Kolmen päivän ahmimisputki takana. Meinaan taas sortua, tsempatkaa!!
Mielessä käy koko ajan että menisin ostaan sulkaata ja muuta herkkua ja mättöisin oikein kunnolla. Ei tää voi jatkua näin voi luoja auttakaa mua!!
Kommentit (9)
ellet itse niin halua, joten kaiva se tsemppi sisältäsi!
t. alkoholista pois rimpuileva
niin katso joku leffa - ajatukset pois syömisestä. Juo paljon vettä että vatsa täyttyy. Jos menet ulos niin jätä lompakko himaan. Näe päiväunia itsestäsi jonkun hotin miehen kanssa. Tsemeä!
Mulla ei ole edes rahaa ruokaan tällä hetkellä. Kuukautiset alkoi ja paperia tungen housuihin. Tupakasta voin vain haaveilla.
Tylsyys todennäkösesti on yks suuri tekijä. Tai ei mulla nytkään niin tylsää oo, kunhan istun koneella ja nautin vapaapäivästä, mutta koko ajan takaraivossa kolkuttaa se himo joka saa mut uudestaan ja uudestaan pohtiin, pitäskö tänäänkin vaan luovuttaa ja lähtee sinne kauppaan.
Voi apua kun pelottaa, pitkä päivä vielä edessä, eikä ole edes mitään suunnitelmia tai tekemistä ennen iltaa.
Kiitos kommentistasi!
mene vaikka lenkille tai kudo sukkaa ym, jotta tosiaan saisit ajatukset pois ahmimisesta. Tsemiä!
Mulla ei ole edes rahaa ruokaan tällä hetkellä. Kuukautiset alkoi ja paperia tungen housuihin. Tupakasta voin vain haaveilla.
tai vaikka mun rahat nii menis ruokakin tarpeeseen..
Ap
Hei oletko ikinä kokeillut "siedätyskonstia", että menet kauppaan seisomaan karkkihyllyn eteen ja katselet kaikkia tuotteita, annat kuolan valua ja mieliteon tulla, ja sitten poistut kylmän rauhallisesti. Siinä tulee itsensä voittamisen tunne, joka saattaa auttaa eespäin taistojen tiellä. Itselläni toimii. Lisäksi runsas vedenjuonti, kuten joku muukin neuvoi, sekä kävelylenkit ilman rahapussia. Keksi joku kiva harrastus, mitä voit tehdä kotona, se vie mielen pois syömisestä kun tulee "flow" fiilis. Itse harrastan art journalingia (you tubesta ohjeita) ja kollaasien tekoa - edullista eikä tarvi taiteellisia lahjoja.
vielä täällä oon ruodussa pysyny. Keitin kahvit ja koitan päästä tän heikon hetken ohi sortumatta.
Tää on ihan sairasta, miksen vois osata syödä niinkun normaalit!
ap
Älä mene suklaaostoksille. Suklaa ei lopu maailmasta,eikä se edes maistu kovin hyvälle kun sitä mättää kilokaupalla.
Olisiko jotain muuta puuhaa? Mikä sua oman käsityksesi mukaan ajaa ahmimaan? Osaatko olla tekemättä mitään ilman ahmimista?
Muista syödä säännöllisesti!
Ja hakeudu lääkärin tai psykiatrin vastaanotolle.
t. entinen ahmija