Minkälaisia rahapusseja teillä on? kun pitäs mahtua kortit, rahat ja puhelin?
kolikot tekee tiukkaa ja kaikki kortit ei mahdu... sit on kaks pussukkaa mukana ja aina ne etukortit on sielä toisessa pussissa joka ei ole mukana...
Kommentit (13)
on vaan helppoa ottaa sellainen pienehkö pussukka mukaan missä on kaikki... mullakin kaksi pussia ja siksi juuri tuo toinen jää koska jos lähden töissä kaupungille syömään niin otan vain yhden pussin mukaan ja sitten ne kortit on sielä työpaikalla...
jos laittais vielä puhelimenkin eri pussukkaan niin sitten olis kolme...
ap
Niitäkin löytyy pieniä, mutta mahtuu sentään mainitsemasi asiat. Plus vielä avaimet.
olla koko omaisuus olla mukana, niin osta käsilaukku! Niitä on olemassa sellaisia nimensä mukaisesti käsilaukkujakin..
on tämän tyylinen wristlet. Sinne mahtuu kortit ja puhelin, vähän tunkemalla myös avaimet. Käteistä mulla ei ole oikeastaan koskaan ja jos on niin seteleitä. Kolikot menee aina heti säästöpossuun kotona.
http://www.fossil.com/en_US/shop/women/wallets/wristlet_wallets/maddox_…
on vaan helppoa ottaa sellainen pienehkö pussukka mukaan missä on kaikki... mullakin kaksi pussia ja siksi juuri tuo toinen jää koska jos lähden töissä kaupungille syömään niin otan vain yhden pussin mukaan ja sitten ne kortit on sielä työpaikalla...
jos laittais vielä puhelimenkin eri pussukkaan niin sitten olis kolme...
ap
Nappaat vaan sen sitten mukaan kun et tarvitse isoa kassia.
2
Siihen mahtuvat setelit, riittävä määrä kolikoita ja ajo-, pankki-, luotto- ja etukortit. Itselläni lompakossa on jatkuvasti 13 korttia. Paljon enemmänkin mahtuisi, mutta en viitsi kantaa mukanani kortteja joita saatan tarvita kerran kahdessa vuodessa.
Puhelimen otan mukaan erikseen. Erillisen kolikkopussin otan silloin, jos olen menossa esim. kirppisostoksille. Autossa pidän aina parkkirahaa.
Kannattaisiko sun ottaa työpaikalle mukaan pikkuinen käsilaukku, pussukka tms, jossa säilyttäisit aina tarvitsemasi tavarat. Siis vaikka sen lompakon, kolikkokukkaron, puhelimen jne. Sen taas kokonaisuudessaan kuljettaisit työpaikalle suuremmassa olkalaukussa tms.
noihin pieniin käsilaukkuihin tai rannelaukkuihin... olen sellaista etsinyt, mutta missään ei tunnu tulevan vastaan. tuollainen perus musta olisi hyvä
ap
ei riitä... puhelin hippasen liian iso siihen ja kortteja liikaa...
ap
aina pienehkö käsilaukku, jossa on pitkä hihna; riittää pään yli olkapäälle. Näin on kädet vapaana esim. ostoksilla ja on myös turvallisempi. Eikä tule jätettyä mihinkään hyllyn kulmaan ainakaan kaupassa!
Laukkuun mahtuu hyvin kunnon lompakko,puhelin,kalenteri,kynä,nenäliinoja. Jos on tarve isommalle laukulle mukaan, niin laitan tämän pikkulaukun isomman sisään. Hyvin on toiminut!
Pikku kukkaro rahalle ja monisivuinen korttikotelo korttiläjälle. Luottokortti ja ajokortti on yleensä kännykkäpussukassa.
näitä "rahapussista" puhuvia. Pitääkö joku todella rahojaan jossain pussissa? Minulla on lompakko rahoja varten.
rahapussista :)
mutta linkkejä niihin rannelaukkuihin tai pieniin käsilaukkuihin kaipaan...
ap
Mulla on tavallinen pienehkö nahkalompakko, jossa on kortit ja setelit ym. Lisäksi on pieni klipsikukkaro kolikoille ja julkisen liikenteen matkakortille.
Pidän molempia aina mukana niin ei tule sitä tilannetta, että toinen ei ole mukana.