Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ikäviä nuo tilanteet missä on sana sanaa vastaan,ei todistajia.
07.11.2012 |
Kuulet jotakin tapahtuvan,kahden henkilön keskustelevan,nimiä ei vaihdeta,kaikki yön hämärässä.Kuka puhuu totta..hieman sekavaa mutta kun todistajia ei ole.Tai näin ainakin väitetetään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa