Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kysyy. Sain tietää avovaimoni tehneen salaa abortin. Kyseessä siis minun lapseni.

Vierailija
10.12.2012 |

Syy oli se, että hänellä opinnot kesken ja meidän suhde hänen mielestään vielä "epävarma" , koska olemme seurustelleet vain hieman yli vuoden.

Kuitenkin molemmat olemme suhteessa tosissamme. Ehkäisynä olleet pillerit, ja kuten avokki myönsikin, raskaus seurausta hänen huolimattomuudesta.

Asumme yhdessä, itse olen vakitöissä ja ilman muuta, jos minulta olisi kysytty, lapsi olisi ollut tervetullut.

Eniten loukkaa avokin kertomattomuus ja sala-abortti, kaverin kautta kuulin asiasta.

Mitään rakentavia mietteitä aiheesta kenelläkään?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen naiseni kanssa asiasta puhunut ennen kuin kirjoitin tänne, käsittääkseni sisälukutaitoiset sen ymmärsivät jo aloituksestani.

Mutta pointti oli se, että avokki kertoi vasta pakotettuna, kun asian olin jo muuta kautta kuullut.

Ei kuulemma kertonut, koska ei halunnut "pahoittaa mieltäni" (mitä paskaa!!!) , ei halunnut tässä tilanteessa lasta, ei halunnut potentiaalista riitaa eikä halunnut tunnustaa töpeksineensä ehkäisyn kanssa.

Nyt anelee anteeksiantoani, no, sitä saa odottaa. Uusi kämppä mulla jo etsinnässä, punkkaan kaverilla toisteiseksi.

Ja mistäpä tosiaan tiedän varmaksi, oliko edes minun tuotos se alkio. En noin kieroon ämmään voi enää luottaa missään asiassa. VITUTTAA että hukkasin yli vuoden elämästäni mokomaan. Esitti aivan muuta kuin oli.

AP

Vierailija
2/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla provo koko uhkea lapsirakas nainen =( Joten ap, älä vaivaudu.

terveisin toinen Pettynyt Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielellän jonkun ammattilaisen läsnäollessa. Tosin, onhan se asia tavallaan kertaalleen mietity, kun kerran ehkäisyä käytätte (vaikka se nyt pettikin). Eli perusajatus on teillä ollut että lapsia ei vielä tule. Mutta kyllä tuo mielestäni olisi ollut asia joka olisi pitänyt jutella ja tehdä päätöskin yhdessä, tosin muistaen että jos toinen osapuoli ei lasta halua se on todella painava perustelu oli kyseessä sitten isä tai äiti.

Vierailija
4/39 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla provo koko uhkea lapsirakas nainen =( Joten ap, älä vaivaudu. terveisin toinen Pettynyt Mies

jotta ap ei ottaisi yhteyttä! Osaa ne miehetkin olla kieroja!

Vierailija
5/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen mielestä on varmaan ollut syllinen jollakin tapaa ja halunnut hoitaa asian ilman sinua tai sitte ei vain luottanut sinuun ja rakkauteenne.

Vierailija
6/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olisin halunnut sen lapsen, yhdessä olisimme voineet varsin hyvin sen pitää.

Tämän tiedon jälkeen en enää osaa pitää avokkiani sinä hertaisena lapsirakkaana tunneihmisenä, jona on itseään mulle markkinoinut ja jollaiseksi olen häntä luullut tähän asti.

AP

Vierailija
7/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka eroon ilmeisesti vaikutti se, että nainen teki abortin, ainakin mies olisi halunnut lapsen (kai).

No, tästä eteenpäin kysymys on sitten vaan juuri tuo, että voitko luottaa häneen.

Voihan olla niinkin, että jos te ette olleet puhuneet asiasta (mitä tehtäisiin jos tulee vahinko) ja hänen kantansa on sen vuoksi ollut epävarma ja epäluottavainen. Hän siis ikään kuin ei ole luottanut sinuun ensin, ehkä pitäisi kysyä häneltä, miksi.

Jos hän pelkäsi, että häntä painostettaisiin vaikka olisi itse ollut ehdoton kanta asiaan, kyllähän äidinkin pitää haluta lapsi.

Mutta joo, minustakin asiasta olisi pitänyt pystyä puhumaan silloin.

Vierailija
8/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olisin halunnut sen lapsen, yhdessä olisimme voineet varsin hyvin sen pitää. Tämän tiedon jälkeen en enää osaa pitää avokkiani sinä hertaisena lapsirakkaana tunneihmisenä, jona on itseään mulle markkinoinut ja jollaiseksi olen häntä luullut tähän asti. AP

En oikein ymmärrä aloituksen pointtia. Hyödyllisempää olisi puhua tilanteesta kumppanisi kanssa.

Vierailija
9/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos olet valmis elättämään sellaista ;-)

Haku päälle vaan!

Vierailija
10/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

temppu naiselta.en yhtään ihmettele ettet luota enää vaimoosi.

Vierailija
11/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pointtia ei ole. Eiköhän ap trollaa tarkoituksenaan saada "mammat" hermostumaan ja puolustautumaan. Tällainen aloitus on täällä vähän väliä.

Vierailija
12/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaiset päätökset pitäisi tehdä yhdessä, vaikka se onkin vähän enemmän vaimon päätös loppupeleissä (hänhän lasta joutuu 9kk kantamaan, synnyttämään, ja viime kädessä huolta pitämään).

Se, että avokkisi ei kehdannut edes kertoa sinulle kuin vasta jälkeenpäin on tosi paha loukkaus.

Itse en varmaan jatkaisi suhdetta, vaikka sinänsä en aborttia pidäkään pahana asiana.

Vierailija
13/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen sikamaisuudesta. Löydät varmasti paremman, usko pois. Moni nainen saa kärsiä kun mies painostaa aborttiin ja haluaisi kunnollisen miehen.

Vierailija
14/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen sikamaisuudesta. Löydät varmasti paremman, usko pois. Moni nainen saa kärsiä kun mies painostaa aborttiin ja haluaisi kunnollisen miehen.

Vierailija
15/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A)Oma lapsi saa syntyä

B)Oma lapsi joutuu tapetuksi

Kas siinäpä pohdintaa. Ja vaikka omaa lasta ei haluaisi niin miten voi tapattaa lapsen joka olisi sille toiselle rakas?

Vierailija
16/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin iso asia, ettei sitä voi jättää selvittämättä perinpohjin.

Vierailija
17/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

A)Oma lapsi saa syntyä

B)Oma lapsi joutuu tapetuksi

Kas siinäpä pohdintaa. Ja vaikka omaa lasta ei haluaisi niin miten voi tapattaa lapsen joka olisi sille toiselle rakas?

Vierailija
18/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä aloituksen pointtia. Hyödyllisempää olisi puhua tilanteesta kumppanisi kanssa.

kuule juntti, tää on av, aihe vapaa. Täällä saa puhua aivan mistä tahansa ja aloittajan aloitus oli siitä parhaasta päästä, ei mikään pilluperu-teema tai muu "helmi". Joillekin riittää että aloittaja on mies, heti tulee sitä tällaista kusta niskaan. Häpeä.

Vierailija
19/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan

A)Oma lapsi saa syntyä B)Oma lapsi joutuu tapetuksi Kas siinäpä pohdintaa. Ja vaikka omaa lasta ei haluaisi niin miten voi tapattaa lapsen joka olisi sille toiselle rakas?

Vierailija
20/39 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avopuolisoni ei kertonut/uskaltanut kertoa sinulle asiasta? Taitaa olla keskustelun paikka, älä tuomitse ennen kuin tiedät mistä on kysymys.