Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remppa-apua yh:lle Helsinki Espoo

Vierailija
07.11.2012 |

40-vuotias käsistään kätevä mies tarjoaa pientä fiksausapua mukaville yh- ja sinkkuäideille päivisin.

Akateeminen työttömyys iski ja aikanikuluksi tekisin mielelläni jotain fiksua. Olen mukava ja 100% luotettava ja pikkuhommat hoituvat pienellä korvauksella.

Laita meiliä ja kerro millaista apua tarvitsisit remppa-apu@luukku.com

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitosta vaan. Osaan kyllä YH- äitinä tehdä itse remonttini. Ei yksinhuoltaja auttamatta ole kädetön, vaikka ei sillä miestä olekkaan. Että pistää vihaksi.

Vierailija
2/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ns puolukoilla :D sitähän sä kysyit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuakaan ei enää saa tarjota kun jo joku tekee siitä ongelman....

Kiitosta vaan. Osaan kyllä YH- äitinä tehdä itse remonttini. Ei yksinhuoltaja auttamatta ole kädetön, vaikka ei sillä miestä olekkaan. Että pistää vihaksi.

Vierailija
4/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuakaan ei enää saa tarjota kun jo joku tekee siitä ongelman....

Siis toi ilmoitushan on kirjoitettu ihan selkeästi niin, että siitä huomaa remontin tekijän haluavan pikkupikku palveluksia vastineeksi remontista. SIKSI se sinkku/yh-äitejä haeskelee, ettei varatut turhaan ota yhteyttä ja se saa sit turpaansa ehdotettuaan maksamista suihinotolla.

Vierailija
5/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka olen yh, en uskaltaisi vastata. Ainahan sitä apua tarvitsisi kun on ainoa aikuinen ja aikapulaa loputtomasti. Vaikka osaan paljon, en aina ehdi kaikkea mitä haluan.

Mitä jos kokeilisit paikkakuntasi ilmoitustauluja netissä? Meillä ainakin on sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän