G: Parisuhteessa elävät, saatko käydä yksin baarissa ja firman pikkujouluissa?
Kommentit (27)
Nyt on juuri tiedossa yhdet kemut ja firman pikkujoulut lyhyellö aikavälillä. Näihin menen yksin, mies jää kotiin lasten kanssa ihan vapaaehtoisesti.
että en kuulemma olis saanut mennä. Mies otti ja jätti, kun kävin firman juhlissa yksin.
Muutenkin oli sairaalloisen mustasukkainen.
toisin ollaan jo kohta 30 eikä 15 v ;DD
Olen aikuinen. Aikuisilla on aikuisen oikeudet.
Ikinä kysynyt lupaa saanko/voinko mennä..olen vain ilmoittanut, jotta mies ei suunnittele omia menoja samalle illalle...
Mutta saapa nähdä miten käy, kun olen menossa pikkujouluihin ja mies ei luvannut, mutta sanoin vain, että en kysynyt lupaa. Mies ei voi lapsillakaan nyt kiristää, koska olen hankkinut lapsille vahdin kotiin.
Ja vaikka jäädä yöksikin, ei se tavara käytöstä kulu!
Ja hyvähän se on jos muillekin kelpaa, silloin on saanut laatu tavaran :)
elää liitossa missä ei saa olla omaa elämää. Tottakai aikuisen ihmisen pitäisi saada mennä ulos kavereiden kanssa. Kävin jopa Roomassa kesällä kaverini kanssa. Enkä ikinä kysyisi "lupaa", kun se päivä koitta mies on kyllä nopsaa x.
Tai en ole minäkään ikinä lupaa kysellyt. Nytkin aion mennä, mies jää vauvan ja isompien kanssa kotiin.
Aikuinen ihminen menee minne haluaa tarvitsematta lupaa puolisoltaan.
Aikuinen ihminen menee minne haluaa tarvitsematta lupaa puolisoltaan.
Mutta suhde kaatuu siihen. Eikä sellainen ihminen joka jättää lapsensa päästäkseen johonkin pikkujouluihin ole kunnollinen huoltaja. Suurin osa ihmisistä pettää pikkujouluissa. Itse asiassa se niitten juhlien koko tarkoitus on. Monet miehet menevät sinne vain ryyppäämään ja nussimaan. Eikä todellakaan nussi oman vaimon kanssa.
Saa tietenkin,eikä kummankaan tarvitse toiselta lupaa kysellä.
Ilmoittaa ajoissa että on menossa
teatteriin tai konserttiin naisporukalla. En ole oikein ymmärtänyt pikkujoulujen ideaa. Ruokaa saa kotonakin ja juoda en tykkää kuin harvoin.
Miehellä on firman pikkujouluja ja matka ulkomaille ja menee ilman minua.
Mutta sanomista siitä tulee joka kerta. Eipä se kyllä haittaa, kyllä mulle pikku matsi kelpaa silloin tällöin. Pysyy virkeänä!
Kumpikin saa mennä yksin halutessaan kunhan se ei haittaa muuta perhettä kohtuuttomasti. Eli pahimmassa pikkulapsivaiheessa käytiin korkeintaan parituntia kerrallaan baarissa tai muissa menoissa. Nyt kun lapset jo leikki-ikäisiä ja kumpikin pärjää heidän kanssaan yksinkin saa mennä aika vapaasti.
Itseasiassa, en edes muista milloin olisi käyty miehen kanssa yhdessä baarissa tai muuten bilettämässä. Kaveripariskunnan luona oltiin kyllä yhdessä, mutta ei siis baareissa.
Onnistuu myös niin että kumppani tulee mukaan jos bileet on avekilla. :D