Onkohan mun pojalla eka tyttöystävä?
Pyysi illalla mua pesemään tietyt siistimmät vaatteensa ja silittämään ne erityisen hyvin.
Käy puhumassa kännyyn tyhjässä huoneessa tai parvekkeella.
Käy aina iltaisin suihkussa, tänään meni aamullakin ja on tepastellut levottomana koko päivän huoneesta toiseen. Ainakin kolme kertaa veskissä nyrhinyt etuhiuksiansa mun kynsisaksilla ja lisännyt geeliä.
Ostanut näköjään omilla rahoillaan partavettä.
Lähti äsken leffaan "kavereiden" kanssa. Kysyin, tuleeko tyttöystäväkin, siihen poika vain naurahteli. Ikää 16 v. Voi pientä ....
Kommentit (5)
Minulle tuli sama mieleen kuin kahdella ekalla vastaajalla ja heti otsikostakin. Olenkohan ollut liian kauan liian usein av:lla...
Jännä miettiä miltä itsestä tuo tilanne tuntuisikaan. Nyt siihen on vielä pitkästi kun esikoinen on vasta 8v.
Meidän poika aloitti 14-vuotiaana ja nyt 16-vuotiaana on jo kolmas tyttöystävä kierroksessa. Ei kyllä millään tavalla salaillut noita ystäviään.
Yrittää olla "cool". Pesty, hyväntuoksuinen ja parhaat vetimet päällä. Ei epäilystäkään. Ei noin valmistauduta vain kavereita varten.
Äidit harvoin huomaavat noita asioita, kun eletään yhä jossain naiivissa kuplassa :D Omalla pojallani oli eka tyttöystävä jo 13-vuotiaana ja parin vuoden päästä meni neitsyys...mutta äidille tästä kertoi vasta täysi-ikäisenä.