Vuokralla asuja! Onko vessassasi bideesuihku?
Kuuluuko bideesuihku standardiin? Onko asunnoissa aina bideesuihku? Jos ei ole niin saako sen asentaa itse?
Kommentit (36)
ja jokaisessa on ollut bideesuihku.
Lapsena asuimme jossain 60-luvulla rakennetussa talossa, siellä ei ollut. Mutta kun asuntoihin tehtiin 90-luvun alussa täysremontti, niin myös bideesuihkut asennettiin tuolloin.
Kaikissa 5 vuokra-asunnossa missä olen asunut, on ollut käsisuihku. TOsin olen asunut ainoastaan vakuutusyhtiön ja opiskelija-asuntosäätiöiden asunnoissa.
Ja ainakin kahdessa on ollut, yhdestä en muista. Siihen yhteen oli putkiremontti vasta tulossa, joten voi olla ettei siinä ollut.
Asutaan kaupungin vuokra-asunnossa. Alun perin bideitä ei ollut, mutta kun kylppäriremontit tehtiin 90-luvulla, niin silloin ne asennettiin. Oltaisiin varmasti asennettu itse, jos niitä ei kaupungin puolesta olisi laitettu.
Tuskin ainakaan omin luvin saa asentaa itse.
Ainoastaan opiskelija-asuntosäätiön perheasunnossa ei ollut. Muuten on kaikissa ollut.
Ensimmäisessä vuokra-asunnossani, joka on rakennetty 1972, ei ollut. Nykyinen kerrostaloasuntomme on rakennetty 1942, eikä yllättäen ole täälläkään.
vuokra-asunnoissa joissa olen asunut. Vaikka ei ole ollut mitään moderneja vastarempattuja vaan ehtaa kasaria.
seitsemässä vuokra-asunnossa ja kaikissa on ollut bide-suihku.
Vuokra-asunnon bidee suihku on rikki ja vuotaa. Vuokranantaja sanoo, että vuokralaisen pitää hankkia uusi ja vaihtaa se. Kuuluuko asia vuokralaiselle vai vuokranantajalle?
Ei ole.
Mutta gloryhole löytyy kyllä ja ahkerassa käytössä!
On käsisuihku, uusia rakennuksia.
Osaako kukaan vastata kuuluuko sen vaihto vuokralaiselle vai vuokranantajalle?
Kaikissa on ollut, rakennukset valmistuneet 1956 - 2014 eli ei ollut edes asunnon iästä kiinni.
Eikä voisi asentaakaan, pesuallas on sen verran kaukana pytystä.