Varoitus! Karvainen läski lähdössä uimahallille!
En ole ajellut sääri- tai alapääkarvoja miesmuistiin ja aikamoiset pehkot onkin tuolla vyötärön alapuolella. Lisäksi olen megaläski. Ajattelin nyt varoittaa kaikkia että tiedätte pysyä pois uimahallista jos olette niin herkkiä, että sokeudutte jos näette minut!
Kommentit (28)
toipua siitä eilisestä laihasta posliinista. Kalpea, luiseva otus, joka kai luuli olevansa seksikäs karvattomana ja iho nypyillä ja rasvattomana.
Menee kyllä muutama päivä, että tästä selviää. Ne valkoiset, karvattomat ja kalpeana roikkuvat surulliset häpyhuulet jalkojen välissä, huh huh.
Jos niille häpyhuulille antaa masennuslääkettä, niin lakkaako ne olemasta surulliset.
minun verkkokalvoni vielä toipuvat siitä kun viimeksi uimahallilla kohdattiin :D
Tai ehkei, tyhjenee koko allas jos sinä vyöryt sinne toisesta päästä ja minä toisesta päästä! Aaallot vie kaikki kuikkanat mennessään.
mullakin on kellukkeet omasta takaa, niin ei pääse uppoumaan.
valtamereen. Kai tollanen ihrakerros suojaa kylmältäkin? Vrt. hylkeet.
mitenkään. Suurin osa kävijöistä ei ole laihoja posliineja.
Menin kerran uimarannalle merelle uimaan, mutta en meinannut päästä pois merestä, kun greenpeace tuli koko ajan kierittämään takaisin mereen. Uimahalliin ei noi hipit tule, niin saa poistua sieltä altaasta rauhassa. t. se jolla on kellukkeet
ei meidän auto(minibussi suurella oviaukolla) kestä sellasta rasitusta, joten pakko halutessaan polskutella teidän seurassa. Omaa allastakaan ei voi täyttää, ei ole vara sellaisiin vesilaskuihin.
kuivakanlaihan ituhipun tieltään jyrää vai millanen armeija siellä rannalla oikein oli? Selityksen makua, sanon minä.
erityisen herkkä, et yöunet menee.
T. Timmi kolmekymppinen, jolla pystyt tissit, solarium-rusketus, brasilialainen vahaus ja persvako-bikinit.
kuivakanlaihan ituhipun tieltään jyrää vai millanen armeija siellä rannalla oikein oli? Selityksen makua, sanon minä.
Kyllähän ne koossa päihittää mennen tullen, mutta kun ne ituhipit on niin sinnikästä sakkia. Eivät luovuta, ja koko ajan valelevat vedellä niin ei meinaa saada huudettua apua. Vettä röörit täynnä.
t. 9
Yrittiköhän joku pulkannaru käyttää sitä kellukkeena?
Oli mukava uintireissu! Polskin ja vesijuoksin oikein sydämeni kyllyydestä, lilluin hetken porealtaassa ja saunoin pitkän kaavan mukaan. Kukaan ei ainakaan vielä ole aloittanut 'Kamala mitä näin tänään uimahallissa!'-ketjua :)
Saattoi joku kukkakeppi kauhistella, mutta onneksi mulla on niin huono näkö etten näe vaikka mua tuijotettaisiin :D
Varmaan ton varoituksen takia kukaan herkästi järkyttyvä ei mennyt uimahalliin -> ei ketjuja aiheesta.
kokee jotain TODELLA järkyttävää, ei hän ole sitä ensimmäisenä puimassa AV:lla. Kenties pystyy jakamaan asiaa vasta läheistensä kanssa.
Tulepa katsomaan huomenna.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2013 klo 22:38"]
Vaikka tämä nyt onkin ihan huumorilla kirjoitettua, niin pakko sanoa, että hallilla on niin paljon ylipainoisia, että se on paremminkin niin, että ne hoikat ja normaalipainoset erottuu massasta.
[/quote]
Niin on, ja tuossa ei tosiaankaan ole mitään nauramista. Että ylipainoisista on tullut "normaali näky".
t Yksi jolla on iloisenpirtsakat ajellut häppärit:D
Mitä tahansa googlaakaan, aina löytyy osuma av-palstalle :)
Tämä on ajankohtainen ketju, suunnitelmissa on nimittäin uimaan lähtö tänään. Säärikarvat tosin ajelin eilen eikä alapään karvoja näy kun maha on edessä, mutta muuten ap:n varoitus pitää paikkansa :)
Ketju sisältää ihanaa sarkastista huumoria, näistä "apua mitä nähty uimahallissa" ketjuista.
toipua siitä eilisestä laihasta posliinista. Kalpea, luiseva otus, joka kai luuli olevansa seksikäs karvattomana ja iho nypyillä ja rasvattomana.
Menee kyllä muutama päivä, että tästä selviää. Ne valkoiset, karvattomat ja kalpeana roikkuvat surulliset häpyhuulet jalkojen välissä, huh huh.