Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumalauta tätä tuulipöly-Jarnaa!

Vierailija
04.11.2012 |

Oli sitten ihan pakko mennä tekemään Vain elämää -tv ohjelmasta tällainen urpo postaus, missä ruoditaan osallistujien horoskooppimerkit , ulkonäöt ja kaikki. Me osataan googlata kyllä ja analyysisi on ihan perseestä!

http://tyylisuuntauksia.blogspot.fi/2012/11/vain-elamaa.html

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmättiin kesällä leikkipuistossa heihin, tunnistin heti Nöpön todella kruusatuista, röyhelöisistä ja leikkipuistoon täysin sopimattomista kokovalkoisista vaatteista. Äitinsä hääri pinkissä pikeepaidassa kamera käsissä, hyppäsi ja sääti ja kuvasi. Harvinaisen mitättömän näköinen naisihminen, oikein nauratti, taitaa panostaa lähinnä lasten ulkonäköön. Nöpö on liikuttava lapsi, myös hyvin hyvin tavallisen näköinen ja röyhelöissään jotenkin aivan väärässä paikassa. Tuollaiselle ruskeatukkaiselle perusneidille sopisi vaikka reipas retro, eikä prinsessointi. Prinsessavermeet näyttävät parhaalta tytöillä, jotka ovat, no, kauniita.

missä päin Helsinkiä Jarna liikkuu?

Vierailija
22/46 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli käynyt tässä taannoin kuvailemassa ja Dylanissa brunssilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraskin haukkumaan muiden lapsia pallinaamaksi -tirsk-

Vierailija
24/46 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun ongelmasi on?

Vierailija
25/46 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin ja kenen kotona pallinaama on hellittelynimi?

Kyllä kai kakkapöksykin voi olla hellittelynimi.

Pallinaama ei ole kovin paha ja Jarna ilmeisesti saamansa palautteen vuoksi korjasikin nimittelyn.

Mutta enpä olisi uskonut Jarnaa Nylon Beat -faniksi :D, sehän oli ihan teinimusaa, eikös Jarna ole jo keski-ikäinen, lähes ainakin.

Vierailija
26/46 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kommentoiko lukijat sitä boksissa? Onko J poistanut kommentit?

Vierailija
27/46 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkunut poitsun parasta kaveriakin pallinaamaksi. Hei haloo 5-vuotiasta kutsua pallinaamaksi???

Siis blogissaan vai? Riippuu asiayhteydestä, onko "pallinaama" hellittelymielessä söpösti sanottu vai haukkumisena...

Vierailija
28/46 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/46 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä itseään.

Vierailija
30/46 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kommentoiko lukijat sitä boksissa? Onko J poistanut kommentit?

Täällä näkyy vielä alkuperäisessä muodossa, googlen välimuisti ei löydä suoraan blogista enää:

http://reseptiohje.com/resepti/toiveita-ja-k%C3%A4rsiv%C3%A4llisyysharj…

"Ehdotin että lapset ruksisivat ne lahjat, joita eniten toivoisivat, koska kaikkea ei voi kuitenkaan saada. Mutta molemmat ruksivat ihan kaikki mitkä vähääkään voisivat kiinnostaa. Poitsun hyvä eskarikaveri oli vielä eilen heittänyt vettä myllyyn sanomalla itsevarmasti, että kymmenen lelua kuvastosta tulisi ihan varmasti lahjaksi. Jep. Ihmeellistä, että 6-vuotiaalla pallinaamalla on enemmän auktoriteettia kuin äidillä ja isällä yhteensä, sillä aika kauan meni että saatiin selitettyä ettei todellakaan kymmentä lelua kuvastosta kannattaisi luulla saavansa."

Jarnan kommentit asiaa ihmetelleille:

AdalmiinaOctober 31, 2012 3:01 PM

Miksi nimittelet pojan kaveria julkisesti pallinaamaksi?

repliesjarnaOctober 31, 2012 5:32 PM

Pallinaamojahan nuo on kaikki vielä tuossa iässä :D Sama kuin sanoisi ipana tai nassikka. Mutta en toki halua loukata ketään, en esim. nimeä lasten kavereita tällä mitään tunnistettavia kuvauksia heistä halua kirjoittaa. Eli ihan hyvällä pallinaamattelin :)

KatiOctober 31, 2012 2:43 PM

Särähtää vähän korvaan tuo naapurin pallinaama ilmaisu, lapset on lapsia ja kerskuvat varmasti toisilleen luulojaan kuinka paljon luuvevat saavansa lahjoja, aikuisen ei silti tarvisi nuin sanoa oman lapsen parhaasta kaverista.

RepliesjarnaOctober 31, 2012 5:33 PM

Minä en tosiaankaan ilkeämielisesti pallinaamatellut, se ei ollut ilkeä kommentti, mutta koska olet jo toinen joka koki sen ikäväksi ilmaisuksi, muutan sen mielelläni :) Kiitos palautteesta!

täältä löytyy: http://tyylisuuntauksia.blogspot.fi/2012/10/toiveita-ja-karsivallisyysh…

Vierailija
31/46 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://urbaanisanakirja.com/word/pallinaama/

Idiootin näköinen ihminen.

tai

Luonteeltaan taivaanrannan maalari joka elää pellossa eikä ota liikaa stressiä elämästä. Ei kuitenkaan yhteiskunnan elätti vaan päinvastoin omillaan toimeentuleva yksilö.

Vierailija
32/46 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset usko että jarna, tavis-sari on maailman kaunein nainen, älykkäin, muotitietoisin ja kaiken lisäksi vielä henkisesti kaunis? Lapsensa ovat kaukana taviksista, ihania, älykkäitä, helsingin älymystöä. Kymmeniä vuosia nuoremmasta uudesta aviomiehestä nyt puhumattakaan, ei kai kukaan mitään korppikotkaa ottaisi? Hyvää päivää, että te jaksatte.

Dustis on paras,kautta aikojen paras ja tyylikkäin lastenriisto-blogi mitä olla voi. ÄLä ikinä lopeta,älä. Lasipalatsin kulmilla on yleensä spurguja ja japanilaisia turisteja vaan, ihanaa jos nöpötin pyörähtelee siellä allergisoivissa tyllihameissaan. Outs. sori, vedän takaisin. Ei allergisoivissa tietenkään vaan pelkissä luomutylleissä.

Jos noin koville ottaa se, että joku pitää elämästään ja on suht onnellinen.

Vierailija
33/46 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmättiin kesällä leikkipuistossa heihin, tunnistin heti Nöpön todella kruusatuista, röyhelöisistä ja leikkipuistoon täysin sopimattomista kokovalkoisista vaatteista. Äitinsä hääri pinkissä pikeepaidassa kamera käsissä, hyppäsi ja sääti ja kuvasi. Harvinaisen mitättömän näköinen naisihminen, oikein nauratti, taitaa panostaa lähinnä lasten ulkonäköön. Nöpö on liikuttava lapsi, myös hyvin hyvin tavallisen näköinen ja röyhelöissään jotenkin aivan väärässä paikassa. Tuollaiselle ruskeatukkaiselle perusneidille sopisi vaikka reipas retro, eikä prinsessointi. Prinsessavermeet näyttävät parhaalta tytöillä, jotka ovat, no, kauniita.

Minun mielestä hänestä huokuu sensuellia karismaa, pari kertaa olen tavannut kirppiksellä myymässä. Mutta syöhän se naista, jos oma elämä on ei niin onnellista, nähdä, kuinka joku toinen on sinut elämänsä ja itsensä kanssa.

Ehkä epäsopivien ilmaus ikinä;-)

Vierailija
34/46 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää lukijoita netin parhaille kirjallisille tuotoksille ja tyylikkäimmille lapsikuville!

Vierailija
35/46 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on koittanut kirppiksellä kaupitella ryppyisiä lastenrytkyjään. Kauhea myyntipapatus oli koko ajan päällä, ja tyrkytti tökerösti omaa tyylitajuaan ehdotellen vaateyhdistelmiä pöydästään. Sanoin asiallisesti mutta suoraan, mitä mieltä olin hänen ehdottamistaan väri- ja vaateyhdistelmistä.

Sitä myyntipuhetta oli oikeasti kauhea kuunnella. Suuri myötähäpeä tuli.

Vierailija
36/46 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis uskooko itse sen olevan tosi hyvä life style- blogi.

aluksi halusin uskoa että tekee sitä vasemmalla kädellä ja vitsinä. nyt kun sillä on sponsoreitakin niin pakko aki uskoa että tekee sitä tosissaan vaikka se vaikuttaa joltain ihan muulta

Vierailija
37/46 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti mietin onko hän tosissaan bloginsa kanssa siis uskooko itse sen olevan tosi hyvä life style- blogi.

aluksi halusin uskoa että tekee sitä vasemmalla kädellä ja vitsinä. nyt kun sillä on sponsoreitakin niin pakko aki uskoa että tekee sitä tosissaan vaikka se vaikuttaa joltain ihan muulta

Mä oon miettinyt samaa. Että onko oikeasti vitsi. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että ei voi olla. Niin saarnaavaa, valistavaa ja alleviivaavaa tekstit usein on. Jarna oikeasti on profeetta omassa maailmassaan. ONNELLINEN neljän äiti, joka osaa kertoa meille vaikka mistä tyylistä, terveydestä, elämästä. KAIKESTA.

Vierailija
38/46 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt samaa. Että onko oikeasti vitsi. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että ei voi olla. Niin saarnaavaa, valistavaa ja alleviivaavaa tekstit usein on. Jarna oikeasti on profeetta omassa maailmassaan. ONNELLINEN neljän äiti, joka osaa kertoa meille vaikka mistä tyylistä, terveydestä, elämästä. KAIKESTA.

Vierailija
39/46 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oikeasti mua säälittää ne lapset. Ja vähän pelottaakin nuo mielikuvitusleikit.

Tää olis sitä ja tää olis tätä...

Ei oikeasti kovin tervettä touhua aikuiselta ihmiseltä. Ymmärrän, että lähtökohdat eivät hänellä ole olleet kummoiset ja yrittää nyt aikuisena kaikin tavoin vakuutella itselleen, että kaikki on ihan mahtavan hienosti.

Vierailija
40/46 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pallinaamojahan nuo ovat kaikki tuossa iässä." Ihan järkyttävästi sanottu Oma samanikäinen poikani ei ainakaan ole p***naama. Jarnan poika ilmeisesti sitten on?

Varmasti ko. pojan äitikin lukee tuota blogia ja ei varmasti tuntunut kivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan