Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitaja, oletko katsonut tuttusi/sukulaisesi tietoja

Vierailija
03.11.2012 |

potilastieto-ohjelmasta, vaikka henkilö ei liity työhösi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman syytä epäillä että niitä on kurkittu. Tuumasta toimeen, koska nämä asiat ovat tärkeitä. Eihän alalle kuulu sellainen ihminen, joka ei osaa toimia ohjeiden mukaisesti eettisesti oikein.

Vierailija
22/28 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden en, en edes mieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes katsoit? Voihan ne paperit pyytää nähtäväksi laillisestikin.

Vierailija
24/28 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta olen ollut työelämässä enkä ole ikinä katsonut kenenkään hoitoon liittymättömän tietoja.

Ei edes tulisi mieleenikään.

Vierailija
25/28 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiani tosin yritin, mutta järjestelmä ei sitä sallinut.

Vierailija
26/28 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tsekannut heiltä joitakin labra- ja röntgentuloksia heti kun ne ovat valmistuneet, kun lääkärin soittoaika olisi ollut vasta pari viikkoa myöhemmin.

Vierailija
27/28 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tsekannut heiltä joitakin labra- ja röntgentuloksia heti kun ne ovat valmistuneet, kun lääkärin soittoaika olisi ollut vasta pari viikkoa myöhemmin.

Noitakaan ei olisi saanut katsoa, miehesi/lapsesi ei sinua syytä mutta jos tarkistetaan ja katsotaan että he eivät kuulu hoitoalueesi piiriin, tulee kyllä sanomista. Ei niitä tarkisteta vain siksi että joku hermostuu jos saa tietää vaan siksi että sinne ei vain ole mitään asiaa. Edes omia ei saa katsoa ja siitäkin voi saada ne potkut.

Vierailija
28/28 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tarkistetaan pistokokein ja kun joku pyytää. Lisäksi julkkisten kohdalla tarkistetaan tarkemmin, tämäkin asia pitäisi olla tiedossa jos hoitaja on lukenut vaikkapa Pegasoksen käyttöohjeet.

Itse en ole katsonut ja ei kiinnosta, työjutuissa tarpeeksi, tuttuni katsoi 20 v sitten hoitokertomuksesta silloin jo vuosia kuolleena olleen isäni tiedot, jotka sattumalta oli laitettu talteen ja säilytetty. Pyysin tiedot myöhemmin sairaalasta itselleni ja tiedot selvittivät suvun sairauksiin liittyviä asioita joita en ollut tiennyt nuoren ikäni ja vanhempani äkillisen kuoleman takia.