Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

merkittävä ylipaino

Vierailija
06.11.2012 |

Olipa tuossa pakko käydä katsomassa oma painoindeksi. 30,9 tuli luvuksi. Joo, olen kyllä tietoinen ollut siitä että painoa on. Laskurin mukaan ylipainoa 16kg. Hyi hitto. Nojoo onko se nyt ihme kun joka kauppareissu ostan pari suklaapatukkaa ja energiajuoman matkaevääksi. Lihoin kolme vuotta sitten 18kg, ja 80kg molemmin puolin on paino kiikuttanut. 6kk sitten sain esikoiseni josta painoa tuli 8kg mut ne jäi jo sairaalaan. Liikuttua tulee vaunuillen päivittäin, mutta kun syötyä myös, siksi se paino vaaaan kiikuttelee samalla tasolla.

Ihan siksi tuli tuo oma bmi mieleen, kun tänään kaupan karkkihyllyllä näin naisen (jonka olen samaisella hyllyllä ennenkin nähnyt suklaaostoksilla) joka hamstrasi kolme erilaista suklaata mukaansa. Kattoin vaan että hui hitto en halua että lihon tuollaiseksi ja silloin tajusin et ei hemmetti mähän hamstraan itse joka kauppareissu ne herkut mukaani. Hyh. Ja silti, silti menin kassalle suklaideni kanssa ja kotimatkalla tuli hirveä ähky niistä ja mietin taas että miks taas vedän ne naamaani ja saan lisätäytettä kroppaani.

ja haluan muutoksen tähän nyt. Hitto ku hankalaa. Olen parikymppinen vasta. Haluan elää terveellisesti. Haluaisin alottaa jotain jumppaa mutten kehtaa. Ehkäpä tuo ruokavalion muuttaminen auttais yksinäänkin, kuitenkin kun lenkkeiltyä tulee. Ja ei, en tavoittele lihaksia tms timmiä kroppaa, vaan kiloja pois ja terveen näköiseksi!

Onkos muita ittensä kans kamppailioi?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan