Aivan kauhea ahdistus, en saa miehen kanssa asioita selvitettyä! =(
Parisuhteemme on aivan perseestä, me molemmat halutaan eri asioita, mistään asioista ei sovita yhdessä ja mies tekee mitä haluaa.
Olen täällä monesti ongelmistamme puhunut ja kaikkea yrittänyt miehen kanssa mutta ei tunnu tuottavan tulosta.
En enää tiedä miten tästä selvitään, olen ehdottanut eroa mutta mies ei suostu, hän ei pysty jäämään taloon asumaan mutta minä lasten kanssa pystyisin mutta mies ei suostu muuttamaan pois, taloa on koitettu myydä mutta ei mene kaupaksi ja minä haluaisin tähän jäädä.
Koitan puhua miehen kanssa niin ksokaan ei jaksa ja jos joskus puhutaan ja sovitaan esim lasten kasvatuksesta tai siitä kuka tekee mitäkin niin jo parin päivän päästä kaikki palaa ennalleen, niin että kaikki vastuu kaikesta on mulla.
Kommentit (5)
En mä saa sitä täältä kannettua ulos...
ap
voisit hakea käräjäoikeudelta ns. yhteiselämän lopettamispäätöstä, joka velvoittaisi miehen muuttamaan pois.
Mutta jos laitat eroprosessin vireille niin oikeastiko mies ei vaan muuta?
Ei se homma niin toimi, että toisen olisi pakko muuttaa pois kodistaan vaikka eroa pukkaisi. Kyllä siihen tarvitaan oikeudenpäätös yhteisomistuksen purkamisesta/avioeron ositus, jos toinen haluaa olla hankala. Kyllä vaan osa ihmisistä on just niin vaikeita, että eivät halua mitenkään eroprosessia helpottaa/vapaaehtoisesti mene eteenpäin.
eniten haluaisin että mies muuttuisi taas sellaiseksi kuin joskus oli, en jaksa tälläistä suhdetta enää kauaa mutta toisaalta rakastan miestäni jollain tavalla koska ajatus erosta tuntuu pahalta ja pelottavalta, tiedä sitten johtuuko lasten takia vai siksi että tähän on jo tottunut ja muutos pelottaa.
ap
eikä mikään toimi, ei auta muu kuin erota. Ei miehen tarvitse siihen "suostua", sä voit hakea sitä. Ota selvää kaikki tarvittava mitä pitää voidaksesi ostaa miehen ulos talosta. Ja toimi! Turha jäädä paikalleen ruikuttamaan ja pilaamaan elämäänsä ja lasten elämää vuosikausiksi.