Kai se on vaan todettava että musta on tullut ruma :(
Parisen vuotta sitten ennen lapsia mulla oli vielä vientiä ja olin jopa omastakin mielestä ihan nätti. No en oo enää.
Oon ollut aina pienikokoinen mutta nyt tuo ennen kateuttakin aiheuttanut hoikkuus saa mut näyttämään vanhalta mummolta(olen alle 30v.)
Vatsa arvilla ja ryppyinen tissit järkyttävät pikku lerpakkeet,perseessä selluliittia.
Naama,kulahtanut,harmaa mitä nyt silmien alusissa punaista...
Tänne nyt vaan kaikki irvailemaan että kauneus on katoavaista,ymmärrän että vanheneminen itsessään tuo ton kaiken mut hitto tästä on vaan parivuotta kun näytin vielä ihmiseltä.
Yhyyyy
Kommentit (3)
tuohon on nyt vaan pakko todeta vähän tylysti, että älä valita! Sä et voi olla vielä rupsahtanut, mut odotas kun olet nelikymppinen...
Pari vuotta sitten näytti ihan ihmiseltä, nyt pääsee itku.
Vituttaa vaan suoraan sanoen että tämä kaikki kävi niin yhtäkkiä,luulin tosiaan et lasten jälkeen mun isoin ongelma on löystynyt alapää mutta se olikin vain yksi pikkujuttu muiden joukossa. Oon kuiva rusina..
mutta ei se kadonnut ole. Tarvii vaan vähän laittamista, ei välttämättä ole ihan au naturel enää luonnonkaunis :)
Itsekin olen nyt 38-vuotiaana melko ruma näky kun aamulla herään mutta kyllä minä itseni ihan näyttäväksi naiseksi saan ehostettua. Kunnon muotoilevat alusasut saa kropan kuosiin, naamaan hyvät meikkituotteet, valokynää ryppyihin jne niin näytän ihan freesiltä entiseltä itseltäni.