Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua ärsyttää!!!!! Jos mies on kipeä hän makaa sohvalla ja katsoo telkkaria, jos mä oon kipeä

Vierailija
07.11.2012 |

hoidan kodin ja lapset ihan niin kuin terveenäkin!!!

Miksi tää aina menee näin?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sinä et makaa sairaana, vaan touhuat niinkuin normaalistikin.

Voisit mtös valita sen sohvalla makaamisen jos haluaisit.

Vierailija
2/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastat, niin menet ja makaat sen töllön äärellä. Ei voi olla vaikeaa? Siis jos sitä samaa haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä makaat päivän sohvalla. Kokeilepas.

Kodinhoito on niin helppoa että jopa sun miehes pystyy siihen.

Vierailija
4/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä vaihtamalla pääsee ap:n ongelmasta tai niin ainakin minä pääsin.

Olin aikoinaan aivan kamalassa vatsataudissa ja lapset oli alle 5v (4kpl). Mies lähti hengaamaan kavereiden kanssa vaikka en kyennyt ruokkimaan lapsia. Tuo oli se viimeinen pisara ja siitä alkoi minun ja lasten parempi elämä.

Vierailija
5/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siihen pystyisikään. Kun olen kipeä, enkä tarkoita mitään pientä flunssaa, vaan oikeasti kipeä, mulla nousee kuume aina 39 ja olo on ihan tööt. Flunssassa mulla menee aina alilämmön puolelle ja kuume nousee vaan kun oon oikeasti kipeä. Olenpahan kerran soittanut isälleni, kun minulla oli 39.9 astetta kuumetta, itkien puhuin, kun ei voi syödä eikä juoda mitään, särkee joka paikkaan, ei pysty liikkumaankaan. Isä soitti miehelleni, joka pakotti minut lääkäriin. Mä menen tosi harvoin lääkäriin.

Mutta muuten jos olen kipeä, eli kurkkuun särkee vähän ja nenä vuotaa, hoidan kotona kotiaskareita siihen asti, kunnes mies pakonomaisesti mut passittaa sohvalle peiton alle, tuo teetä ja särkylääkettä :) Mä olen onnistunut löytämään maailman ihanimman miehen, joka antaa munkin sairastaa :)

Vierailija
6/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten aloin kattomaan vähän omaa käyttäytymistä ja huomasin että olen itse pitkälti mahdollistanut tämän.

Seuraavan kerran kun olin kipeä, makasin sängyssäni ovi kiinni ja sanoin miehelleni että mulle on ihan sama mitä syötte ja teette mutta minä en liiku metriäkään. Ja en liikkunut enkä tehnyt mitään. Meni oppi perille ja siitä lähtien on mieskin tajunnut olla aikuinen tässä asiassa.

Vierailija
7/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on kämppä sekaisin mutta ei paljoa, lapset tekivät ruoat itse. t.yh

Vierailija
8/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ihan aikuinen, joka itse tekee valintoja...

Onko tämä nyt joku yhteiskunnallinen epäoikeudenmukaisuus vaiko miehesi sortoa?

Etköhän sinä ole ihan aikuien ihminen, että tahdoton olento vailla vastuuta omista valinnoistasi.

Vierailija
9/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maata siinä sohvalla ja pyytää sitä ruokaa j kahvia ja lääkettä yms...

Mutta eipä kukaan tuo ja mies ei tajua että lapset pitää ruokkia ja tiettyyn aikaan laittaa nukkumaan...

En tiedä miksi tämä on mennyt tälläiseksi, ja meillä se kodinhoito tuntuu sitten olevan niin vaikeeta ja hankalaa että meillä ei mies sitä osaa, eihän se edes tiedä missä meillä on imuri...

ja toisekseen, mä oon ehkä kerran kahdessa vuodessa kipeä ja mies on tyyliin kerran kuussa niin eipä olisi paljoa vaadittu että saisi sairastaa rauhassa että saisi nukkua kun väsyttää eikä joku tulis herättämään ja kysymään että mitä nyt ja minne tää kuuluu ja missä meillä on mitäkin...

ap

Vierailija
10/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko tulla auttamaan...

ap

Vierailija
11/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä vaihtamalla pääsee ap:n ongelmasta tai niin ainakin minä pääsin. Olin aikoinaan aivan kamalassa vatsataudissa ja lapset oli alle 5v (4kpl). Mies lähti hengaamaan kavereiden kanssa vaikka en kyennyt ruokkimaan lapsia. Tuo oli se viimeinen pisara ja siitä alkoi minun ja lasten parempi elämä.

Eikö parisuhde ole kuitenkin kahden kaupppa. Pelkän yhden osapuolen syyttelyn sijaan, voisi kyllä miettiä olisiko vähän kummassakin vikaa.

Vierailija
12/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tota kuulee niin paljon.

Pitää olla omasta miehestä onnellinen, koska kerran kun olin oksennustaudissa (todella paha) hän jopa syötti mulle itsetekemää keittoa koska mä en pystyny tekee mitään :)

Vierailija
13/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet osaa relata, naisilla on useimmin alitajunnassa se suorittamisen pakko?

Mä olen huomannut sekä meillä että ystäväpiirissäni samantyyppistä toimintaa ja voin sanoa, että itse en ole mikään "kodin hengetär" että aina kiiltäis ja olis puunattua. Kyllä mun mielestä nainen kipeänäkin yrittää tehdä niitä kotihommia että pysyis edes jonkinlainen siisteys yllä ja lapset about hoidettuna. Miehet on usein kipeänä ihan sohvaperunoina. Ottaa ehkä lapsen/lapset siihen viereen makoileen ja tilaa ruuaksi pitsaa. Nainen miettis että mitä syötävää olis pakkasessa ettei tarvis välttämättä alkaa keittään perunoita.

Vierailija
14/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maata siinä sohvalla ja pyytää sitä ruokaa j kahvia ja lääkettä yms... Mutta eipä kukaan tuo ja mies ei tajua että lapset pitää ruokkia ja tiettyyn aikaan laittaa nukkumaan... En tiedä miksi tämä on mennyt tälläiseksi, ja meillä se kodinhoito tuntuu sitten olevan niin vaikeeta ja hankalaa että meillä ei mies sitä osaa, eihän se edes tiedä missä meillä on imuri... ja toisekseen, mä oon ehkä kerran kahdessa vuodessa kipeä ja mies on tyyliin kerran kuussa niin eipä olisi paljoa vaadittu että saisi sairastaa rauhassa että saisi nukkua kun väsyttää eikä joku tulis herättämään ja kysymään että mitä nyt ja minne tää kuuluu ja missä meillä on mitäkin... ap

että mies ei toimi samalla tavalla kuin sinä?

Ei ne lapset siitä rikki mene jos parina päivänä syövät vähän huonommin ja menevät myöhemmin nukkumaan.

Anna miehelle tilaa hoitaa niitä lapsia, äläkä huutele sohvalta ohjeita.

Otat vaan lääkkeesi ja jätät kaiken muun miehen huoleksi. Ei siihen kukaan kuole :)

Vierailija
15/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös siitä, että olet mahdollistanut tällaisen tavan toimia, siis oma moka. Jos oma mies on noin kädetön, sitä pitää opettaa... Tai niellä ja itkeä palstalla.

Vierailija
16/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä kukaan tuo ja mies ei tajua että lapset pitää ruokkia ja tiettyyn aikaan laittaa nukkumaan...

jos lapset kerran syövät vaikka pelkkää voileipää, tai mitä tahansa, mitä osaavat itse ottaa kaapista. Eikä haittaa, vaikka yhden kerran menevät nukkumaan milloin sattuu.

Et sinä voi miestäsi muuttaa, jos hän ei halua muuttua, mutta voit muuttaa oman marttyyriasenteesi.

Ja mistä johtuu, ettei mies tiedä, missä se imuri on? Vain silloinko sillä miehen osallistumisella on väliä, kun sinä olet kipeä?

Kyllä se vähän niin on, että sitä niittää, mitä kylvää.

Vierailija
17/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mikä sotku mua odottaa kun paranen, meillä kun kukaan muu ei osaa täyttää/tyhjentää tiskikonetta vaan sitten valitetaan kun ie ole puhtaita astoita...

Eniten mua rassaa se että mies on aina omissa ajatuksissaan ja lapset jos häneltä kysyvät/pyytävät jotain niin mies ei edes kuule, sitten lapset tulevat totta kai pyytämään multa.

Myöskin miehen menee noin tunnin jälkeen hermot ja hänen on aivan täysin pakko päästä käymään jossain kun hän ei kestä tätä...

Tässä taannoin mulla oli aivan kauhea migreenikohtaus joka kesti koko yön niin mies ei voinut herätä hoitamaan vauvaa koska häntä väsytti...

Minä sitten silmät kiinni oksentelujen välillä koitin lämmittää maitoa ja syöttää ja hoitaa, sattui olemaan vauvalla nuha että koko yö oli aika tuhinaa ja krohimistä vauvallakin.

ap

Vierailija
18/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet pyörittänyt aina teidän firmaa ja potkinut miestä pois, syystä ettei hän tiedä ruoka-aikoja, niin eipä hänen ole niitä koskaan tarvinnut opetellakaan.

Nyt se kostautuu.

Vierailija
19/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset kerran syövät vaikka pelkkää voileipää, tai mitä tahansa, mitä osaavat itse ottaa kaapista. Eikä haittaa, vaikka yhden kerran menevät nukkumaan milloin sattuu.

Et sinä voi miestäsi muuttaa, jos hän ei halua muuttua, mutta voit muuttaa oman marttyyriasenteesi.

Ja mistä johtuu, ettei mies tiedä, missä se imuri on? Vain silloinko sillä miehen osallistumisella on väliä, kun sinä olet kipeä?

Kyllä se vähän niin on, että sitä niittää, mitä kylvää.

kuulemma.

Olen niin paljon yrittänyt että mies osallistuisi kotona kaikkeen mutta ei, sohva vetää sitä puoleensa.

Jos pyydän imuroimaan tai ihan mitä vaan sillä tulee aina kiire jonnekin, eiku hän on luvannut olla vartin päästä siellä ja tuolla, eikun mun pitää mennä käymään töissä tms...

Aina on jotain että ei muka ehdi/pysty, päätä särkee, selkä on kipeä yms

ap

Vierailija
20/38 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mikä sotku mua odottaa kun paranen, meillä kun kukaan muu ei osaa täyttää/tyhjentää tiskikonetta vaan sitten valitetaan kun ie ole puhtaita astoita...

Siis koko muu perhe on jotenkin jälkeenjääneitä?

No anyway, itse olet opettanut porukat siihen ettei kenenkään muun tarvitse tehdä mitään (ilmeisesti, jos ei edes imurin paikkaa tiedetä eikä osata itselleen astioita huuhtaista jos se tiskikone tosiaan on liian vaikea). Ei kannata siis valittaa.