Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemmeko mielestäsi oikeutettuja hankkimaan yhteisiä lapsia?

Vierailija
06.11.2012 |

Miehellä pätkätöitä, tällä hetkellä loppuvuodeksi töitä. Minulla matalapalkkatyö, mutta vakituinen ja 8-16. Minulla yksi lapsi (12 v, nuorena saatu, asuu luonamme) jolla adhd, miehellä yksi lapsi jolla astma ja vaikea atooppinen iho, tapaavat tapaamissopimuksen mukaan ja poika 10 v on rakas osa perhettämme.

Velkainen vanha omakotitalo maalla meillä on, lauma lemmikkejä, terveys ok. Yhdessä olemme olleet viisi vuotta, josta kolme naimisissa.

Olemme molemmat alle 35-vuotiaita ja haluaisimme kovasti vielä yhden lapsen. Myös poikamme, jotka ovat hyviä ystäviä keskenään, puhuvat toisistaan veljinä, ovat lapsirakkaita ja toivoisivat sisarusta. Mitä mieltä viime näiden viime aikaisien keskustelujen valossa olette? Realistisesti?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET ala kysellä hulluilta saatko saada lapsia vai et! Ei me missään Kiinassa asuta!

Vierailija
2/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET ala kysellä hulluilta saatko saada lapsia vai et! Ei me missään Kiinassa asuta!

Ihan mielenkiinnosta kyselen.. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vielä tulee haukkumaan sua mut älä piittaa :) Tehkää ihmeessä lapsi jos rakkautta riittää.

Vierailija
4/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisithan silloin äitiysrahaa ja lisää lapsilisää. Olisit vielä pahempi elätti!

Vierailija
5/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmasti rakastavia vanhempia, joten tehkää vaikka kaksi :)

Vierailija
6/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vielä tulee haukkumaan sua mut älä piittaa :) Tehkää ihmeessä lapsi jos rakkautta riittää.

Haluankin kuulla sellaisia kommentteja mitä ette sanoisi tutullenne, mutta mietitte hiljaa mielessänne. Ei se haittaa, oikeasti :)

ap

Vierailija
7/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuvauksenne perusteella ihan normi elämä (tai eihän kenelläkään ole normi vaan ainutlaatuinen, mutta puitteiden perusteella), en ymmärrä miksi ette voisi hankkia lisää lapsia.

Vierailija
8/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on enemmän teidän oma asia puntaroida kestääkö talous ja pystyttekö elättämään perheen. Musta vaikuttaa ihan lupaavalta senkin suhteen. :)

Vierailija
9/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ei. Teidän pitää ottaa huomioon JO olemassa olevat lapset, että heillä on riittävä elatus, mahdollisuus harrastaa, kouluttautua jne.

Vierailija
10/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ei. Teidän pitää ottaa huomioon JO olemassa olevat lapset, että heillä on riittävä elatus, mahdollisuus harrastaa, kouluttautua jne.

Meinaatko että jääkiekkoharrastus tai purjehdusharrastus on suurempi rikkaus kuin sisarus? Ja Suomessa on maksuton koulutus.

Sanoisin että jos ette ole mielestänne taloudellisissa ongelmissa, ei kun menox.

Vierailija
11/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan oikeasti, oletteko varmoja, että se kannattaa? Vaik eihän lasten teko sinällään ikinä kannata, mutta tarkoitan, että teillä on varmasti riittävästi haasteita uusperheessänne nytkin, eikä uusi vauva mitään helpota.

Mutta, te itse haluatte lapsen ja varmaan siis myös sellaisen teette. Minä en tekisi, mutta olenkin ehkä nykyään vähän laiska ja kiitollinen tästä, mitä nyt on.

Vierailija
12/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että jääkiekkoharrastus tai purjehdusharrastus on suurempi rikkaus kuin sisarus? Ja Suomessa on maksuton koulutus. Sanoisin että jos ette ole mielestänne taloudellisissa ongelmissa, ei kun menox.

jotta se on vaadittu määrä rikkautta?

Vierailija
13/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä muuten jos halua on. Velkainen talo vaan pakottaa miettimään.

Vierailija
14/14 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on 9-v pojat edellisistä suhteista ja nyt 2-v yhteinen kuopus. Mulla ikää 37 ja miehellä 40.

Ja olen iki onnellinen että tämän pieni tehtiin. on rikastuttanut meidän ja isoveljien elämää paljon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä