Missä myydä lastenvaatteet- ja tarvikkeet (ei huutis)
On paljon tavaraa ja niistä pitäisi päästä eroon. Saako keskustelupalstoja käyttää siihen vai mennäkö Torille?
miten huuto.netin palvelu toimii, jos ei halua maksaa? Ei voi laittaa kuvaa, ei hintavarausta, ei mitään niinkö`
Kommentit (7)
Itse suosittelen lastenvaatteisiin erikoistunutta kirppistä.
saa kuvan ja hv:n laitettua ilman maksua. Entäs Facebookin kirppikset?
varsinaisten vauva-tarvikkeiden myymiseen tätä vauva.fi-sivuston osta/myy-osiota. Luulen, että juuri vauvan tarvikkeiden ostoon moni selaa tätä sivustoa.
Huuto.netissä olen itse myynyt paljon tavaraa ja merkkituotteista siellä saa hyvän hinnan. Esim. Baby Björnin sitteristä sain melkein uuden vastaavan summan, Polarn O. Pyretin, Ticketin haalarit yms. menevät todella hyvin kaupaksi. Ai niin- Huutiksen lisäpalvelut ovat nykyään maksullisia ilmeisesti? Ei kai ne paljoa maksa? Kuva on nimittäin todella tärkeä - samoin teksti kannattaa olla mahd. kuvaileva ja avoin.
Varaudu kuitenkin siihen, että on paikka mikä hyvänsä (netti tai paikallinen kirppis), työtä se sinulle teettää!
erilaisissa osto-ja myyntiringeissä kauppa käy! Olen myynyt kaukalon, lämpöpussin yms. isommat tavarat niissä. Ja kotoota tullaan hakemaan, ei tartte postitella...
Facebookin kirppikset, ehdottomasti. Tavara liikkuu ripeästi, ja homma toimii.
ollaan saatu aika hyvin menemään viime aikoina lastenvaatteita ja -tarvikkeita.
Helppo laittaa sinne ilmoitus kuvineen. 
sielläkö menee?