Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon voin saada rahaa Kelasta? Maksaako ne mulle vuokran? äippä ja 3 lasta!

Vierailija
07.11.2012 |

Työtön kotona lusmuilija.Lapsia 3kpl. Makssako valtio mulle kämpän ja ruokarahat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä tuota 80% ei saa kovinkaan moni, pitää olla justiinsa oikean kokoinen ja hintainen asunto.

Vierailija
2/6 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä tuota 80% ei saa kovinkaan moni, pitää olla justiinsa oikean kokoinen ja hintainen asunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa asunnon ja kaikkea muutakin mitä keksit lasten tarpeilla perustella. Ruokarahat saat ainakin. Muista, että voit uusia myös puhelimet sossun rahoilla: lapsille iPhonet koska ilman niitä ne on syrjäytymisvaarassa.

Sulla on oikea asenne, työtä ei nimittäin tässä maassa kannata tehdä. Paskat palkat ja korkea verotus.

Kelasta voit tietty saada työmarkkinatukea, se pitää muistaa.

Onko sulla puoliso joka asuu sun kanssa? Jos on, hankkiudu siitä eroon. Saat isommat tuet yksinhuoltajana ja puoliso joutuu maksamaan elarit.

Vierailija
4/6 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaan siis tässä maassa pärjää, ei hätää. otat vaan sossuun ja kelaan yhteyttä.

Vierailija
5/6 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada yhteensä erilaisia tukia n. 2100-2500 e/kk

Vierailija
6/6 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla aviomies mutta ajattelin jättää sen pois ja ehkä kannattaa erotakin? saako sillon enemmän rahaa jos on eronnut?

ajtella, pari tonnia noin vaan... kyllä kelpais! nyt mulla ei oo mitään rahaa kuin vasta viikon päästä, pitäis elää tässä viikko 7 eurolla! ja mieheni on töissä!!! ei se vaan riitä!!! olis varmaan parempi olla työtön yh?

saako valita mistä kaupungista ottaa kämpän?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi