Mitä söit tänään lounaaksi ja mikä on sinun BMI
Itse söin juuri 2 viipaletta vaaleaa leipää juustolla ja lautasellisen nuudeleita ja lihapullia.:)
Painoindeksini on 25,6
Kommentit (92)
menen kohta syömään evääksi ottamani kotitekoisen halloumi-meloni-kasvissalaatin oliiviöljy-balsamicokastikkeella sekä pari viipaletta leipää. Syön lounaaksi yleensä salaatin vaan, illalla sitten kotona lämmin ruoka.
Jep, aamupäivän aikana vedin sen kokonaan.:(
Bmi vähän yli 24
pitsaa lounaaksi. Aamiaiseksi kahvia, pari leipää ja suklaamuffinsi.
BMI 18,5
Lohta, perunamuusia, salaattia ja 2 ruisleipää juustolla ja kinkulla:)
Lounasta en ole vielä syönyt, mutta se tulee olemaan kanawokkia. Aamiaiseksi söin lautasellisen mustikkakeittoa (omatekemääni) ja päärynän.
ja aion ottaa myös lohkoperunoita.
bmi jotain 21
ja atrian kaalikääryleitä ja vähän raejuustoa. Mausteena oli mustapippuriketsuppia.
BMI jotain 23.
Falafelpyöryköitä, tzatzikia, riisiä, salaattia, pala Realia margariinilla, rasvatonta maitoa. BMI 26,4.
+iso annos salaattia, jossa reilusti pähkinöitä.
Bmi 18,6.
Söin valkoista riisiä, uncle bens valmiskastikkeesta puolet ja n 150 g naturell-kanansuikaleita joiden paistamiseen käytin rypsiöljyä. Lisäksi salaattia, tomaattia ja kurkkua, juoma vesi.
Jos kysyt mitä söin eilen iltapalaksi, pussi popcorneja ja puolikas jättimäisestä Fazerin joulusuklaalevystä.
Normaalipainoinen syöppö olen. 3 kertaa viikossa tosin melko rankkaa liikuntaa.
ja jälkkäriksi Fami patukan. Painoindeksini on 18,5 (ja tavoite on 20 ensi kesäksi).
Söin leipäjuustoa, uunilohta, tomaattia ja jäävuorisalaattia. Juomaksi appelsiinimehua. Painoindeksi on 27.
En mitään, enkä aamupalaakaan, kohta otan pari ruisleipää voilla, tomaatilla, kermajuustolla sekä palvikinkulla. Vauvan kanssa pitänyt kiirettä koko aamun :) BMI 19
Lohisalaatti, Pro Feel -protskujuoma ja Suklaamanna-vanukas. Välipalaksi ennen treeniä vielä banaanin makuinen protskupatukka.
Ja viipaleen real-ruisleipää, sipaisu levitettä, maksamakkara (ohut kerros) paprikaa ja lasi maitoa.
raskaana 34+3, BMI 30 ennen raskautta.
Meni n. dl lanttulaatikkoa ja 3 lihapullaa, kourallinen pähkinöitä. aamupalaa en ehtinyt syödä. olen laihtunut 2kk:ssa 7 kiloa :)
lounaaksi minestronekeittoa, pienen palan ruisleipää ja lasin maitoa. Aamupalaksi puuroa ja mandariinin, teetä maidolla ja lasin omenamehua.
Painoindeksini on 21.
koska nukahdin uudestaan kun lapset lähtivät kouluun ja heräsin niin myöhään, että olen juonut vasta aamukaffit ;)
ja lounaaksi kanaminestronekeittoa. Aamupalaksi reilu desi maustamatonta jogurttia, ruisleipäpalanen jonka päällä pari siivua juustoa ja tomaattia. Join lasin apelsiinimehua. Kahvia juonut tähän mennessä 1 kupin.