Aion tehdä ennätyksen kuin moni mies panee mua vuorokauden sisään!
Mitä veikkaatte mihin lukuun pääsen? Ajattelin sopia netin kautta valmiita tapaamisia mutta jännitystä toisi jos iltaa kohden joutuisin iskemään joitakin miehiä myös baarista. Ajattelin että minulla täytyy olla hotellihuone. Mieluummin menisin miehen luo koska hotellista mies on vaikea heittää heti seksin jälkeen ulos jotta pääsee seuraavaa hakemaan.
Ideoita ennätyksen toteuttamiseen? Miehiä on ehdottomasti oltava vähintään neljä, mielellään kymmenen. Yli kymmenen olisi tosi vaikea mutta jos oikein panostan, saatan onnistua!
Olen ok näköinen, vientiä kohtalaisesti. Ikää 32. En ole koskaan suorasukaisesti mennyt ehdottamaan vieraalle miehelle seksiä joten saas nähdä kuinka onnistuu.
Kommentit (44)
Ap hakee "nautintoa" ja itsetuntonsa rakennusta vähän vääristä asioista ja väärällä tavalla. Säälittävää, että toimimalla täysin itseään vastaan, kuvittelee saavuttavansa jotain.
Sinun kannattaisi ap panostaa kunnon terapeuttiin, jos tämä ei ollut provo. Johonkuhun sellaiseen, joka on erikoistunut seksiasioihin. Tarvitset apua.
Jos luulet voivasti "kutsua muiden miehet kylään", niin kutsupa minun mieheni! :D Hän opettaa sinulle mikä on arvokasta ja mikä ei. Mutta älä itke, kun vääristynyt itsetuntosi kokee kovan kolauksen. Se kasvattaa.
Sillä joka harrastaa seksiä kun haluaa vai sillä joka huorittelee nostaakseen itseään? Hmm.
niin en tulisi tänne siitä kirjoittamaan vaan alkaisin hommiin.
Jotenkin tulee vaan esittämisen maku, ap.
Kaikkihan me voidaan tehdä tuo, muttemme halua. Seksistäkin pidämme ja paljon.
Veikkaan että muutaman miehen jälkeen respalla on sulle vähän asiaa.. ja tod.näk poliisien kanssa pääset sevittämään huoraamistasi.