Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa, mä haluan kissan!

Vierailija
03.11.2012 |

ärsyttävää kun mä tiedän, etten sitä jaksa hoitaa alkua pitemmälle, mutta miksi mä nyt haluan kissan? Samoin käy kaikell, minkä mä aloitan, mulla on ollut viherkasvi-innostus, sitten lintuharrastus, sitten lapsikuume ja nyt haluun kissan.

Kaikkeen on into lopahtanut myöhemmin, sit ne on vain rasitteena. Kasvit annoin pois, linnut ja lapset sentään vielä on :P

Kissa sitoo 15-20 vuotta, mutta olis niiin suloinen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ei kärpäslätkällä kuole.

Hyvä kun viitsin itseni hoitaa.

Vierailija
2/16 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissat ovat todella ihastuttavia, mutta myös raivostuttavia.

Synkronisoitu kakkahätä esim. Poika käy ensin, sit tytöl tulee hätä, ja koska siellä haisee sinne ei voi mennä, paskotaan viereen.

Jos ruokakupissa näkyy pohja, se on kissojen mielestä tyhjä, ja silloin on pakko tulla herättäämään yöllä, jos tyhmä ihminen tajuaisi lisätä ruokaa.

Hoikassa kunnossa ovat, sisäkissoiksi ainakin. No, kuluttaahan se kaloreita kun juoksee tuhatta ja sataa ympäri kämppää.

Vettä ei voi juoda kulhosta, pojan pitää saada vettä hanasta.

Mitä vielä..

No, sohva on tuhottu.

Vähän vaatteita menny roskikseen ku niitten päälle on kustu.

Tyttö silppuaa vessapaperia ja talouspaperia jos unohdamme rullat liian esille.

ja karvaa on kaikkialla... Aina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se saa ulkoilla vapaasti ja saat sen opetettua sisäsiistiksi. lintujen kanssa se ei oikein sovi yhteen.

ulkokissalla auton alle jäänti -riski jne on suuri.

Vierailija
4/16 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kissanpaska haisee miedoimmillaankin aivan järkyttävältä, se haisee kuitenkin aina jossain vaiheessa päivää, ja sitten se on siivottava

-Hiekkojen vaihto vaatii myös aikaa, vaivaa ja rahaa

-Kissat voivat olla äärettömän nirsoja, ja tietty ruokinta maksaa, laadukkailla kissanruuilla voi välttää sairauksia, mutta ne maksaa tolkuttomasti

-Eläinlääkärikäynnit maksaa: Rokotukset, sterilisaatio/kastrointi, lisäksi voi tulla odottamattomia lääkärikäyntejä

-Voit sanoa hyvästit viherkasveille ja kodintekstiileille

-Jos aiot päästää sen ulos, saat pelätä jatkuvasti jääkö se auton alle tai ampuuko joku hullu kissanvihaaja naapuri sen

-Jos se on sisäkissana, se vaatii paljon aktiviteetteja, tai näet seuraukset turhautumisesta asunnossasi

-Saatat altistua toksoplasmoosille; raskausajan altistus voi aiheuttaa sikiövaurioita, aikuiselle ihmiselle ei pitäisi olla merkittävää haittaa, mutta asiaa ei olla tutkittu paljoa, ja uusimmissa tutkimuksissa on käynyt ilmi esimerkiksi että toksoplasma-altistuneet ihmiset ovat huomattavasti tapaturma-alttiimpia kuin ne jotka eivät ole tartuntaa saaneet

-Kissat pudottelevat esineitä hyllyiltä

-Kissanpissan hajua on todella vaikea poistaa, jos sattuu kerrankin pissimään väärään paikkaan, ja täten helposti sama toistuu

Ennen kaikkea: Jos hankit kissan, älä haaveile lapsesta, tai jos haluat lapsen, älä hanki kissaa. Mulla on molemmat ja olen hermoraunio.

Vierailija
5/16 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosiaan karvoja on KAIKKIALLA: aamukahvissa, puhtaan pyykin joukossa, suussa, korvissa, kynsilakassa, kameran linssissä...

Vierailija
6/16 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä voi tulla karmeaa jälkeä

nimim. Kokemusta on.

Vierailija
7/16 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ällöttävän näköisiä kun ne liikkuvat matolla ja muistuttavat valkoista liikkuvaa langanpätkää... yök!!

Vierailija
8/16 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ällöttävän näköisiä kun ne liikkuvat matolla ja muistuttavat valkoista liikkuvaa langanpätkää... yök!!

Madota kissasi, niin ei tule langanpätkiä... Uskomatonta porukkaa täällä - totta kai kissan terveydestä tulee pitää huolta!

Vierailija
9/16 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen 2v, toinen 3v, joten sitoo 13-18v vaan =D

Vierailija
10/16 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi paskan määrä on kamala mitä joutuu koko ajan siivoomaan, Saati ainainen paskan haju

Vierailija
11/16 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi paskan määrä on kamala mitä joutuu koko ajan siivoomaan, Saati ainainen paskan haju

Vierailija
12/16 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se meni vähitellen ohi kun tajusin, että kissoissa on huonotkin puolensa. Ne ei välttämättä halua olla silitettävänä just silloin, kun itse haluaisi silittää. Kun ne istuu sylissä, ne pistää AINA kynnet ihmisen reisiin. Vähemmän sosiaalisista kissoista ei ole edes seuraa, ja sosiaalisemmat taas on koko ajan häiritsemässä ja kävelemässä päällä, kun yrittää nukkua. Kumpikin tyyppi välittää loppujen lopuksi ruoasta enemmän kuin ihmisestä. Ja lisäksi tulee se paskan siivoaminen.

Vierailija
13/16 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/16 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa saisi mennä ulos, kun asutaan pienessä kunnassa taajaman ulkopuolella...

Ja tarkoitin, että sitä innostunutta parasta hoitoa jaksan sen pari kk, sit se on vaan sitä, että nakkaa ruot kippoon kun jaksaa ja marisee, jos pitää kissaa huhuilla iltaisin reissuilta kotiin, ettei se katoa. Ja sit on kohta karvaakin joka paikassa ja... mut olen kyl kissaihminen. Ehkä se joskus istuis mun sylissä

Vierailija
15/16 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kissatarjouksesta, oliko se nyt kommentoija nro 2. :D

Vierailija
16/16 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jollain olis laittaa lisää kissan pidon negapuolia kehiin, niin se vois auttaa miettimään vielä... joten antaa palaa =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme