Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mun mieheni ei tajua, että en pysty siirtämään seksihalujani siihen, kun hänelle sopii?

Vierailija
04.11.2012 |

Taas ehdotin perjantaina, että mies tulisi kanssani suihkuun ja rakastelisimme. Mies sanoi, että hän käy pikaisesti ulkona ja baarissa ja tulee sitten kanssani sänkyyn.

Ensinnäkin mies tuli tunnin myöhemmin kuin lupasi. Toisekseen, minä en pysty siirtämään seksihalujani vaan ne hiipuvat pois. Kolmanneksi, on ihan hiton nöyryyttävää, että mies ei raaski uhrata tärkeitä baariminuutteja minun kanssani rakastelemiseen, vaan "suostuu" siihen, kun kaikki mukavampi on tehty alta pois. Sitten kyllä taas huvittaa ja minä olen yhtäkkiä niin ihana, kun hänelle sopii.

Voi olla, että miehillä halut lisääntyvät, kun aikaa kuluu. Voi olla, että monella naisellakin, mutta minulla ei. Mitä pidempi tauko, sitä vähemmän tekee mieli. Mitä tiheämpi tahti, sitä paremmin pysyy vire yllä ja sitä enemmän tekee mieli. Jos ryhdyn seksiin vain miehen mieliksi, se ei tunnu hyvältä, vaan jopa sattuu. Tämän olen sanonut monen monta kertaa miehelleni. Vaikka hän haluaisi usein seksiä, hänellä ei mene asia perille, vaan sitten joutuu olemaan ilman.

Korostan, että kyse ei ole pelistä, vaan minun fysiikastani. En kiihotu torjutuksi tulemisen jälkeen enkä kiihotu käskemällä. Haluaisin usein seksiä, mutta mies haluaa määrätä ajankohdan (yleensä keskellä yötä tai viikonloppuaamuina). Minun taas pitää kuunnella kehoani tai se ei onnistu.

Pitääkö minun antaa periksi ja odottaa, että mies on leikkinyt muut leikkinsä ja harrastaa sitten huonoa seksiä? Vai pitääkö miehen antaa periksi ja siirtää niitä touhujaan eikä seksiä ja harrastaa hyvää seksiä? Mielipiteitä otetaan vastaan!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hänelle se siirtäminen ei ole yhtään vaikeaa. Se ei tee hänelle seksistä huonompaa. Eli jos sinä sanoisit seksiä pyytävälle miehelle, että ei nyt, mutta neljän tunnin päästä käy, niin mies olisi vaan tyytyväinen silloin neljän tunnin päästä ja nauttisi seksistä.

Vierailija
22/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se, että mies menee baariin kun toivoisit että hän olisi sun kanssasi. Olet tainnut kirjoittaa tästä aikaisemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin seksiä ja sitten hyvällä mielellä baariin eikä kiirettä kotiin. Voi olla, että en ilmaise sitä tarpeeksi selvästi, tai sitten miehellä on etukäteen huono omatunto, kun lähtee omiin menoihinsa (jälleen) ja hän uskottelee itselleenkin tulevansa ihan kohta kotiin.

Ja varmaankaan hän ei tajua vaikka niin väittääkin, että mun haluni ei ole samalla tavalla siirrettävissä. Tosin hereillä ja halukkaana mä en pysy aamuyöhön asti, vaikka en pahoittaisi edes mieltäni torjumisen vuoksi.

ap

Kuule ap oletko miettinyt milloin sinä ehdotat miehellesi seksiä ? Teetkö huomaamattasi ehdotuksia yleensä juuri tuollaisissa tilanteissa kun mies on lähdössä baariin/kaverille ym. kuten esimerkissäsi ? Ymmärrän että mies torjuu helpommin jos aina ehdotellaan silloin kun itse olisi menossa jonnekkin muualle. Oletko kysynyt mieheltäsi miksi hän haluaa yleensä yöllä ? Oletteko keskustelleet rakentavasti asiasta eli syyttelemättä vaan pohtisitte mikä kumpaakin sytyttää jne. Ja sitten toivottavasti kumpikin huomioisi toisiaan. Kannattaa miettiä hieman tilannetta sillä ei tuo kuulosta hyvältä. Mietippä mitä se on sitten jos teillä on vielä lapsia jotka hankaloittavat entisestään löytää sitä yhteistä kahdenkeskistä aikaa...

Vierailija
24/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 18. Onko se huomioiminen ja/tai kommunikoinnin puute. Joka suhteessa, puhukaa, puhukaa, puhukaa. Mutta ei mitään puhkivatvomista, vaan että keskusteluyhteys on auki puolin ja toisin. Ja kuka taas on niin ikävä ihminen, että heittää jonkun prinsessakortin. Kuulostaa joltain vaimonsa väkisinmakaajalta. Ja jos on nainen, niin vielä enemmän yöks.

Vierailija
25/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin seksiä ja sitten hyvällä mielellä baariin eikä kiirettä kotiin. Voi olla, että en ilmaise sitä tarpeeksi selvästi, tai sitten miehellä on etukäteen huono omatunto, kun lähtee omiin menoihinsa (jälleen) ja hän uskottelee itselleenkin tulevansa ihan kohta kotiin

Mies saattaa kokea tuon niin että yrität "pakottaa" häntä jäämään kotiin ? Tai haluaako mies vaan välttää ylimääräisen suihkussa käynnin ennen baarireissua vai mitä lie. Kannattaa kysyä miksi tuossa tilanteessa ei kiinnosta.

Ehdotin keskustelua jo tuossa aikaisemmin. Jos miehesi osaa sanoa miksi haluaa nimenomaan yöllä (haluaako katsella netistä jotain kiihottavaa ennen, nukkua hetken vieressäsi ennen vai mikä on pointti). Voisitte pohtia voisiko mies ihan luvalla katsella netistä jotain illalla vaikka sinä olet hereillä (tai katsoisitte vaikka yhdessä) tai mikä nyt onkaan syy niin koettaisitte keksiä siihen sopivia ratkaisuja.

Voithan sinäkin pyytää että mies tekisi huomenna aloitteen mutta toivot että se tehdään ennen kymmentä illalla. Mies voi sitten valita ajankohdan muuten jolloin "viettelee" sinut.

Vierailija
26/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa, että seksiä harrastetaan hänen haluamanaan aikana, samoin mies. Ihan samalla tavalla käyttäydytte. Ap vielä lisäksi käyttää tuota seksiehdottelua miehen kotiinsitomiseen ja syyllistämiseen.

Ihme, jos miestä pian kiinnostaa moinen marttyyriluuska ollenkaan. Vedä ap pää sieltä takakireästä pillustasi ulos ja yritä nähdä asiat hieman objektiivisemmin. Olet syyllistävä marttyyri, jollaista kukaan normaali mies ei halua koskea pitkällä tikullakaan. Muuta toimintaasi äläkä käytä seksiä valtapeleihisi.

Vierailija
27/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on myöhäinen rytmi. Tuo suihkuehdotus oli vain tämänkertainen, muuten ihan kuivanmaan seksiä olen tarjonnut.

Kiitän näistä fiksuista ajatuksista ja toivon, että niitä tulee lisää. Olisin muuten varmaan puhunut mieheni kanssa paljon ehdottomampaan sävyyn.

ap

Ensin seksiä ja sitten hyvällä mielellä baariin eikä kiirettä kotiin. Voi olla, että en ilmaise sitä tarpeeksi selvästi, tai sitten miehellä on etukäteen huono omatunto, kun lähtee omiin menoihinsa (jälleen) ja hän uskottelee itselleenkin tulevansa ihan kohta kotiin

Mies saattaa kokea tuon niin että yrität "pakottaa" häntä jäämään kotiin ? Tai haluaako mies vaan välttää ylimääräisen suihkussa käynnin ennen baarireissua vai mitä lie. Kannattaa kysyä miksi tuossa tilanteessa ei kiinnosta. Ehdotin keskustelua jo tuossa aikaisemmin. Jos miehesi osaa sanoa miksi haluaa nimenomaan yöllä (haluaako katsella netistä jotain kiihottavaa ennen, nukkua hetken vieressäsi ennen vai mikä on pointti). Voisitte pohtia voisiko mies ihan luvalla katsella netistä jotain illalla vaikka sinä olet hereillä (tai katsoisitte vaikka yhdessä) tai mikä nyt onkaan syy niin koettaisitte keksiä siihen sopivia ratkaisuja. Voithan sinäkin pyytää että mies tekisi huomenna aloitteen mutta toivot että se tehdään ennen kymmentä illalla. Mies voi sitten valita ajankohdan muuten jolloin "viettelee" sinut.

Vierailija
28/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on pakko olla mies, joka ei saa ikinä keneltäkään. Jos osaisit lukea, olisit tajunnut, että meillä se on mies, joka seksillä pelaa.

ap

Ap haluaa, että seksiä harrastetaan hänen haluamanaan aikana, samoin mies. Ihan samalla tavalla käyttäydytte. Ap vielä lisäksi käyttää tuota seksiehdottelua miehen kotiinsitomiseen ja syyllistämiseen. Ihme, jos miestä pian kiinnostaa moinen marttyyriluuska ollenkaan. Vedä ap pää sieltä takakireästä pillustasi ulos ja yritä nähdä asiat hieman objektiivisemmin. Olet syyllistävä marttyyri, jollaista kukaan normaali mies ei halua koskea pitkällä tikullakaan. Muuta toimintaasi äläkä käytä seksiä valtapeleihisi.

Vierailija
29/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko sinulla tarve saada miehesi tyydytetyksi ennen baariin lähtöä jotta hän ei kiinnostuisi siellä muista naisista? Eli ongelma ei niinkään ole seksi ja sen ajoitus vaan (piilevä) mustasukkaisuus.

Vaan se, että mies menee baariin kun toivoisit että hän olisi sun kanssasi. Olet tainnut kirjoittaa tästä aikaisemminkin.

Vierailija
30/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan paljon samaa, mitä kuvailet. Ei kai se auta muu, kun kummankin tulla vastaan. Vaikka olen enemmän puolellasi, ap, tiedät itsekin, ettet voi sanella seksin ajankohtaa yksin. Ei se mieskään kone ole. Kuulostat järkevältä ihmiseltä ja uskon, että saatte jonkun ratkaisun asiaan. Olettaen siis, ettei kumpikaan syyllistä tai syyllisty. Mutta jotain yhteistä raamia täytyy olla.

ps. mikä vikaa olisi ratkaisussa, jossa petipuuhien jälkeen mies olisi omissa oloissasi sinun nukahdettua. Seksiä olisi, mies saisi omaa aikaa ja kumpikin läheisyyttä ja tarpeeksi unta.

Vierailija
31/31 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin muu, kuin aito halu saada seksiä tiettynä ajankohtana (= silloin kun ap juuri sattuu haluamaan). Huomattavasti uskottavammalta kuulostaa tuo esitetty vaihtoetho, että ap on ottanut seksin tietyllä tapaa vallan käytön välineeksi. Tämä voi olla tietenkin tiedostamatontakin käyttäytymistä.

Taustalla näyttää väijyvän epäily miehen uskollisuudesta/pelko hylätyksi tulemisesta/mustasukkaisuus/oma epävarmuus. Siihenhän tuo ihmeellinen "seksi ennen miehen baariin lähtöä" -meininki viittaa (varsinkin kun kuulostaa että ap on ennenkin kirjoittanut samasta aiheesta).

Onko ap nuori tai ensimmäisessä parisuhteessaan?