Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millasia teidän 10-v. pojat on?

Vierailija
06.11.2012 |

Alkaa tällä äidillä olla hermot riekaleina, kun jatkuvasti saa tapella pojan kanssa.

Hän vinkuu ja vikisee kaikesta, itkee joka pienestä asiasta ja syyttelee muita omista "virheistään"

(on esim mun syy että on kokeet tms)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista ikinä riidelleeni nyt 10-v poikani kanssa. Ihana ikä! on vielä niin lapsi, mutta tolkun kanssa :-)

Vierailija
2/5 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, mutta silti jokaiseen asiaan tulee inttämistä vastaan nykyisin, aika vasta alkanut tämä. Toisaalta halii vielä ja ottaa pehmolelun kainaloon kun menee nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8v. on tollainen kun takertuu muhun ja minä olen se viihdyttäjä. En vain aina jaksa ja musta syy on se, että on kavereita liian vähän.

Miten teillä?

Vierailija
4/5 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pääasiassa hyväntuulinen ja hauska, hyvä itsetunto, pärjää hyvin koulussa ja urheilussa, ainoa uusi piirre on, että helpommin ärtyy pienemmille sisaruksilleen kuin aiemmin. Mutta ei siis pahasti, ei sano rumasti vaan äänensävy saattaa olla sellainen tiuskaiseva.

Vierailija
5/5 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa sun pojalla on jo jotain esimurrosikää ilmassa. Tai jos se on fyysisesti liian väsynyt, nukkuuko tarpeeksi? Sehän tekee kiukkuiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan