Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi rakastajatar tulisi raskaaksi, kannattaisitko aborttia?

Vierailija
06.11.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin miehelleni että ainoa tapa ( jos mies haluaisi jatkaa meidän suhdetta) niin on saada toinen nainen tekemään abortin. Jos ei onnistuisi jättäisin miehen välittömästi. Jos toinen nainen tekisi abortin ja mieheni tyytyväisenä sen mulle todistais niin sanoisin sitten että... jaa tulin sittenkin toisiin ajatuksiin eikä me TODELLAKAAN jatketa mitään suhdetta:)))) ehkä tämä sais vihdoin mun sarvet kasvamaan läpi MUHAHAHAHAAAAA!!!!!

Toivottavasti sun mies älyää erota susta ihan muuten vaan.

mutta jos joku nainen suostuu aborttiin sen takia että jonkun muun suhde ei kariudu niin olen vahvasti sitä mieltä että sen ei tarvi lisääntyä.

Minä en olisi vastuussa abortista vaan se mamma joka siihen suostuisi.

sanottu mitään siitä, että mies esittäisi asian noin. Jos et olisi paikalla kuulemassa, niin hän voisi sanoa, että vaatii aborttia vain oman itsensä takia.

mitä selittäis. Nainen kuitenkin itse päättää Suomessa tehdäänkö abortti vai ei.

Jos joku tekee abortin siksi että joku käskee tai ehkä nätisti pyytää niin se ei ole mun ongelma.

Vierailija
2/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen hypoteettisen rakastajattaren ihan oma asia. Minä ja mies erottais varmasti, joten asia ei tulisi koskettamaan minua paljonkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnosta.

Vierailija
4/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kiinnosta.

Lisäisin vielä että ventovieraiden. Sillä jos tulisi julki että miehelläni olisi rakastajatar,niin sanoisin että aivan vieras ihminen minulle,en voisi sanoa tunteneeni häntä ollenkaan.

ja eron jälkeen ei kyllä kuuluisikaan minulle mitä puuhaa....tulisi kyllä maailman ennätys siinä että kuinka nopeasti mies voi lentää pellolle....tai sen tavarat.

Vierailija
5/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarttis enää miettiä tulevaisuutta minun kanssani.

Vierailija
6/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin siinä laulussa se on kerrasta poikki.

Vierailija
7/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on loppukädessä sen toisen naisen päätös. Enkä muuenkaan hyväksy aborttia kuin erityistapauksissa. Ei se, että on saanut alkunsa pettämisen tuloksena, ole sen lapsen vika.

Mutta tuskin haluaisin omien lasteni olevan lapsen kanssa missään tekemisissä ennen aikuisikäänsä paitsi jos mies perustaisi perheen tuon rakastajattaren kanssa.

Vierailija
8/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enpä haluaisi miestäkään enää.

Vierailija
10/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin miehelleni että ainoa tapa ( jos mies haluaisi jatkaa meidän suhdetta) niin on saada toinen nainen tekemään abortin. Jos ei onnistuisi jättäisin miehen välittömästi. Jos toinen nainen tekisi abortin ja mieheni tyytyväisenä sen mulle todistais niin sanoisin sitten että... jaa tulin sittenkin toisiin ajatuksiin eikä me TODELLAKAAN jatketa mitään suhdetta:)))) ehkä tämä sais vihdoin mun sarvet kasvamaan läpi MUHAHAHAHAAAAA!!!!!

Vierailija
11/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi mennä leikkimään isää sen uuden kanssa.

Vierailija
12/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapsille on iskä tosi tärkeä ja toisella lapsella on kehitysvamma ja hänelle muutokset vaikeita.

Lapset on jo koululaisia ja meidän liitto kestäisi siihen asti kunnes lapset on aikuisia.

Ajattelen aina lapsia ensin ja sitten vasta itseäni.

Pojille meidän ero olisi liian rankkaa.

Kuopus sanoi, että menisi metsään ja kuolisi, jos me erottaisiin.

Vierailija
13/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omaisuus menisi kyllä miehen kanssa jakoon.

Vierailija
14/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen voin sanoa, että jos itse tulisin raskaaksi niin tekisin kyllä heti abortin.

Vierailija
16/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mulla olisi asiaan mitään sanomista. Olisi ihan sen naisen (ja jossain määrin ehkä miehenikin) päätös.

Se olisi jokatapauksessa selvä, että mun ja miehen suhde olisi ohi (pettämisen, ei raskauden takia). Tietysti surettaisi meidän omien lasten takia erota, mutten kyllä voisi tuossa tilanteessa suhdetta jatkaakaan.

Joutuisihan meidän lapset sitten jakamaan mahdollisen puolikkaan perintönsä sisaruspuolen kanssa, mutta en nyt jaksaisi niin pitkälle edes miettiä. Joku perintöraha olis aika kylmä syy kannattaa aborttia.

Vierailija
17/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku nainen suostuu aborttiin sen takia että jonkun muun suhde ei kariudu niin olen vahvasti sitä mieltä että sen ei tarvi lisääntyä.

Minä en olisi vastuussa abortista vaan se mamma joka siihen suostuisi.

Vierailija
18/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaan syssyyn ihmettelisin maailman viidettätoista ihmettä, kun ukolle on tehty vasektomia reilu kymmenen vuotta sitten!

Vierailija
19/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jättisin mieheni ja toivoisin että hän kantaisi vastuun edes rakastajattarensa lapsesta. Mieheni petti minua vuoden ajan, mutta otin hänet takaisin, koska mielestäni eroamalla hän olisi vain pässyt pälkähästä. Nyt hän saa sovittaa tekonsa perheelleen jakamalla lapsiperheen arje. En tiedä voiko luottamusta saada koskaan takaisin, mutta pakko edes yrittää...

Vierailija
20/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos yhtään mitään mahdollisuutta olisi jatkaa, abortti vähimmäisvaatimus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä