Mula on toinen mies. Ja olen itse myös toinen nainen.
Kyllä osaa olla hankala tilanne. Mitä nyt? Rakastan tuota ei-omaa miestä, en kyllä tiedä onko tunteet molemminpuolisia, enkä uskalla sitä kysyä. Oman miehen kanssa mennyt jo vuosia huonosti, seksi on surkeaa ja kaikinpuolin arki käy hermoille :( Tämä uusi rakkaus ei nyt ainakaan paranna tilannetta. Kaipaan uutta ja jännittävää. Silti masentaa ja harmittaa, että menin sekoilemaan asiani näin. Onko kokemuksia kuinka nämä suhteet yleensä päättyvät?
N35
Kommentit (7)
Sulla on toinen mies ja sun miehellä toinen nainen, ehkä kolmaskin. Ja tällä toisella miehellä on sinut ja toinen nainen ja hänen vaimollaan toinen mies.
Ihanaa ja jännittävää elämään. Eli mitä nyt, ei mitään. Kaikkilla on niin mukavaa.
Mikset sä eroa jos menee huonosti, oikeasti?
Eihän noissa yleensä hyvin käy..
koska se on seksi ja se et oma mies ällöttää. Ja tylsyys. Onko ees tarpeeks hyviä syitä? No ei.
Ja on meillä lapsiakin, kolme.
ap
ei se ole oikeastaan toinen mies vaan lihaslukko lantionpohjassa
muuta kun se että kaikille voi sattua tuommoinen tilanne. Itse elään huonossa suhteessa kans ja tiedän että mitä vaan VOI tapahtua, en tuomitse ketään. Nauttikaa ja toivotaan että kukaan ei loukkaannu liikaa. Yleensä joku rakastuu aidosti ja sitten vasta on hankalaa.
Don´t judge before you have walked a month in her / his shoes.
Eihän noissa yleensä hyvin käy..koska se on seksi ja se et oma mies ällöttää. Ja tylsyys. Onko ees tarpeeks hyviä syitä? No ei.
Ja on meillä lapsiakin, kolme.ap
Ei vaan se että sä _Et_ rakasta sun miestä, se on hyvä syy erota.
Eihän noissa yleensä hyvin käy..