38v nainen ja facebook
Eräs tuttava, 38v nainen, päivittää facebookin kuvaansa vähintään kerran viikossa joskus useamminkin. Kuvat aina ovat poseerauskuvia, meikit naamassa ja täydessä tällingissä. Eri asennoissa, kampaus eri tavalla, eri kuvakulmista jne....anteeksi tiedän ettei asia kuulu minulle mutta tuppaa kyllä naurattamaan.
Kommentit (19)
luulisi tuossa iässä olevan ajatuksia myös jollekin vähän tärkeämmälle kuin sille omalle peilikuvalle.
ap
Niin, vois senkin ajan käyttää ystävien arvosteluun netissä anonyyminä?
luulisi tuossa iässä olevan ajatuksia myös jollekin vähän tärkeämmälle kuin sille omalle peilikuvalle.
ap
ties missä botox-hoidoissa ja kauneusleikkauksissa ja kalliissa kosmetologisissa hoidoissa torjumassa ikääntymistä eli taitaa aika monella olla oma ulkonäkö hyvin keskeinen.
sellaista ikäkriisiä että viitsisin uhrata ajatuksia pienenpienille naururypyilleni :D ehkä siksi tuntuu niin kornilta ajatus että tämän ikäinen perheellinen nainen viitsii jatkuvasti päivittää jonnekin facebookiin itsestään näitä poseerauskuvia :)
Ja joo jokainen tietenkin saa olla juuri sellainen kuin on ja oma itsensä mutta minä joskus vaan tunnen sellaista myötähäpeää ei voi mitään.
Itsellenikin toki ulkonäkö tärkeä asia. Tykkään vaatteista ja muutenkin ehostaa itseäni mutta tähän ikään mennessä on kyllä jo tuollainen pinnallisuus jäänyt...onneksi!
ap
Nuoremmilla se menee vain huonon itsetunnon ja huomionkipeyden piikkiin mutta jos tämä jää päälle niin ei hyvä!
Olen sitä mieltä, että nämä jotka tykittävät itsestään kymmeniä, satoja kuvia facebookkiin eivät ole ihan balansissa :). Nuorilta sen vielä tajuaa, kun etsitään itseä, mutta aikuisten ollessa kyseessä...ohhoijaa..
Itselläni on muutamia tämmöisiä tuttuja ja kummallakin järkyttäviä ongelmia elämässään.
nyt 50-vuotiaana kuin nuorempana.
ja se näkyy. en kuitenkaan vaihda fb:n profiilikuvaa juuri koskaan.
ítsestään huolta pitävät ihmiset tekevät muutakin kuin pitävät itsestään huolta. palstalla taas halveksitaan syvästi näitä, sillä hehän ovat tyhjäpäisiä bimboja joilla ei voi olla elämässä mitään muuta sisältöä.
ihme luuloja!
etten todellakaan halveksi niitä jotka pitävät itsestään huolta koska todella teen sitä itsekin. En vain voi tajuta että tässä iässä vielä joku olisi...nuo suoraan sanoen niin lapsellinen ja turhamainen.
Miettikää mitä ahdistusta ihmisen täytyy tuntea jos kaipuu oman ulkomuodon kehuille on noin kova vielä tässä iässä!
ap
maailmassa on ihmeellisempiäkin asioita kuin fb:n kuvat
sellaiselle jota häpeät?
Miten sairas oletkaan. Eikö sinulla ole muita kavereita?
henkilöstä? Ainakin ikä ja nuo facebook-tavat täsmäävät täydellisesti, ja aiheuttaa kyllä välillä hienoista myötähäpeää :)
sellaista ikäkriisiä että viitsisin uhrata ajatuksia pienenpienille naururypyilleni :D ehkä siksi tuntuu niin kornilta ajatus että tämän ikäinen perheellinen nainen viitsii jatkuvasti päivittää jonnekin facebookiin itsestään näitä poseerauskuvia :) Ja joo jokainen tietenkin saa olla juuri sellainen kuin on ja oma itsensä mutta minä joskus vaan tunnen sellaista myötähäpeää ei voi mitään. Itsellenikin toki ulkonäkö tärkeä asia. Tykkään vaatteista ja muutenkin ehostaa itseäni mutta tähän ikään mennessä on kyllä jo tuollainen pinnallisuus jäänyt...onneksi! ap
Miksi on automaattisesti pinnallista laittaa omia kuvia yhteisöpalvimelle jonka tarkoitus kai on olla kaiken arkihömpän alusta? Mä en ymmärrä miksi ap kokee olevansa jotenkin syvällinen kun sa surffaa vauvakeskustelupalstalla ja anonyyminä taivastelee ystävien fb-sivuja? Olisiko sun syvällisyydelle jotain parempaakin käyttöä?
En ole vaihtanut omaa kuvaani vuoden 2006 jälkeen kun fb liityin mutta mä en kertakaikkiaan ymmärrä näitä aikuisia jotka kaikesta ärsyyntyvät.Pitäisikö miettiä hetki miksi on niin negatiivinen ja kuluttaa aikaansa taivastelemaan ihan viattomia juttuja? Onko se oma henkinen tasaapino ihan kohdillaan?
on facebook-käyttäytymisen kanssa?
ei yhtään mitään, äitikin on yksilö
voisit päivittää naamakuvasi. Jos edellinen on pian 7 vuotta vanha. Vaikka osalla on omakuva taaperoikäsenä.. :)
Kyseessä on musta-valkoinen kuva jossa näky vaan silmät. Itse sivulla on kyllä tuoreempiakin kuvia kavereille katseltavana.
Mä en jaksa vaan ymmärtää tätä vauhkoamista "kavereiden" eri fb jutuista. Poistakaa ne ärsyttävät tyypit.
15
Mä en ymmärrä miksi seläntakana pitää arvostella toisia, sano suoraan ko.kaverille asiasta.
Onko se sulta jotenkin pois tai jotain jos joku vaihtaa kuvaa, vaihtakoon vaikka joka päivä jos siltä tuntuu
On vielä nolompaa, jos siellä ikivanha kuva seisoo, kun ei hyvännäköistä tuoreempaa saa millään otettua. Passikuvat esiin, ja vähintään pari kertaa vuodessa vois vaihtaa.
vanhempienkin naisten suu töröllään poseeratut kuvat. kehuja odottavat, muista peukuttaa!