Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdeksäsluokkalainen poikani kertoi että hänen opettajallaan näkyvät nännit paidan läpi.

Vierailija
03.11.2012 |

Selvästi se poikia häiritsee, koska ei tämän ikäinen kertoisi muuten äidille siitä. Kehtaisitko ottaa yhteyttä itse opettajaan esim. Wilman välityksellä vai pyytäisitkö rehtoria puuttumaan asiaan vai mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harmi, jos poikien ajatukset menevät tuollaiseen, kun pitäisi keskittyä opetukseen ja oppimiseen. Ysi-luokka on oppilaalle tärkeä vaihe. Toki nuori poika ajattelee seksiä ja siihen liittyviä asioita jatkuvasti, mutta ei opettajan pitäisi pukeutumisellaan provosoida siihen vielä enemmän.

t. itsekin ope

Vierailija
22/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä ajattelisit jos miesopettajalla olisi oppitunneilla näkyvä erektio??

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen opettaja pitää ehdottomasti haastaa oikeuteen ja erottaa koulusta ikuisiksi ajoiksi!

Tee heti valitus rehtorille, eihän tuollainen käy laatuun!

Vierailija
24/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kohteliasta viestiä opettajalle itselleen.

Vierailija
25/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(eli itse suoraan opettajalle puhumista), mutta tässä tapauksessa on kyse myös pojasta. Jos otat itse asian opettajan kanssa puheeksi, tietää opettaja sen jälkeen että se oli juuri TEIDÄN poika joka niitä tissejä on erityisesti tuijottanut. Ei välttämättä mukava ajatus pojalle, että opettaja tiedostaa tuollaisen asian.

Eli itse ehkä ottaisin yhteyttä rehtoriin ja pyytäisin välittämään terveiset opettajalle nimettömänä (pojan anonyymiyteen perustuen) tai jos epäilisin rehtorin kuitenkin kertovan kenestä on kyse niin voisin laittaa jopa nimettömän viestin missä perustelisin nimettömyyteni poikani suojaamisella.

Vierailija
26/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koulussa on tarkoitus keskittyä opetettevaan asiaan,ei tuijottaa opettajan tissejä.

Vierailija
27/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kertoisit pojallesi, että tuijottaminen on epäkohteliasta. Aikooko pojan äiti vaatia jatkossa että kaikki pojan kohtaamat naiset pitää peittää, jos eivät miellytä poikasi silmää?

Ovat vaikka rumia, paksuja, pikkuousujen reunat näkyvät housukankaan läpi, säärikarvat jne.

Minusta ap vaatii nyt opettajalta muutosta, mutta ei ole valmis ohjeistamaan omaa poikaansa ollenkaan.

Vierailija
28/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesopettaja opettaa poikia, naisopettaja opettaa tyttöjä. Parasta onkin, että sukupuolet erotetaan toisistaan ja naiset käyttävät burkaa. On ihan ymmärrettävää, että murrosikäinen poika hämmentyy tuollaisesta. Kannattaisi ottaa oppia islamilaisista maista, siellä ei ole tällaisia ongelmia.

Vierailija
29/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko burkha tai paidat, joista nännit näkyy läpi? Mitään muuta ei maailmassa siis ole?

Keskustelun taso tyypillistä av-linjaa, taas kerran.

Vierailija
30/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni on tosi yleistä, että naisilla on huonosti istuvat rintsikat jonkin T-paidan tai ohuen puseron alla. Olen monesti nähnyt, ainakin kesällä, että naisilta näkyy nännit paidan läpi. Varsinkin vanhemmilla naisilla tuo on tosi yleistä. Itse olen tarkka, että niin ei pääse käymään, tarkastan peilistä pukeutumiseni joka aamu. Ehkä se ope ei oikeesti ole tuota huomannut.

Vierailija
31/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sen opettajan osata pukeutua.

Vierailija
32/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen pojan myöhemminkin täytyy oppia hillitsemään himonsa tilanteessa, jossa esim. kadulla ohi kävelee seksikkäästi pukeutuneita nuoria naisia. Emme onneksemme elä yhteiskunnassa, jossa kaikki sukupuoleen viittaavakin pitää piilottaa.

Mullakin oli samantyylinen naisope yläasteella aikoinaan ja vielä näin 15 vuotta myöhemminkin hänen muistelemisensa saa hymyn huulille. Ei muuten koskaan lintsattu ko. opettajan tunnilta.

Vierailija
33/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännit saa ja pitää näkyä. Tissien muotoa tulisi myös esitellä pojille. Vapaaehtoiset voisivat myös halutessaan tunnustella niitä. Opettaja voisi vaihtaa housut bikineihin tai stringeihin.

Vierailija
34/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. miesvaltaisella alalla, ja paikalla olevan vain hieman paremmassa asemassa olevia tai hyvinkoulutettuja naisia, on hyvin vaikea kuvitella, että siellä näkyy kenenkään naisen nännit.

Kun nousee tietylle tasolle urallaan ja joutuu käyttämään pukeutumista osana omaa vakavastiotettavuuttaan, väitän, että nainen kuin nainen nänneistä riippumatta saa nänninsä pois näkyvistä. Ainakin siten, ettei niiden olemassaoloa huomaa kuin väkisin yrittämällä. Koska jokainen vähänkään fiksumpi nainen on huomannut, ettei nännejä kannata vilkutella, jos haluaa jotain kunnioitusta.

Tästä voi tehdä sen johtopäätöksen, että esim. työpaikalla nännien näyttäminen selkeästi on joko tietoista ja seksuaalisen huomion tavoittelua, tai jostain vähä-älyisyydestä tai välinpitämättömyydestä johtuvaa homssuisuutta.

Vierailija
35/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan lämmityksessä on ongelma, viime viikolla sain onneksi ylimääräisen patterin sinne, mutta välillä olen tosiaan niin jäässä, että tajuan nännien nöpöttävän vilusta.

En tee sitä tahallani ja saisin kyllä hepulin, jos joku vanhemmista tekisi ilmoituksen esimiehelleni aiheesta! Koitan käyttää topattuja liivejä, jotta ongelma ei aina näkyisi, mutta joskus voi silti vilahtaa.

Vierailija
36/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kaikkien käyttää koulupukuja, niin ei olisi mitään häiriöitä? Burkha on myös hyvä ratkaisu.

Vierailija
37/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Miten sulla voi lla lapsi jos et tiedä mikä on erektio

Vierailija
38/46 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi tarvitsemme erikseen tyttö- ja poikakoulut, koulupuvut, raipparangaistukset tuhmista ajatuksista sekä tunnustuksellisen uskonnonopetuksen takaisin.

Luu kurkkuun kaikelle liberalismiroskalle, tarvitsemme ja haluamme kuria, järjestystä ja Jeesusta!

Vierailija
39/46 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua >:\ ? Kyl ymmärrän et se häiritsee mut oikeus ja erotus?

Vähän liian pitkälle, Paitsi jos opettaja yrittää tai pytää seksiä kanssasi.

Vierailija
40/46 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2013 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2012 klo 20:08"]

-ap

[/quote]

Et kai nyt ihan tosissasi juuri verrannut näkyviä nännejä erektioon? Et taida itse olla nainen ollenkaan? Trolli? Harvinaisen tyhmä? Naisen anatomiaa tuntematon?

[/quote]

Mun miehelle oli muuten oikeasti koulussa opetettu, että tytön nännien kovettuminen on verrattavissa erektioon. Eli jos tytöllä nännit nöpöttää, hän on kiihottunut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi