Mä olen niin kateellinen
ystävälleni jolla tuntuu kaikki onnistuvan. Mukava, komea ja hyvätuloinen mies, itse olen eronnut. Ystävälläni on itselläänkin kohtuulliset tulot 36 000 kun minä kituutan pienellä myyjän palkalla vuokrakämpässä. Ystävälläni on iso kaunis talo jota hän remontoi ja sisustaa. Eli on vielä kaiken lisäksi taitava käsistään.
Miksi toisilla onnistuu aina kaikki?
Kommentit (4)
on mätä luille...
Ystäväsi elämä näyttää sinusta hohdokkaalta, mutta hänelläkin on samoja huolia ja murheita kuin sinulla.
Onnellisuuden salaisuus on oppia tyytymään siihen mitä on. Ajattele, että sinulla sentään on töitä, sinulla on katto pääsi päällä, sinulla on mahdollisuus rakastua uudelleen... Oletko terve? Moni rikas, mutta sairas vaihtaisi housut kanssasi enemmän kuin mielellään.
on mätä luille...
Ystäväsi elämä näyttää sinusta hohdokkaalta, mutta hänelläkin on samoja huolia ja murheita kuin sinulla.
Onnellisuuden salaisuus on oppia tyytymään siihen mitä on. Ajattele, että sinulla sentään on töitä, sinulla on katto pääsi päällä, sinulla on mahdollisuus rakastua uudelleen... Oletko terve? Moni rikas, mutta sairas vaihtaisi housut kanssasi enemmän kuin mielellään.
ja onnellisuus on suhteellista. Ihminen, jolla on paljon, pitää sitä normaalina, eikä osaa iloita siitä. Ihminen, jolla on vähän, osaa myös iloita pienemmistä asioista. Jos ei keskity kahdehtimaan niitä, joilla on enemmän.
Itse muutenkin pidän onnellisempana sitä, että omistaa vähemmän.
Ei elämä helppoa ole vaikka voisin ostaa uuden käsilaukun aina kun siltä tuntuu. Oikeasti ostelen aika maltillisesti.
Olen tehnyt paljon työtä tämän eteen ja teen edellenkin. Myös mieheni tekee hurjasti töitä. Eli käytännössä vastaan yksin talosta, lapsista ja muusta "yksityiselämästä". Olen siis yksinhuoltaja henkisesti, vailla taloushuolia kuitenkin.
Yritä päästä kateudestasi, katkeruus ystävääsi kohtaa vahingoittaa vain sinua.
mikäli ystäväsi saa sinut voimaan huonosti.