Lue keskustelun säännöt.
Ihan sääliksi käy naisia jotka eli 50-lukua aikoinaan.
05.11.2012 |
Mies kävi töissä,nainen oli kotona ja nyt tappoi itsensä vieläpä laittomalla abortilla.Luoja kiito,ajat on muuttuneet,vaikka tiedä millaista elämä siellä Jenkeissä yhä on.Sairasta jos siellä kieltävät abortin! Ei taida uskovais piireissä muu kuin selibaatti auttaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joihin kuuluu myös eräs T