Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus! Karvainen läski lähdössä uimahallille!

Vierailija
04.11.2012 |

En ole ajellut sääri- tai alapääkarvoja miesmuistiin ja aikamoiset pehkot onkin tuolla vyötärön alapuolella. Lisäksi olen megaläski. Ajattelin nyt varoittaa kaikkia että tiedätte pysyä pois uimahallista jos olette niin herkkiä, että sokeudutte jos näette minut!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/28 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, joku on nostanut mun vanhan aloituksen! Toisaalta tämä on ihan ajankohtainen ketju, olen nimittäin huomenna menossa taas uimaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 18:24"]

Heh, joku on nostanut mun vanhan aloituksen! Toisaalta tämä on ihan ajankohtainen ketju, olen nimittäin huomenna menossa taas uimaan :)

[/quote]

tsemppiä

Vierailija
24/28 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehee, ootte hauskoja! paras oli tuo greenpeacen väkisin mereen palauttama. 

Vierailija
25/28 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä nyt onkin ihan huumorilla kirjoitettua, niin pakko sanoa, että hallilla on niin paljon ylipainoisia, että se on paremminkin niin, että ne hoikat ja normaalipainoset erottuu massasta.

Vierailija
26/28 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän munkin varoittaa. Jos näet siellä uimahallissa jonkun kukkakeppiruipelon, jolla on iho kananlihalla ja kroppa kuin nyljetyllä oravalla, se oon minä. Siistin pimpskarvatkin, anteeksi myös siitä kaikille - mutta siinä mielessä oon erilainen kuin edellämainituissa viestissä uumoiltiin, että mun häppärit ei oo surulliset. Päin vastoin :)

Ei laiheliinin uintikaan aina ongelmatonta oo. Järveen jos pulahdan, niin heti ampasee naapurin rakki tohkeissaan perään kun se luulee, että sille heitettiin taas keppi haettavaksi.

Vierailija
27/28 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten luulin vuosikaudet että se on 'kukkaheppi'. Näin sitten kuvailin hoikkia ilmestyksiä. Kukaan ei korjannut, saamarin äpärät.

Ei mulla muuta.

Vierailija
28/28 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän