Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä olisi sinulle mieluisin työaika? Miksi?

Vierailija
06.11.2012 |

a. 6-14

b. 8-16

c. 10-18

d. 12-20

e. joku muu

Entä vapaapäivät?

a. aina la ja su

b. arkipäivinä

c. vaihdellen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aamuihminen ja tykkään päästä pois töistä ajoissa, jää pitkä ilta aikaa muuhun elämään. Vapaapäivät vois olla vaihdellen arkisin-viikonloppuisin, mutta kuitenkin niin että on aina kaksi päivää peräkkäin vapaata.

Vierailija
2/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrk töitä - 3 vrk vapaata - vrk töitä - 3 vrk vapaata ->

Jää tarpeeksi vapaa-aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aamu-uninen, en tahdo aikaisin töihin. Toisaalta jos menee vasta klo 12 menee jo iltaan aika pitkälle työn parissa, joten mieluiten se klo 10 meneminen. Tuollaista päivää teenkin, tulen duuniin klo 9 ja 11 välillä ja lähden sitten pois kun oon 8 tuntiani tehnyt. Mulla siis liukuvat työajat.

Vierailija
4/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaapäivät viikonloppuisin.

iltavirkku, aamuntorkku

Vierailija
5/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ei töitä ;) mutta paras osa-aikatyö 9-15 ja arkipäivät.

Vierailija
6/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

b. 8-16

e. joku muu

Entä vapaapäivät?

a. aina la ja su

Uniongelmien vuoksi 9-17 voisi olla toimivampi kuin 8-16, mutta haluan kuitenkin olla virka-aikana työssä, en siis iltaisin enkä ikinä ennen kahdeksaa. Uniongelmien vuoksi en voi tehdä enää vuorotyötä ollenkaan.

Viikonloput haluan vapaiksi. "VP se ja se"-elämää en haluaa enää.

Vierailija
7/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa, kun päivää olisi vielä jäljellä, kun työaika päättyy. Univelkaa saattaisi tosin kertyä, koska voisi olla hankalaa päästä säännöllisesti riittävän aikaisin nukkumaan.

Arkivapaa taas mahdollistaa asioiden hoitamisen muulloin, kuin ruuhka-aikaan, mutta välillä vapaa viikonloppu olisi poikaa.

Vierailija
8/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen nyt töitä kolmesta neljään päivään viikossa, yleisimmin 4.30-16.30. Joka lauantai on vapaapäivä, ja usein saan useamman kuin kaksi vapaata putkeen. Tämä sopii mulle todella hyvin.

Vierailija
9/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. 6-14 b. 8-16 c. 10-18 d. 12-20 e. joku muu Entä vapaapäivät? a. aina la ja su b. arkipäivinä c. vaihdellen

+ lisäksi toivoisin liukumamahdollisuutta n. +/-2 tuntia + etätyömahdollisuudet. Ja tämä kaikki pätee itse asiassa tämän hetkiseen työhöni.

Ei ole muita perusteluita kuin että olen tottunut tähän ja olen sen verran aamuvirkku, että toihin kahdeksaksi ehtiminen ei tee tiukkaakaan. Usein olen töissä jo aiemminkin.

Vierailija
10/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan paremmin kotona tehtyä kotitöitä aamulla ennen töitä, kuin työpäivän jälkeen.Aamuvuorojakin tietysti voisi mukana olla (7-15).

Vierailija
11/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe-elämässä.

Vierailija
12/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 10-18 ja viikonloppu vapaata.

Olen aamu-uninen. Työni sallisi haluamani rytmin mutta kunnallinen päivähoito toimii valitettavasti aamuvirkkujen tahtiin.

Vierailija
13/13 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. 6-14

jäis loppupäivä ja ilta aikaa omille asioille

Entä vapaapäivät?

a. aina la ja su

Ainakin pääsääntöisesti viikonloput vapaina, perheen yhteistä aikaa. Arkivapailla lapset olisivat koulussa ja mies töissä.