Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksityinen sairaanhoito pitäisi kieltää

Vierailija
04.11.2012 |

Vastenmielistä bisnestä. Vähän sama kuin jos poliisi tai oikeuslaitos olisi yksityistä ja kaupallista.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tulleet ajatelleeksi, että ne nyt yksityistä käyttävät olisivat sitten kuormittamassa julkista puolta, joka ei selviä nykyisistäkään potilasmääeistä?

Vierailija
2/37 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaus oli 12,50 e. Mahtava summa, eikö totta? Itse maksoin vain vaivaisen 70 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivani ja sairauteni hoidetaan heti ja ammattitaidolla vailla pitkiä jonoja.

Haluan samaa myös koko perheelleni, ja kyllä

kelan korvauksen voi poistaa.

Käytän aina yksityistä.

Vierailija
4/37 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Doctares, yksityinen syöpäsairaala, löytyy Helsingistä. Juuri ne pitävät kovinta melua, jotka eivät yksityisen palveluita käytä. Kiellätkö yksityisen työterveyshuollon?

Kieltäisin tämän aivan heti. Suorastaan vastenmielistä, oksettavaa ja vittumaista että toiset saa isolla rahalla hoitoa jota toiset ei saa.

sitä hoitoa saa.

Kannattaisi hankkiutua kunnon hommiin ja jättää se tupakka pois, eikö vaan? :)

Samaa mieltä.

Pienillä säästöillä saat jo sairauskuluvakuutuksen. Sitten voit asioida yksityisellä mielinmäärin.

Vierailija
5/37 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä bisnestä. Vähän sama kuin jos poliisi tai oikeuslaitos olisi yksityistä ja kaupallista.

Häh, johan oli mielipide! Täysin eri asia. Terveyspalveluissa voi itse valita, meneekö julkiselle vai yksityiselle. Sen sijaan oikeuslaitos- ja poliisiasioissa ei voi.

Samalla logiikalla koko Suomi voisi siirtyä kommunismiin niin kukaan yksityinen ja fiksu ihminen ei pääsisi hyötymään yhtään mistään yhtään mitään.

Vierailija
6/37 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisissä ei ole mitään vikaa, mutta yhteiskunnan ei niitä pidä verovaroilla tukea senttiäkään ja kelakorvaus pois. Julkisesta terveydenhoidosta, mielestäni ihmisiltä tulee poistaa veroista 20%, kun se ei näytä toimivan kunnolla.

Muuten; valmistuneiden lääkärien pitäisi työskennellä lakisääteisesti esim. 10 vuotta terveyskeskuksissa ennen kuin saavat perustaa yksityisvastaanottoa/työskennellä yksityisellä. Esim. Saksassa on loistava terveydenhuolto, mutta yksityisvastaanoton perustaminen vaatii aluksi työskentelyn julkisella puolella.

Vierailija
7/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
8/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kunnallista sairaanhoitoa ei pidä yksityistää.

Jokaisen pitäis itse miettiä mitä palvelua käyttää.

Vierailija
9/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä työterveyshuolto, Mehiläisessä tai Terveystalossa, sekin pitäisi kieltää, jos niin miksi? Itse käytän yksityistä aina, Kelan korvaukset voi ottaa pois, niillä ei ole merkitystä. Montako kertaa olet asioinut yksityisessää terveydenhuollossa? Oletko tyytyväinen julkisen jonoihin??

Vierailija
10/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä työterveyshuolto, Mehiläisessä tai Terveystalossa, sekin pitäisi kieltää, jos niin miksi? Itse käytän yksityistä aina, Kelan korvaukset voi ottaa pois, niillä ei ole merkitystä. Montako kertaa olet asioinut yksityisessää terveydenhuollossa? Oletko tyytyväinen julkisen jonoihin??

ne on näitä veronkiertäjiä, siksi.

Vierailija
11/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Doctares, yksityinen syöpäsairaala, löytyy Helsingistä. Juuri ne pitävät kovinta melua, jotka eivät yksityisen palveluita käytä. Kiellätkö yksityisen työterveyshuollon?

Vierailija
12/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se riemu syntyy. Sen jälkeen vain rikkaiden lapset saavat lastensuojelua ja bisnesmiehet mukavasti rahaa lasten hädän kustannuksella.

Vierailija
13/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiohan tienaa kun saa veroa yrityksen voitosta.

Pääasia ettette mene ulkolaiseeen yritykseen: Mehiläinen jen

Vierailija
14/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäisin tämän aivan heti. Suorastaan vastenmielistä, oksettavaa ja vittumaista että toiset saa isolla rahalla hoitoa jota toiset ei saa.

Vierailija
15/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla ei ole varaa käyttää yksityisiä terveyspalveluja, ja siksi muutkaan eivät niitä saisi käyttää. Lapsellista. Meillä koko perhe asioi yksityisellä.

Vierailija
16/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin huhtikuussa saada terveyskeskukseen aikaa sydänvaivojen takia. Elämäntilanteestani johtuen en voi odottaa tuntikausia päivystyksessä. Ajan olisin saanut elokuulle. Olisiko siis pitänyt odottaa 4 kk vaivojen pahenemista?

Yksityisellä asia hoitui ripeästi. Kalliiksi tosin tuli. Ja se paljon puhuttu Kela-korvaus oli euron vähemmän kuin lääkäriaseman toimistokulut. Niin että joutaisi sen vaikka poistaakin, koska se näyttää niin aiheuttavan kateutta.

Vierailija
17/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nämä yksityisen arvostelijat sanovat tähän, kun julkinen ei toimi. Itse olen menossa sydänsairauden vuoksi yksityiselle, en siis odottele, hoitava lääkärini myös yksityinen suositteli tiettyä lääkäriä. Kelan korvaukset saa poistaa, olisitteko muutamat yksityisen parjaajat tyytyväisiä.

Vierailija
18/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä hoitoa saa.

Kannattaisi hankkiutua kunnon hommiin ja jättää se tupakka pois, eikö vaan? :)

Vierailija
19/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä surkimukset, jättäkää ne tupakat ja kaljat ostamatta. Minä menen yksityiselle ja hoito tulee heti. Maksoi mitä tahansa.

Vierailija
20/37 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisitkö lääkityksellä vai jouduttiinko tekemään kajoavia toimenpiteitä, kertoisitko.