Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi rakastajatar tulisi raskaaksi, kannattaisitko aborttia?

Vierailija
06.11.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantaa tuollaiseen, vaan mies saisi kantaa vastuunsa....ehkä jopa kieltäisin miestä painostamaan aborttiin.

En tiedä miten meidän aviolittomme kävisi, koska en voisi enää luottaa mieheen. Hän on jotenkin niin kunnollinen ja vastuuntuntoinen, että olisi todella vaikea ottaa häntä todesta jos olisi osannut valehdella minulle niin taitavasti.

Vierailija
22/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en usko, että jättäisin miehen. Enkä todellakaan haluaisi, että mies maksaisi mitään elareita jollekin rakastajatterelleen, ihan tarpeeksi siinä että maksaa niitä jo edellisen liittonsa lapsesta.

Luultavasti kyllä ennen pitkää jättäisin miehen, jos se rakastajatar pitäisi lapsen. Tulisi liian hankalaa taloudellisesti, koska nyt meillä on pääosin yhteiset rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin miehelleni että ainoa tapa ( jos mies haluaisi jatkaa meidän suhdetta) niin on saada toinen nainen tekemään abortin. Jos ei onnistuisi jättäisin miehen välittömästi. Jos toinen nainen tekisi abortin ja mieheni tyytyväisenä sen mulle todistais niin sanoisin sitten että... jaa tulin sittenkin toisiin ajatuksiin eikä me TODELLAKAAN jatketa mitään suhdetta:)))) ehkä tämä sais vihdoin mun sarvet kasvamaan läpi MUHAHAHAHAAAAA!!!!!

Toivottavasti sun mies älyää erota susta ihan muuten vaan.

mutta jos joku nainen suostuu aborttiin sen takia että jonkun muun suhde ei kariudu niin olen vahvasti sitä mieltä että sen ei tarvi lisääntyä.

Minä en olisi vastuussa abortista vaan se mamma joka siihen suostuisi.

sanottu mitään siitä, että mies esittäisi asian noin. Jos et olisi paikalla kuulemassa, niin hän voisi sanoa, että vaatii aborttia vain oman itsensä takia.

Vierailija
24/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarpeeksi siinä että maksaa niitä jo edellisen liittonsa lapsesta.

Itsepä otit miehen, joka ollut aiemmin naimisissa!

Toivottavasti eroaa sinusta eikä maksa mitään elareita.

Vierailija
25/25 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarpeeksi siinä että maksaa niitä jo edellisen liittonsa lapsesta.

Itsepä otit miehen, joka ollut aiemmin naimisissa!

Toivottavasti eroaa sinusta eikä maksa mitään elareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme