä. Yhdessä vaiheessa iltaa näin kaverini miehen siellä ja laitoin sitten kaverille viestiä että "Koskas oot tulossa? Pekka onkin jo täällä näköjään". Kaveri vastasi että aijaa, ei sen kyllä siellä pitäis olla. Johon minä taas vastasin että "no täällä se nyt kuitenkin näyttää olevan?".

Kaveria ei näkynyt baariin ja meni joku tunti kun "pekka" tuli istumaan meidän pöytään ja alkoi kyselemään minulta voisiko tarjota juotavaa ja pyyteli puhelinnumeroani. Sanoin että ei tarvitse tarjota ja annoin numeroni (oikeasti luulin tässä vaiheessa että kaverina kyselee numeroani). Tilanne meni oudoksi kun pekka sitten siirtyi ihan kiinni minuun istumaan ja alkoi hipelöidä reittäni ja yritti ujuttaa kättä syvemmälle hameen alle. Työnsin hänet kauemmaksi ja kysyin että mitä helvettiä sä teet?? Tästä tuli pieni sota jossa sitten kävi ilmi että Pekka ei ollut tunnistanut minua tyttöystävänsä kaveriksi (ollaan siis nähty viimeksi joskus vuosi sitten, kun hiustyylini oli aivan erilainen, painoin yli 30kg enemmän jne). Kun tämä selvisi meni mies ihan paniikkiin ja lähti sanaakaan sanomatta pöydästämme pois. Soitin sitten vähän järkyttyneenä kaverilleni ja kerroin mitä olin tapahtunut, pekka oli yrittänyt tunkea iholle, ei ollut tunnistanut minua ja tivasin koska kaverini tulee baariin. No pekka oli sitten lähtenyt kotiin selvittämään asioita kaverini kanssa. Aamulla tuli sitten kaverilta viesti että miksi mun pitää valehdella sille? Ihmettelelin että mitä kaverini tarkoittaa, kerroin kaiken aivan todenmukaisesti ja 4 muuta pöydässämme ollutta ihmistä pystyy todistamaan aivan saman kuin mitä minä kerroin.

Tästä on nyt tosiaan pari viikkoa, kaveri ei vastaa puheluihini, viesteihin, ei facebook viesteihin vaikka näen että on nekin lukenut jne. Mitä helvettiä? Minkä takia tästä nyt mulle suututaan?!?!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri ja miehensä ovat idiootteja.

Vierailija
2/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toimintansa on tällaista koko ajan. Ja tietysti sanoo tyttöystävälleen, että sinä valehtelet.

Mies on nyt tärkeämpi kuin sinä, älä välitä tuosta asiasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutit kaverillesi aviokriisin ja nyt ihmettelet miksei kaveri halua puhua kanssasi.

Vierailija
4/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö sinä hänen kanssaan joskus leffaan ilman tyttöystävää, vai miten ajattelit olla hänen kanssaan kaveri?

Vierailija
5/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutit kaverillesi aviokriisin ja nyt ihmettelet miksei kaveri halua puhua kanssasi.

eiköhän se mies tässä sen kriisin aiheuttanut ja hänen pitäisi olla se kenelle ei enää puhuta?? En minä siellä ollut käsi kenenkään housuissa ja tarjonnut juotavia.

-ap

Vierailija
6/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö sinä hänen kanssaan joskus leffaan ilman tyttöystävää, vai miten ajattelit olla hänen kanssaan kaveri?

vaan monen muunkin naispuolisen kaverini pitempiaikaisilla seurustelukumppaneilla/aviopuolisoilla on numeroni, saattavat soittaa joskus jos tarvitsevat työpaikalleen ruokatarjoiluja (olen siis töissä pitopalvelussa), kaverini soittavat joskus miestensä puhelimesta jos ovat unohtaneet omat puhelimensa kotiin jne. Enkä ole nähnyt tässä mitään outoa. On minullakin kaverieni miesten numeroita, soitan niihin jos on akuuttia asiaa ja kaveri ei vastaa puhelimeen.

-ap

Vierailija
7/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitat kaverilles ja kerrot jannun huonostakäytöksestä ja pyydät mukaan bilettämään.

kellä tuollaisen jälkeen enää on bilefiilistä, ellet sitten kunnon tappelua hakenut.

Eihän naiset kavereitaan usko, kun on rakastunut.

Vierailija
8/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso viesti ennen sinua.

-ap

Vierailija
9/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja innokkaasti annoit puh numeron että nyt aletaan kavereiksi, vaikkei tyyppi sua edes tunnistanut..röh röh.

Vierailija
10/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava ketju. Vain av:lla tämäkin kääntyy ap:n viaksi :DD

Vierailija
11/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valehdellut tyttöystävälleen että sinä (ja mahdollisesti myös kaverisi) yrittävät iskeä häntä ja suutuit kun hän ei suostunut sinun kanssasi mihinkään ja siksi sen ystävällesi.

Vierailija
12/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Se mies on saanut kaverisi uskomaan oman versionsa tarinasta.

b) Niillä on hitonmoinen kriisi meneillään, eikä kaverisi halua puhua kenenkään kanssa.

Vierailija
13/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

senhän mies on näyttänyt kaverillesi ja sanonut että tyrkytti sitä mulle.

Vierailija
14/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveria harmittaa, kun mies yritti iskeä sua. Miten sinä et sitä ymmärrä?

Sitä hävettää ja haluaa mennä hetkeksi puskaan.

Sä töppäsit kyllä, kun annoit sen numerosi..

Vierailija
15/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se mies tässä sen kriisin aiheuttanut ja hänen pitäisi olla se kenelle ei enää puhuta?? En minä siellä ollut käsi kenenkään housuissa ja tarjonnut juotavia. -ap

totta hitossa just sen miehen kanssa pitää puhua ja selvittää asiat, sä olet nyt paitsiossa, luonnollisesti. Mieti nyt vähän, soitat ja kerrot, mitä tapahtui matin toimesta ja pyydät silti, että kaveri tulee bilettään sun kaa. Sulla ehkä olis bilefiilis vielä tuolloin, mutta normaalilla naisella ei.

Sun kanssa sotkut yms hoidetaan sitten, kun on sen aika.

Vierailija
16/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun annoin numeroni, en tosiaan tajunnut vielä että tämä tyyppi ei ollut tunnistanut minua. Keskustelukin kulki niin jouhevasti työasioissa yms, että ajattelin tosiaan että kavereina tässä jutellaan niitänäitä. Ei tullut pieneen mieleenkään että voisi olla joku taka-ajatus tyypillä, eihän kukaan ole niin tyhmä että yrittää iskeä tyttöystävänsä parasta kaveria!! Kunnes sitten tosiaan selvisi että tämä tyyppi ei ollut tunnistanut minua, siinä vaiheessa vasta tajusin ettei sitä numeroakaan ollut tosiaan pyydetty sitä varten että saisi hirviporukalle vähän cateringia tilattua, niinkuin aikaisemmin ajattelin kun pyysi numeroa sujuvana jatkona työkeskustelulle..

-ap

Vierailija
17/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se totuuden tuoja deletoidaan.. Kaverisi on pakko valita miehensä valheen ja sun totuuden välillä, monille on liian kipeää kahdata kaikki se mitä totuus tuo tullessaan ja siksi valitsevat valheen. Olen ollut melko samanlaisessa tilanteessa, missä itse olen ollut vilpitön ja kertonut totuuden- miksi en olisi kun sitä kysytään!!!- ja eikös se inhottava ihminen joka jätettiin ulkopuolelle ollut minä. koska totuus oli liian kipeää ja vaikka sekin lopulta kohdattiin, niin silti se paha siirrettiin minuun, että elämä oi siellä perheessä jatkua. Vaikka kaverisi ei arvostaisikaan sun ystävyyttä- sillä sitä tuo on toisin kuin valhe- niin sisimmässään varmasti tietää mikä on totta vaikka valheessa elääkin. Jostais syystä näiden pelimiesten vaimot nimenomaan valitsee sen valheen. aina.

Vierailija
18/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverillesi viesti, että ymmärrän että sua hävettää miehen käytös mutta voisimmeko kuitenkin jutella.

Vierailija
19/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiirehdit siinä soittamisessa kaverillesi ja miehen käytöksen kertomista.

Olisit jättänyt seuraavaan päivään tai siihen kun tapaat kaverisi.

Vierailija
20/30 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi lähteä yhteisen tuttavan kanssa leffaan, konserttiin tai urheilemaan. Minä ainakin vietän aikaa useamman kaverin tyttöystävän kanssa, vaikka olen jopa sinkku.

-Mies 30v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän