Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen huonoimman mahdollisen aineksen jälkikasvua.

Vierailija
04.11.2012 |

Perheestä, jossa oli alkoholi- ja huumeongelma, väkivaltaa. Kukaan ei tehnyt töitä, ei edes lähisuvussa, joissa jokaisella on alkoholiongelman lisäksi peliriippuvuutta ja muita mielenterveysongelmia. Kellään ei ole mitään koulutusta, ja jokaisen työvuodet on olleet melko vähäiset, sossunluukku on ollut kovassa käytössä. Lapsena mulle haettiin kaikki sossusta, suksia ja luistimia myöten, olin aina mukana kerjuureissuilla. Oppi kyllä iskettiin tajuntaani kovalla voimalla. Asenne oli yleensäkin se, että sossun kuuluu maksaa, ja virkailijoihin viitattiin lähinnä lehminä, jollei vieläkin törkeämmillä nimityksillä.

No, tänä päivänä olen työssäkäyvä, mulla on koulutus (tosin "vain" amk-tasoa) ja elän mieheni ja kahden kouluikäisen lapseni kanssa, jotka pärjäävät hyvin koulussa ja joiden koko lapsuus on ollut tasapainoinen ja onnellinen. Joo ja asutaan omakotitalossa ja on kaksi autoa ja koirakin vielä.

Että sitä mä vaan, että näinkin voi olla. Ei sossupummit kasvata aina sossupummeja, ei mikään ole niin mustavalkoista.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lopetettaisiin tämä vaaleanpunainen vauvasöpöstely ja alettaisiin tälläkin palstalla puhua lapsista enempi maapallon syöpänä, niin ei ehkä tarvitsisi alempien kastienkaan miettiä olisiko kiva pamahtaa paksuksi n:nnen kerran, vaan olisivat onnellisia jos sossu kustantaa kierukan.

Vierailija
22/22 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hoiti lapsuuden perheessäsi sinut? Miten pärjäsit ala-asteella? Kuka sinut huolehti kouluun? Minkä tutkinnon olet suorittanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla