Maajussille morsian Sofia
Mitä mieltä olette maajussille morsian Sofiasta?
Kommentit (53)
olen samaa mieltä mitä aikalailla kaikki muutkin tähän kommentoineet. Puistattavan oloinen tyyppi se Sofia. Mut ainoa asia mikä oikein pisti silmään ja tuntu vieläkin puistattavammalta oli kommentit, joissa haukuttiin Sofiaa liian laihaksi, riuku, liekö syökään mitään yms... Miksei Saraa ole haukuttu läskiksi, porsaaksi, ylensyövä ihrakasa??? Sofia voi olla luonnostaan laiha, eikä liho vaikka mitä söisi. se ei oikeuta haukkumaan häntä!! Mä nään punaista kun laihoja haukutaan, koska itse olen tahtomattani laiha vaikka syön kuin pieni sika! Auta armias kun lihavia haukutaan samalla tavalla niin jo ollaan uhkailemassa raastuvalla vähintään! purkaus.loppu. :)
Pekka ja Sofia oikeesti tavannut aiemmin? Sehän selittäisi, miksi se Sofia ei yhtään tiiraillut Pekan pihaa kun tuli sinne, alkoi vaan niistä koiristaan paasaamaan. Ja jotenkin kovin luonnollisia olivat tuossa autossa, yhtä ilkeitä kummatkin. Eikä se ensisuukkokaan tainnu ihan ensisuukko olla.
Pekka vaikutti toooosi ilkeältä kun sillä lailla Saraa haukkui. Ensin Pekka oli suosikkini, ei ole enää. Sofia on nätti ja minusta vartalo on tosi kaunis, sopivan laiha. Luonteeltaan kuitenkin vaikutti todella ilkeältä ja ikävältä ihmiseltä.
olivatko tavanneet aikaisemmin vai ei. Mutta se Pekan kommentti Sarasta oli todella asiaton. Pekka ja Sofia, siinä on näköjään vakka kantensa löytänyt. Oikein sopiva pari, yhtä typeriä molemmat.
Pekka ja Sofian olivat tavanneet ennen Turkua. Oli alusta asti selvää, miten käy. Olis Pekka sopinut paremmin niihin jusseihin, joita seurataan netistä. Miksi juoksutti niitä kahta muuta tyttöä siellä maatilallaan turhan takia. Varmaan mukava noiden kahden muun jälkeenpäin todeta, että farmiviikko ei oliskaan voinut johtaa mihinkään. Olisivat voineet viettä lomaviikkonsa jotenkin muuten. Pekan käytös yököttävää, on ollut todellinen pettymys tämä mies.
Hän on ollut aavistuksen epätoivoinen naisen etsinnässä. Kyselee heti kysymyksiä, joista tietää toisen olevan hakemassa seuraa - ei tanssimassa. Kumppanin harrastuksen parista löytää paremmin, jos malttaa ensin tutustua naisiin kaverimeiningillä, sieltä se helmi sitten nousee. Itse olin häntä kohtaan korostetun viileä, vaikka muutoin vaikutti ihan ok tyypiltä. En ole ainoa, joka koki näin.
Jotenkin surullista nähdä Pekalta tuollaista ilkeyttä ja huonoa käytöstä heti, kun naisen saa. Mekin (tanssia harrastavat naiset) olisimme voineet harrastaa vastaavanlaista ilkeyksiä Pekasta, mutta sellainen ei vaan kuulu hyviin tapoihin. Eihän Pekka kuitenkaan mitään väärin tehnyt, vaikka epätoivoiselta vaikuttikin.
ja sen, ettei hänen tilanteensa ole Saran tilanteesta paljoa eronnut.
40
Näin miehenä sanoisin että aika sexy mutta luonteeltaan ei mikään mukava ihminen
Eikö tää Sofia sanonut eilisessä jaksossa, kun istuivat jo Pekan kanssa pihalla, jotain "Ei tartte enään miellyttää ketään.."
Siis että mitä? Höristelin korviani ja ihmettelin kuulinko nyt ihan oikein??
Sofia pikku pirpana, vaikka olen sinua vain 7v vanhempi, uskallan oikeasti sanoa, ettei tuollaisella asenteella pääse pitkälle. Ei työelämässä/parisuhteissa. Asenteesi on sanoinkuvaamatonta :)
laiha, huonoryhtinen luikku, kalmankalpea, tukka kuin rotanhäntä..
Ja se asenne... huh
T: Toinen mies
Näin miehenä sanoisin että aika sexy mutta luonteeltaan ei mikään mukava ihminen
Sofia ja Pekka ansaitsevat toisensa.
Pekka valehteli täysin pokkana ja saa näin syystä rinnalleen epäsosiaalisen Sofiansa.
Ei voi muuta sanoa, kuin että tosiaan ansaitsevat toisensa! Ja ei ollut kehu.....
Hyvä peba ja imuttaisin kyllä niitä pieniä tissejä jos käsiksi pääsisin
Sofia sanoi, että tulee kaikkien kanssa toimeen, tai jos ei tule, niin vian täytyy toisessa osapuolessa. Ja kyllä oli aika biaatch-henkistä meininkiä uusimmassa jaksossa samaisen naisen osalta, ei voi mitään...
varmasti hänelle on ohjelmaan leikattu sopivasti noita ärsyttäviä kohtia että saataisiin jotain draamaa aikaiseksi. Tämän vuoden tyypit vaikuttaa niin tylsiltä että jotain on keksittävä. Mutta hankalalta vaikuttaa, eikä ihmisen suuhun saa laitettua tuollaisia lauseita ohjelman tuotannossakaan ellei sitä ole itse sanonut
...on aivan selvästi tämä Sofia. Aika paljon pitäisi vielä kypsyä, että kykenisi tasapainoiseen ihmissuhteeseen. Tuli oikein puistattava olo kun hänen puheitaan kuunteli. Millainen ihminen sanoo toiselle päin naamaa "en siedä sinua"... Todella ahdistavan tuntuinen ihminen, ei käy Pekkaa kateeksi vaan sääliksi, kumpa joku vähän varoittaisi jos ei itse huomaa vaaran paikkaa. Se Sinikka vaikuttaa normaalilta ja tasapainoiselta, harmi, että Pekka ei tajua sen arvoa..
Näin miehenä voin sanoa että nainen pahimmasta päästä. Leuhka, ylimielinen, koppava, ilkeä. Täydellistä vanhapiika-ainesta.
Perussuomalainen tyttö,joka minun mielestä värjännyt tukkansa mustaksi(?) Miksi?? Entäs Sofian kulmakarvat? Minä en ymmärrä.
Sofia vaikutti pelottavalta, oikeasti. Tyly, töykeä, nenä pystyssä kulkeva, riitaahaastava, huomiohakuinen ("mä alan kiukuttelemaan jos en saa eniten huomiota!"). Pitää itseään selkeästi "jussin" ykkösvalintana eikä jaksaisi katsella muita morsioita "omalla maatilallaan". Täähän touhuaakin siellä maatilalla kuin omallaan.
Lisäksi mun silmiin pisti tytön anorektisen luiseva vartalo, syököhän tää tyttö mitään tai edes tarpeeksi? Maajussin mielestä tää kuitenkin on varmaan se "parhaimman näköinen" noista morsioehdokkaista eli eiköhän arpa osu häneen. Valitettavasti. On ne miehet aina niin ennalta-arvattavia tapauksia.
Lisäksi Sofia ja maajussi on varmasti treffanneet jo aiemmin (kuten toiset morsiot epäilivät), niin tutuillta vaikuttavat toisilleen.
Pisti kyllä sen ruikun käytös silmään, wanna be bitch, mut ei tee sitä tyylillä edes. Hyvin epäkypsä tyttö ja voin kuvitella kuinka vanhempansa häpeävät tytärtään. Jokseenkin nolo.
Pekka vaikutti symppikseltä, mutta tämän päivän jaksossa haukkui Saraa kameroiden edessä ja kertoi, ettei olisi halunnut olla Saran kanssa keilaamassa. herrasmies ei käyttäydy noin. olisi voinut sanoa, että sinun kanssa Sofia on kaikista ihaninta olla.
Tuo "minä tulen ihmisten kanssa toimeen, ihmiset ei vain tule toimeen minun kanssa" kertoo jo kaiken olennaisen ihmisen persoonallisuudesta...