Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ongelma: miten muuttaa pissasuihkun suuntaa?

Vierailija
04.11.2012 |

Olen 30v, normaalipainoinen ja normaalin anatomia omaava nainen. Lapsia siunaantunut 2kpl.

Ja minulla on ongelma: Eli pissatessani pissasuihku osoittaa suoraan eteen. Tämä on hyvin kiusallista, sillä pissa valuu pöntön ja istuinrenkaan välistä pönttöä pitkin lattialle. Ei joka kerta, mutta hyvin usein.

Miten minun tulisi oikein istua pöntöllä, jotta saisin tuon pissan osumaan sinne veteen, sinne minne sen kuuluu mennäkki? Tai miten pystyisin muuttamaan tuon pissasuihkun suuntaa?

Jos olisin mies, tietäisin mitä tehdä: sen kun suuntaisin letkun alaspäin. Mutta kun olen letkuton, niin miten toimia? Auttakaa nyt.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako jos nojaat istuessasi eteenpäin, siis lasket ylävartalon jalkojesi päälle?

Vierailija
2/7 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontillasi lattiakaivoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

notkista selkää siten, että työnnät lantiota eteenpäin. Vähän niin kuin istuisit seksysti pylly pystyssä ja tissit edessä siinä pöntöllä. Silloin lantio kääntyy tavallaan alemmas.

Vierailija
4/7 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan varma, että vika on meidän pytyssä, sillä tätä ei tapahdu missään muualla, kun meillä kotona.

Toisaalta, pytty on kuitenkin ihan peruspytty, joten siksi epäilen pytyn olevan syypää.

Ehkä minä pissaan kotona jotenkin erilailla. Ehkä olen rennommin, kun esim julkisissa vessoissa. Tätä täytyy nyt tutkia. Seuraavalla kerralla pissaan eteenpäin kumartuneena ja katson miten käy.

-ap-

Vierailija
5/7 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten alat pissimään naama pönttöön päin;)

Vierailija
6/7 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kokoontaitettava, se mahtuu hyvin käsilaukkuun.

Vierailija
7/7 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten et itse tajunnut, että lantion asentoa muuttamalla voit vaikuttaa pissasuihkun suuntaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä