Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

osaako teidän 3-vuotiaat pukea itse ulkovaatteet?

Vierailija
06.11.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken saa itse päälle. Ollaan valittu tarkoituksella helposti puettavia vaatteita. Joskus saatan laittaa haalarin renksut kengän alle ja hanskat hihan päälle, mutta hyvin osaa.

Vierailija
2/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laiska pukemaan itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo alle 3-vuotiaana. Näin talvella ovat vaan vähän laiskoja pukemaan joten joudun auttamaan usein kenkien/lahkeiden kanssa. Ja käsineet joudun avustamaan kunnolla päälle.

Vierailija
4/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa, yleensä ei halua vaan puetuttaa esim. päiväkodissa hoitajalla. Takkien vetoketjuissa voi mennä aika pitkään ennenkuin saa kiinni, mutta haalari on helppo.

Vierailija
5/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi valitsee pääsääntöisesti itse muutkin vaatteensa. Ulkovaatteiden kanssa joskus pitää auttaa lahkeiden laittamisessa kenkien varsien päälle tai hihat hanskojen päälle, mutta ei näissäkään aina.

Vierailija
6/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa pukee melkein kaikki itse, mutta kotona heittäytyy aika avuttomaksi. Kenkien (paitsi saappaiden) ja hanskojen kanssa yleensä pitää kyllä jeesata sielläkin.

Vielä on 2-osainen välikausiasu käytössä, mutta elättelen toiveita sujuvasta pukemisesta kun saadaan otettua helposti puettava talvihaalari käyttöön.

Kotioloissa "repsahdan" pukemaan yleensä siksi, että ollaan kiireellä lähdössä johonkin ja autettuna se pukeminen käy niin paljon nopeammin.

Vierailija
7/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saappaat on haalarin lahkeissa valmiina ja haalari sillätavalla kasassa, että astuu kenkiin ja vetää haalarin ylös. Olivat tarhasta päässeet paloasemalle käymään ja siellä oli nähnyt, että palomiehet pukevat noin, niin siksi se on nyt niin hauskaa.

Kesäkengät puki itse, välikausi/kumisaappaiden ja lahkeiden kanssa menee yleensä hermo ja sitten lakkaa kokonaan yrittämästä, eli siksi ihan mielelläni asettelen ne saappaat valmiiksi sinne lahkeisiin.

Vierailija
8/8 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanskojen ja renksujen kanssa tarvitsee apua.

Nyt vauvan synnyttyä haluaa apua enemmänkin ja se hänelle sallittakoon. Joten puen kolme lasta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän