Vastaako UGGien koot normi kengänkokoja?
Eli mulla on koon 39 jalka. Pitäisikö tilata koon 39 vai 40 UGG saappaat? Lapsella myös UGGit, ja niissä ainakin koko oli pieni suhteessa lapsen jalan kokoon. UGGit ovat hänellä yhtä kokoa suuremmat, kuin muut kengät. Meniskö samalla periaatteella aikuistenkin koot?
Kiitos, jos joku UGGeja käyttävä tietää :)
Niin ja joku kuitenkin tulee tänne kyselemään, että mitä ihmettä ostan UGGit.. No, monia feikki "UGGeja" käyttäneenä haluan nyt vihdoin aidot, kun ne muut ovat olleet ihan susia kaikki. Ystävillä aidot kestäneet talvesta toiseen.
Kommentit (8)
kahdet UGGini kuitenkin 38, eli komppaan edellistä.
Olen tilaamassa, kunhan löydän jonkun Eurooppalaisen nettikaupan. Briteissä UGGit miltei 100€ edullisemmat, kun esim Brandosilla tai Zalandossa..
Olisko vinkkiä mistä tilata?
Ap
Olen tilaamassa, kunhan löydän jonkun Eurooppalaisen nettikaupan. Briteissä UGGit miltei 100€ edullisemmat, kun esim Brandosilla tai Zalandossa..
Ap
Haluun kanssa, mies katsoi Australian hintoja, että oli edullista, mutta mites kun tänne asti lähettää?
Ap
Haluun kanssa, mies katsoi Australian hintoja, että oli edullista, mutta mites kun tänne asti lähettää?
Täältä Australiasta saa monia edullisia ja laadukkaita UGG kenkiä eri valmistajilta. UGG Australia merkkiset kengät ovat täällä kalliimpia kuin esimerkiksi Suomessa, koska kyseinen firma on jenkkifirma. USA:sta saa sen merkin kengät halvimmalla jos juuri ne haluaa.
muuten kestää. On ihan siellä tehdytkin ja mulla kengissä koko 37 ja niin on UGG:ssakin
Mulla on yleensä kokoa 7, ugg kokoa 6. Myyjä suositteli kokeileen kokoa pienempää ja oikeassa oli
liukastella läpi talven.
39-koko pitäisi riittää, koska ei niissä mitään villasukkia tarvita.
t. ei enää koskaan UGGeja
Asun Jenkeissa ja olen monet kengat sovittanut ja aina saannut todeta etta isommat pitaa olla.