Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käytössä "toimii" laukku joka on yläosasta auki

Vierailija
05.11.2012 |

siis nämä kauppakassityyliset?

Löysin muuten kivan laukun mutta siinä on vain kapea läppä sulkemassa laukun suuta. Pelkään että mulla on aina laukku ylösalaisin ja sisältö levällään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa sisälle pienemmän laukun, missä on taskuja ja vetoketjullisia taskuja ennenkaikkea. Oon nähnyt semmoisia sisälaukkuja joskus kans. Eli ohuesta matskusta semmoinen monitaskulaukku, että voi nopeasti vaihtaa koko käsilaukun sisällön. Onko sitte kauhean käytännöllistä muuten, en tiedä. Tykkään itse noista uusista kauppakasseista, näyttävät nyt hyviltä.

Vierailija
2/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on sen mallinen etta suu on ihan levallaan niin kannattaa esim. rantasateen varalta pitaa vaikka ohutta muovipussia mukana. Sen voi levittaa tavaroiden paalle kassin sisaan.

Tuollainen taskujuttu sinne sisaan on hyva idea, jos muistaa sita kayttaa, eika vaan heita kamoja kassiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmaa. Kun laukku on olalla ja kainalossa, ei sinne mitään sadetta pääse. Keskellä on neppari, eikä mulla ole mitään vaikeuksia koskaan ollut pitää sitä kasassa : )

Vierailija
4/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen isot pikkuhousut naisella, ja kuinka niiden takana löytyy iso luukku...

Vierailija
5/6 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon laukun. Tietenkin lompakolle&avaimille yms on vetoketjullinen tasku. Mulla kulkee laukussa aina pieni pussukka jossa on varalla lääkkeet, laastaria, pieni taskulamppu, huulirasva jne. Se on kätevä heittää laukusta toiseen.

Vierailija
6/6 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukkusi, kun olemme kahden ruotsinlaivan hytissä :DD

Sen alemman luukkuusi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme